HZIV mutualiteit
HZIV mutualiteit
HZIV is niet meer zoals het vroeger was
Men moet lang wachten achter antwoord, als men een mail schrijft,
Als je er tenminste een antwoord op terugkrijgt
Dan moet men een herhaling mail schrijven, waarop je ook kunt wachten en dan geen direct antwoord.
Ze vegen hun voeten eraan, als je een vraag stelt, over prestatienummer dokter
Dan verwijzen ze naar de dokter
Dokter zelf is nauwelijks te bereiken
Maar Hziv, die de uitbetalingen zelf doet van de dokters, hebben wel je naam en kunnen zelf zien,
wat dat prestatienummer inhoud.
Ze schuiven af op een ander en doen niks om je te helpen (zoek het zelf maar uit)
Ook met die derderangbetaler krijg je van de dokter geen papier meer om op te sturen
Bewijs heb je niet direct in handen
Wel gemakkelijk direct voor de dokter, maar jij moogt wachten achter uitbetaling en ziet zelf het prestatienummer niet meer.
Hoe het er nu aan toe gaat, helemaal niet tevreden meer.
Men moet lang wachten achter antwoord, als men een mail schrijft,
Als je er tenminste een antwoord op terugkrijgt
Dan moet men een herhaling mail schrijven, waarop je ook kunt wachten en dan geen direct antwoord.
Ze vegen hun voeten eraan, als je een vraag stelt, over prestatienummer dokter
Dan verwijzen ze naar de dokter
Dokter zelf is nauwelijks te bereiken
Maar Hziv, die de uitbetalingen zelf doet van de dokters, hebben wel je naam en kunnen zelf zien,
wat dat prestatienummer inhoud.
Ze schuiven af op een ander en doen niks om je te helpen (zoek het zelf maar uit)
Ook met die derderangbetaler krijg je van de dokter geen papier meer om op te sturen
Bewijs heb je niet direct in handen
Wel gemakkelijk direct voor de dokter, maar jij moogt wachten achter uitbetaling en ziet zelf het prestatienummer niet meer.
Hoe het er nu aan toe gaat, helemaal niet tevreden meer.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7253
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: HZIV mutualiteit
Geen slechte poging als gedicht ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: HZIV mutualiteit
Ja, het is gratis he de service is ook gratis.
En ja, in 2025 is het soms beter zich naar een kantoor te begeven voor een goede oplossing.
Als je denkt mits te betalen betere service zou zeggen waag uw kans.
Besparingen van de laatste jaren gaan altijd ten koste van de service.
En het is niet dat wanneer men voor iets betaalt de service zoveel beter is.
En ja, in 2025 is het soms beter zich naar een kantoor te begeven voor een goede oplossing.
Als je denkt mits te betalen betere service zou zeggen waag uw kans.
Besparingen van de laatste jaren gaan altijd ten koste van de service.
En het is niet dat wanneer men voor iets betaalt de service zoveel beter is.
Estate Guru believer.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Berichten: 1056
- Lid geworden op: 11 jan 2024
- Contacteer:
Re: HZIV mutualiteit
Betaal dan voor een mutualiteit zoals 99% dat doet en stop met janken ... Je wilt niks betalen maar wil wel service ?? Wake up and smell the coffee ...Sonny schreef: ↑31 juli 2025, 15:22 HZIV is niet meer zoals het vroeger was
Men moet lang wachten achter antwoord, als men een mail schrijft,
Als je er tenminste een antwoord op terugkrijgt
Dan moet men een herhaling mail schrijven, waarop je ook kunt wachten en dan geen direct antwoord.
Ze vegen hun voeten eraan, als je een vraag stelt, over prestatienummer dokter
Dan verwijzen ze naar de dokter
Dokter zelf is nauwelijks te bereiken
Maar Hziv, die de uitbetalingen zelf doet van de dokters, hebben wel je naam en kunnen zelf zien,
wat dat prestatienummer inhoud.
