Ervaringen met Saxo Bank
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Brokers doen het beter én het lijkt erop dat de "belangrijke'' banken met de meerwaardetaks het moeilijker hebben. Hun beheersverslagen zijn niet correct. Herhaaldelijk verzocht om het aan te passen. Antwoord blijft uit.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Je weet nu al dat brokers het beter gaan doen terwijl de wetteksten nog niet eens nat zijn ...Jozefien1969 schreef: ↑24 juli 2025, 21:50 Brokers doen het beter én het lijkt erop dat de "belangrijke'' banken met de meerwaardetaks het moeilijker hebben. Hun beheersverslagen zijn niet correct. Herhaaldelijk verzocht om het aan te passen. Antwoord blijft uit.
Mag ik je glazen bol eens lenen aub ...

Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Hero Member
- Contacteer:
Een glazen bol heb ik niet helaas!! Maar zie wél de beheersverslagen die niet correct zijn. Het zal een rommel worden op 01 januari 2026. En u als belegger zal dan het tegenovergestelde moeten bewijzen. Wellicht ben ik te véél alert wat ook een nadeel kan zijn.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Daar zijn we het alvast over eens !Jozefien1969 schreef: ↑24 juli 2025, 22:08 Een glazen bol heb ik niet helaas!! Maar zie wél de beheersverslagen die niet correct zijn. Het zal een rommel worden op 01 januari 2026. En u als belegger zal dan het tegenovergestelde moeten bewijzen. Wellicht ben ik te véél alert wat ook een nadeel kan zijn.
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- VIP member
- Contacteer:
Ja, daar wordt veel mee geleurd. Al krijg ik die hele 100 euro, ik ga niet naar Saxo.paul schreef: ↑25 juli 2025, 17:42 Heb ook nog zo een link voor 100 euro voor beiden.
https://refer.saxo/82qpx
Succes.
Ze hebben hun excuses aangeboden voor het blokkeren van mijn rekening.Finny10 schreef: ↑25 juli 2025, 17:50Ja, daar wordt veel mee geleurd. Al krijg ik die hele 100 euro, ik ga niet naar Saxo.paul schreef: ↑25 juli 2025, 17:42 Heb ook nog zo een link voor 100 euro voor beiden.
https://refer.saxo/82qpx
Succes.
Dat is toch al iets.