Bank met beste online bankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Bank met beste online bankieren
Ik snap niet goed wat het hele cash verhaal in dit topic is komen doen, maar lijkt mij heel weinig met online bankieren te maken hebben, is eerder voor een topic AML ?
Af en toe zijn we onderweg naar Warschau... en eens we Milaan passeren denken we : wat zijn we alweer aan het doen ? In dit geval hadden we iemand nodig om ons er aan te herinneren dat Warschau de andere kant op ligt.
Beste,
Iemand een idee waar de functie "taartdiagrammen" staat op KBC Touch? Ik vind dit na uitvoerig zoeken niet meer terug in de APP/webbrowser. Alvast bedankt.
https://ibb.co/QjN20b7
Iemand een idee waar de functie "taartdiagrammen" staat op KBC Touch? Ik vind dit na uitvoerig zoeken niet meer terug in de APP/webbrowser. Alvast bedankt.
https://ibb.co/QjN20b7
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Beobank is de enige bank die ik ken, waar je bij domiciliëringen beperkingen kan opleggen via online bankieren thuis.
Bijvoorbeeld een maximumbedrag instellen per factuur, controle van de periodiciteit per afhaling (1 keer per maand / 1 keer per trimester,...).
Zijn er nog andere banken in België die deze optie aanbieden?
Bij sommige banken (bijvoorbeeld KBC), moet je deze beperkingen gaan laten instellen in het kantoor waar je klant bent. Heel omslachtig dus!
Bijvoorbeeld een maximumbedrag instellen per factuur, controle van de periodiciteit per afhaling (1 keer per maand / 1 keer per trimester,...).
Zijn er nog andere banken in België die deze optie aanbieden?
Bij sommige banken (bijvoorbeeld KBC), moet je deze beperkingen gaan laten instellen in het kantoor waar je klant bent. Heel omslachtig dus!
relativity bij Keytrade zijn er deze opties:
Consulteer betalingen
Maximumbedrag instellen
Blokkeer domiciliëring
Schuldeiser blokkeren
Ik zie geen optie om de periodiciteit in te stellen.
Als ik nog wat tijd heb straks check ik nog wat andere banken.
Consulteer betalingen
Maximumbedrag instellen
Blokkeer domiciliëring
Schuldeiser blokkeren
Ik zie geen optie om de periodiciteit in te stellen.
Als ik nog wat tijd heb straks check ik nog wat andere banken.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Bij Keytrade heb ik gemakkelijk via online bankieren een beperking kunnen opleggen voor een domiciliering.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben ook klant bij Keytrade. Gezien ik daar geen domiciliëringen heb lopen, nog niet nagekeken.PaperbackWriter schreef: ↑22 juli 2023, 10:50 Bij Keytrade heb ik gemakkelijk via online bankieren een beperking kunnen opleggen voor een domiciliering.
Bedankt voor de tips: @Jamesken en @paperbackWriter
Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Niet slecht opvatten, maar wat zijn de redenen waarom je een bank wil hebben waar je absoluut geen afspraak moet maken? Loop je daar de deur zo vaak plat dat dit nodig is?Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
In de afgelopen 5 jaar ben ik 1 maal de binnenkant van een bankkantoor gezien en dan was het voor een adreswijziging omdat de bank hun automaten had afgezet vanwege die aanval op automaten. Ik vond het verschrikkelijk dat ik daarvoor zoveel tijd moest spenderen.
Om op je vraag te antwoorden: het zal afhankelijk zijn aan de redenen waarom je de bank wil binnen wandelen denk ik dan. Sommige banken hebben nog een receptie voor veel voorkomende vragen. Meer specifieke vragen als beleggen, sparen, verzekeren… daar zullen weinig ben blij mee zijn als je daar eender wanneer verwacht binnen te wandelen en verwacht geholpen te worden.
Daarnaast zal het volgens mij vooral afhangen van het kantoor zelf. ING in dit dorp zal een andere aanpak hebben als het dorp ernaast. Bij banken zijn het vooral zelfstandige. De ervaring die iemand heeft van zijn bank ga je vermoedelijk niet terugvinden in de ervaring in jouw gemeente.
De basisdienst van een bank, geld storten, kan je er niet meer zonder kosten.Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
Zeker niet bij Belfius. Ik werd zelfs weggestuurd in het kantoor terwijl medewerkers rustig koffie dronken.Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
Bij VDK-spaarbank kan je nog steeds zonder afspraak terecht.Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
-
- Full Member
- Contacteer:
bij Argenta. Ik weet wel kantoren die nog op bepaalde dagen zonder afspraak werken.Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
Het is niet dat ik perse geen afspraak wil maken maar het is voor mij onbegrijpelijk dat je als vaste klant niet binnen mag ondanks dat je al jaren vaste klant bent en een dringend probleem hebt met je bankkaart (ik betaal 7 euro per maand voor nul service). Ik moet nu een tweede (derde eigenlijk) afspraak maken om een "kapotte" bankkaart te vervangen. Ik heb het GEVOEL dat het personeel een spelletje met me spelen omdat ze weten dat ze op termijn waarschijnlijk bijna allemaal hun job zullen verliezen (willen ze er als "boodschap" aan de klanten eerst nog eens goed mee rammelen?), anders kan ik deze onzin niet verklaren.SMGGM schreef: ↑11 augustus 2025, 06:24Niet slecht opvatten, maar wat zijn de redenen waarom je een bank wil hebben waar je absoluut geen afspraak moet maken? Loop je daar de deur zo vaak plat dat dit nodig is?Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.
In de afgelopen 5 jaar ben ik 1 maal de binnenkant van een bankkantoor gezien en dan was het voor een adreswijziging omdat de bank hun automaten had afgezet vanwege die aanval op automaten. Ik vond het verschrikkelijk dat ik daarvoor zoveel tijd moest spenderen.
Om op je vraag te antwoorden: het zal afhankelijk zijn aan de redenen waarom je de bank wil binnen wandelen denk ik dan. Sommige banken hebben nog een receptie voor veel voorkomende vragen. Meer specifieke vragen als beleggen, sparen, verzekeren… daar zullen weinig ben blij mee zijn als je daar eender wanneer verwacht binnen te wandelen en verwacht geholpen te worden.
Daarnaast zal het volgens mij vooral afhangen van het kantoor zelf. ING in dit dorp zal een andere aanpak hebben als het dorp ernaast. Bij banken zijn het vooral zelfstandige. De ervaring die iemand heeft van zijn bank ga je vermoedelijk niet terugvinden in de ervaring in jouw gemeente.
Het doet me denken aan het plaatselijk gemeente"bestuur", ik krijg mijn internationaal rijbewijs niet meer in handen voor mijn vertrek 3 weken later... je moet eerst een "afspraak" maken online weet je wel. In Olland kan dit onmiddellijk geregeld worden in elk anwb kantoor. Inefficiënte bestuurlijke onzin.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bedankt! Dat ga ik zeker eens bekijken.E10ne schreef: ↑11 augustus 2025, 09:20Bij VDK-spaarbank kan je nog steeds zonder afspraak terecht.Spaarplan schreef: ↑10 augustus 2025, 22:11 Vraag: kennen jullie een bank in België waar je als klant in een kantoor nog welkom bent... zonder eerst een afspraak te maken? Ik ben momenteel klant bij Foertis en moet voor het kleinste akkefietje steeds een afspraak maken, ik zoek een alternatief. Ik heb er geen probleem mee om dan wat meer te betalen, doe ik nu ook al.