Ze schuiven af op een ander en doen niks om je te helpen (zoek het zelf maar uit)
Ook met die derderangbetaler krijg je van de dokter geen papier meer om op te sturen
Bewijs heb je niet direct in handen
Wel gemakkelijk direct voor de dokter, maar jij moogt wachten achter uitbetaling en ziet zelf het prestatienummer niet meer.
Hoe het er nu aan toe gaat, helemaal niet tevreden meer.![]()

Make Spaargids " Great Again ! "
Re: HZIV mutualiteit
Oei cp, dat is toch een beetje streng tegenover een newbie?
Mensen mogen toch al eens hun frustratie uiten over de slechte service die we hier overal krijgen voor onze belastingscenten? We moeten dat toch niet normaal beginnen vinden?
Mensen mogen toch al eens hun frustratie uiten over de slechte service die we hier overal krijgen voor onze belastingscenten? We moeten dat toch niet normaal beginnen vinden?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7253
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: HZIV mutualiteit
Ja, dat mag.
Maar we moeten het n.m.i. ook niet normaal beginnen vinden dat mensen zomaar zonder enige onderbouwing en aanvaarding van tegenspraak hun frustraties beginnen te uiten.
Re: HZIV mutualiteit
Maak dan ineens een lijst van alle dingen die we niet normaal moeten vinden. Dan ben je even braaf. Wie jouw muggenzifterij en bezigheidstherapie interessant vindt, kan ze nog lezen ook.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7253
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: HZIV mutualiteit
Denk je dat
? Ik heb gewoon geen boodschap aan jouw boodschappen. Open deuren intrappen, yawn.
Ik vind ook dat die "onderbouwing" er niet altijd bij moet zijn. Maar ik houd dan ook meer van mensen dan van robotten.

Ik vind ook dat die "onderbouwing" er niet altijd bij moet zijn. Maar ik houd dan ook meer van mensen dan van robotten.
Laatst gewijzigd door mver op 31 juli 2025, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7253
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7253
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: HZIV mutualiteit
Ok Earth, we zijn weer vriendjes
.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7253
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: HZIV mutualiteit
Die problemen met dienstverlening liggen ook wel voor een stuk bij klanten zelf. Helpdesken worden overspoeld met triviale vragen die met een kleine moeite zelf te vinden zijn, dat vergt natuurlijk tijd en mankracht en gaat te koste van kwalitatieve assistentie voor de echte problemen. En dat terwijl informatie nog nooit zo beschikbaar was als tegenwoordig, bv voor vragen over voorschriften of raadplegingen bij je arts, kijk eerst eens op de site's van de overheid, "mijn gezondheid" in dit geval.
Re: HZIV mutualiteit
ja, er van uit gaan dat iedereen mee is in het digitale verhaal.vortex schreef: ↑1 augustus 2025, 11:26 Die problemen met dienstverlening liggen ook wel voor een stuk bij klanten zelf. Helpdesken worden overspoeld met triviale vragen die met een kleine moeite zelf te vinden zijn, dat vergt natuurlijk tijd en mankracht en gaat te koste van kwalitatieve assistentie voor de echte problemen. En dat terwijl informatie nog nooit zo beschikbaar was als tegenwoordig, bv voor vragen over voorschriften of raadplegingen bij je arts, kijk eerst eens op de site's van de overheid, "mijn gezondheid" in dit geval.
Was het allemaal maar zo eenvoudig.
Precies of het is zo eenvoudig alle paperassen de dag vandaag in te vullen zonder hulp.
Maar sommigen snappen zo een problemen niet.
Vroeger ging men langs met een dokterbriefje, nu mag het op de post.
Een week of later komen de centjes op de rekening.
Tot men een bewijs voor een verzekering van die onkosten nodig heeft.
Vroeger was het simpel het papiertje van uitbetaling aan loket.
Nu vandaag een heel ander verhaal voor ouderen.
En ja, alles kan online vandaag, wel al minstens internet, een pc en printer nodig. (Blijkbaar het nieuwe moraal voor iets waar men voor betaald)
En is niet alleen bij HZIV van toepassing.
De kennis van de call centers over een probleem buiten beschouwing.
Estate Guru believer.