cooperatieve aandelen
TIP
Re: cooperatieve aandelen
Er zijn problemen geweest.EarthNvstr1 schreef: ↑14 april 2025, 18:33
Er heeft ooit een voorzitter van Elecoo eens iets gepost hier: energie-cooperaties-t31407-120.html?#p597209
Jammer genoeg is het echter ook bij die ene post gebleven.
Zou nu beterschap komen. (via mail ontvangen)
Is blijkbaar een schimmig verhaal (uit de mond van een iemand bij overkoepelend orgaan actief).
Babbel op A.v van Beauvent.
Estate Guru believer.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Als ze het via mail verkondigen dan zal het wel waar zijnplatin schreef: ↑19 mei 2025, 15:07Er zijn problemen geweest.EarthNvstr1 schreef: ↑14 april 2025, 18:33
Er heeft ooit een voorzitter van Elecoo eens iets gepost hier: energie-cooperaties-t31407-120.html?#p597209
Jammer genoeg is het echter ook bij die ene post gebleven.
Zou nu beterschap komen. (via mail ontvangen)
Is blijkbaar een schimmig verhaal (uit de mond van een iemand bij overkoepelend orgaan actief).
Babbel op A.v van Beauvent.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
[quote=VincentVega post_id=649444 time=1747680098 user_id=59759
Als ze het via mail verkondigen dan zal het wel waar zijn
[/quote]
De reactie van de allesweter.
Overal zijn neus in steken en het beter weten.
Als ze het via mail verkondigen dan zal het wel waar zijn

[/quote]
De reactie van de allesweter.
Overal zijn neus in steken en het beter weten.
Estate Guru believer.
Iemand ervaring met european sleeper ?
Kun je nog op intekenen tot 26 aug 2025 als cooperant.
Al vanaf 280 euro mogelijk .
Wie boven de 2000 euro belegd, krijgt 20% korting op zijn treintickets !
Kun je nog op intekenen tot 26 aug 2025 als cooperant.
Al vanaf 280 euro mogelijk .
Wie boven de 2000 euro belegd, krijgt 20% korting op zijn treintickets !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://nl.wikipedia.org/wiki/European_Sleeper
Waar kunnen we ergens de jaarverslagen en de jaarrekeningen vinden ?
(korting op tickets edm. interesseert mij niet als eventuele cooperant, is voor mij eerder een reden om net geen cooperant te worden)
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Als je zo'n info post, post ze dan volledig !
Op welke treinticket krijg je korting: alles van de NMBS, Eurostar, Internationale treinen, enkel nachttreinen en hoe vaak: onbeperkt, zoveel per coöperant ??
Als er nu iets verlieslatend is zijn het spoorwegen, en al zeker nachttreinen; veel geluk met uw belegging ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Intekenen start pas op 26/8/2025, zie https://www.europeansleeper.eu/nl/invest
Bedankt voor de info, interessant. Heb me ingeschreven om op de hoogte te blijven. Niet voor financiële motieven maar om de concrete duurzame actie. Vliegen is eigenlijk nu veel te goedkoop ( maak er ook beperkt gebruik van), de zwaarste kosten liggen bij de bevolking in plaats van bij de gebruikers.
Waarschijnlijk investeer ik er wel iets in.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Investeren doe je om een goed rendement te behalen als je iets voor de maatschappij wil doen doneer je beter aan een goed doel ...simonvb schreef: ↑25 juli 2025, 22:03 Bedankt voor de info, interessant. Heb me ingeschreven om op de hoogte te blijven. Niet voor financiële motieven maar om de concrete duurzame actie. Vliegen is eigenlijk nu veel te goedkoop ( maak er ook beperkt gebruik van), de zwaarste kosten liggen bij de bevolking in plaats van bij de gebruikers.
Bedankt voor de info,allemaal !
Werd er door een vriend op attent gemaakt. Die ongeveer anderhalf jaar geleden is ingestapt. Vooral uit klimaatoverwegingen.
Hij heeft er in het voorjaar zelf mee gereisd. Een echte ramp,zowat alles die fout kon lopen,is fout gelopen.Heeft zelfs al zijn geld terug gekregen.Er is nog vééél werk aan de winkel,zo te horen!
Maar zoals sommige mensen hier al opperen. Geen financiele info te vinden op hun website. En ja,cp1234,noem je zoiets investeren? Is" sponsor zijn" ,geen betere uitdrukking?
Ik pas in ieder geval,vrees dat er nog heel veel geld gaat verbrand worden...
Maar het idee er achter is wel te pruimen.
Werd er door een vriend op attent gemaakt. Die ongeveer anderhalf jaar geleden is ingestapt. Vooral uit klimaatoverwegingen.
Hij heeft er in het voorjaar zelf mee gereisd. Een echte ramp,zowat alles die fout kon lopen,is fout gelopen.Heeft zelfs al zijn geld terug gekregen.Er is nog vééél werk aan de winkel,zo te horen!
Maar zoals sommige mensen hier al opperen. Geen financiele info te vinden op hun website. En ja,cp1234,noem je zoiets investeren? Is" sponsor zijn" ,geen betere uitdrukking?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is het probleem vaak, neem nu NewB ( of hoe noemde die bank ? ) die werd opgericht om een "ethische" bank te hebben. Op zich een mooi idee; maar hoeveel mensen hebben hun geld er niet mee verloren.Divi schreef: ↑26 juli 2025, 12:58 Bedankt voor de info,allemaal !
Als je het hebt over investeren doe je dat voor rendement, als je uit idealisme iets wil kan je beter iets doneren.
Ik heb de zaak "Groenkracht" meegemaakt.
Gelukkig nog al mijn geld terug maar toch weer wat wijzer door geworden.
Gelukkig nog al mijn geld terug maar toch weer wat wijzer door geworden.
Bij doneren geef je het geld weg. Bij een coöperatie blijf ik meer betrokken en blijf ik meer op de hoogte, ik neem dan eens vlugger hun jaarverslag door,.... Meestal heb je ook stemrecht over beslissingen voor de toekomst. Ik vind het een mooie manier met maatschappelijke impact.
Ik investeer over de verschillende coöperatieve maximaal 10% van mijn beleggingen. Aangezien de beurs het zo schitterend doet de laatste jaren, zit ik al langere tijd sterk onder deze 10%.
Ik investeer over de verschillende coöperatieve maximaal 10% van mijn beleggingen. Aangezien de beurs het zo schitterend doet de laatste jaren, zit ik al langere tijd sterk onder deze 10%.