Keytrade Keyplan
TIP
Re: Keytrade Keyplan
Na 8 weken... dat is een oefening in geduld. 

15/7 keyplan opgezegd, vandaag staat het geld op mijn rekening.
Ik ga ook de procedure starten om mijn keyplan op te zeggen . Je moet blijkbaar een reden opgeven, de reden is dat ik weg wil bij keytrade, ik heb daar nog een zichtrekening maar de enige beweging de laatste jaren is de maandelijkse storting naar keyplan. Dus de eerste stap is het keyplan stopzetten. Geven jullie als reden op wijziging in beursklimaat?
Ik heb mijn Keyplan niet opgezegd, wel gevraagd dat Keytrade de posities van de Keyplan naar mijn gewone beleggingsrekening zou overzetten.bartman schreef: ↑11 augustus 2025, 00:33 Ik ga ook de procedure starten om mijn keyplan op te zeggen . Je moet blijkbaar een reden opgeven, de reden is dat ik weg wil bij keytrade, ik heb daar nog een zichtrekening maar de enige beweging de laatste jaren is de maandelijkse storting naar keyplan. Dus de eerste stap is het keyplan stopzetten. Geven jullie als reden op wijziging in beursklimaat?
Dat was binnen enkele dagen geregeld. Vanuit de beleggingsrekening kan je dan doen wat je wil.
-
- Full Member
- Contacteer:
zeg gewoon als reden aankoop van een wagen or renovatie van uw woning. Kheb dat bij een TAK 21 eens gedaan zodat ze zeker geen andere producten zouden opdringen.
Het zal waarschijnlijk wel een vraag zijn die ze verplicht moeten stellen volgens de wetgevingen.
Even wat off-topic ... Hebben jullie ook last met de online omgeving? Moeilijk inloggen. Overschrijving doen lukt niet.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zopas een overschrijving gedaan via de app. Maar het inloggen gaat al een tijdje traag.
En ook de 5-centactie is deze maand nog niet gestort.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell