Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Bij Keytrade heb ik vooral problemen bij de overschrijvingen. Dit gaat zo traag ...
Om een vb donderdagavond geld overgemaakt en dit is pas vanavond toegekomen
Om een vb donderdagavond geld overgemaakt en dit is pas vanavond toegekomen
Idem voor mij...Frisk2740 schreef: ↑11 augustus 2025, 21:04Ik ook niet; dacht nog tot de 15e te wachten met het op dit forum te vragenwim013 schreef: ↑11 augustus 2025, 19:57 Voor mensen met Keytrade bankrekening: hebben jullie de 5c / verrichting voor juli al ontvangen? Ik niet. Niet dat je er rijk gaat van worden, maar na de meldingen hierboven van periodieke betalingen die niet uitgevoerd worden, nog een batch job van hun computersysteem die hapert?![]()
Ik heb gisteren het document sluiten rekening en sluiten keyplan verzonden
-
- Full Member
- Contacteer:
bedoel je goedbedoeld amateuristisch ?johann schreef: ↑11 augustus 2025, 21:08 De bestendige opdrachten zijn deze maand wel correct uitgevoerd. Tja, bij Keytrade is het altijd zo dat schroeven aan de ene moer resulteert in een andere loszittende vijs. Het heeft iets aandoenlijks, al is het moeilijk om er geen adjectief bij de verzinnen dat iets gemeen heeft met 'liefhebberij'![]()
Ze zullen verplicht zijn instant overschrijvingen te ondersteunen (als versturende bank) vanaf 9 oktober https://www.ecb.europa.eu/paym/integrat ... on.en.html
Nog een paar maand geduld zeker?
-
- Full Member
- Contacteer:
De beloofde 5 cent per verrichting is deze maand ook nog niet aangekomen.