Ageas
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Ageas
Zelfs aan deze koers heb je meer dan 4% netto dividend, met bovendien een duidelijk groeipad.
GAK onder de 40 hier, maar het mag stijgen wat het wil, het blijft (voor altijd?) mooi zitten in mijn dividendportefeuille.
GAK onder de 40 hier, maar het mag stijgen wat het wil, het blijft (voor altijd?) mooi zitten in mijn dividendportefeuille.
Ik ook een gak onder de 40 en ik hou het ook.
Is er al geweten of er dit jaar nog een voorschot komt op het dividend?
-
- Newbie
- Contacteer:
Is het niet de moment om te verkopen? Je ziet de banken dalen oa ING en KBC. En de lagere rentetarieven gaan ook niet helpen.
Na een stijging van 37% dit jaar lijkt het me normaal dat sommigen hun winsten veilig stellen en de koersen wat dalen.weegschaal schreef: ↑18 augustus 2025, 15:53 Is het niet de moment om te verkopen? Je ziet de banken dalen oa ING en KBC. En de lagere rentetarieven gaan ook niet helpen.
Ik laat het rustig in portefeuille zitten.
Ik ook.

Ik sta momenteel zelfs op 63 procent winst.
Ik laat ze mooi op het schap liggen.
Ik laat ze mooi op het schap liggen.
Hier +48,22%, en tussendoor ook nog wat dividendjes geïnd.

+71% hier en verwacht nog lichte stijging komende 2-3j (plan 2027). Dividenden worden belegd in andere aandelen
Hier is Ageas ook een van mijn sterkhouders.
Koersstijging van de laatste tijd doet deugd, alsook het prachtige dividendrendement.
Een dipje in de koers zou een ideaal moment zijn om er nog wat bij te kopen.
Doe ik trouwens elk jaar om zo een mooie participatie bijeen te vergaren.
Koersstijging van de laatste tijd doet deugd, alsook het prachtige dividendrendement.
Een dipje in de koers zou een ideaal moment zijn om er nog wat bij te kopen.
Doe ik trouwens elk jaar om zo een mooie participatie bijeen te vergaren.