probleem aanmelden belfius app op Android
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
probleem aanmelden belfius app op Android
Er lijkt een probleem te zijn om in te loggen op belfius via android. De android versie is up-to-date (13, belfius schrijft 9 als minimum versie)) daar ligt het dus niet aan en de app is al eens verwijderd. Na herinstallatie en de procedure te doorlopen adhv de kaartlezer kon er aanvankelijk terug ingelogd worden via de ingestelde pincode, maar zonet wilde de persoon opnieuw eens inloggen en na ingeven pincode komt er opnieuw het scherm "Geef het nummer in van uw debetkaart om aan te melden. Kaart niet ontvangen? Contacteer ons dan. Deze procdure werd dus vanmiddag al eens doorlopen samen met iemand van Belfius support via telefoon. Het vreemde is dat wanneer ze de app opent en linksboven op haar initialen tikt haar kaartnummer erin zit terxijl deze gevraagd wordt bij het aanmelden wat dus tegenstrijdig is
Re: probleem aanmelden belfius app op Android
Vermoedelijk moeten ze bij Belfius een ticketje maken en het door hun IT'ers laten oplossen. Er moet iets fout gegaan zijn bij de setup van jouw vriendin haar account.
Bel eens met de helpdesk overdag. Die reageren meestal met meer vakkennis dan de mensen die in het kantoor zitten. Ook al bedoelen ze het vaak goed.
Ik heb even geprobeerd en ik heb geen problemen om in te loggen.
Bel eens met de helpdesk overdag. Die reageren meestal met meer vakkennis dan de mensen die in het kantoor zitten. Ook al bedoelen ze het vaak goed.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ok dank je wel voor de informatie.haelewyn schreef: ↑4 augustus 2025, 22:06 Vermoedelijk moeten ze bij Belfius een ticketje maken en het door hun IT'ers laten oplossen. Er moet iets fout gegaan zijn bij de setup van jouw vriendin haar account.
ik heb het zelf kunnen oplossen. In adroid instellingen diende het geheugen van de app gewist te wordenhaelewyn schreef: ↑4 augustus 2025, 22:06 Vermoedelijk moeten ze bij Belfius een ticketje maken en het door hun IT'ers laten oplossen. Er moet iets fout gegaan zijn bij de setup van jouw vriendin haar account.
Vaak met zo'n dingen ook : Gooi de app er eens af en zet hem er opnieuw op en begin van 0.
Ik had eigenlijk aangenomen dat je die stappen al voorbij was.
Goed dat het opgelost is.
Ik had eigenlijk aangenomen dat je die stappen al voorbij was.
Goed dat het opgelost is.