Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Bij Keytrade heb ik vooral problemen bij de overschrijvingen. Dit gaat zo traag ...
Om een vb donderdagavond geld overgemaakt en dit is pas vanavond toegekomen
Om een vb donderdagavond geld overgemaakt en dit is pas vanavond toegekomen
Idem voor mij...Frisk2740 schreef: ↑11 augustus 2025, 21:04Ik ook niet; dacht nog tot de 15e te wachten met het op dit forum te vragenwim013 schreef: ↑11 augustus 2025, 19:57 Voor mensen met Keytrade bankrekening: hebben jullie de 5c / verrichting voor juli al ontvangen? Ik niet. Niet dat je er rijk gaat van worden, maar na de meldingen hierboven van periodieke betalingen die niet uitgevoerd worden, nog een batch job van hun computersysteem die hapert?![]()
Ik heb gisteren het document sluiten rekening en sluiten keyplan verzonden
-
- Full Member
- Contacteer:
bedoel je goedbedoeld amateuristisch ?johann schreef: ↑11 augustus 2025, 21:08 De bestendige opdrachten zijn deze maand wel correct uitgevoerd. Tja, bij Keytrade is het altijd zo dat schroeven aan de ene moer resulteert in een andere loszittende vijs. Het heeft iets aandoenlijks, al is het moeilijk om er geen adjectief bij de verzinnen dat iets gemeen heeft met 'liefhebberij'![]()
Ze zullen verplicht zijn instant overschrijvingen te ondersteunen (als versturende bank) vanaf 9 oktober https://www.ecb.europa.eu/paym/integrat ... on.en.html
Nog een paar maand geduld zeker?
-
- Full Member
- Contacteer:
De beloofde 5 cent per verrichting is deze maand ook nog niet aangekomen.
Het was mij zelfs nog niet opgevallen.
Vandaag zag ik dat de 5-cent/verrichting op mijn rekening stond op 15/08 met valutadatum 01/08/2025.
Vandaag zag ik dat de 5-cent/verrichting op mijn rekening stond op 15/08 met valutadatum 01/08/2025.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Amaai, moeten we nu een rondgang voor je doen zodat je geen honger zal hebben of wat ...Bahamontes schreef: ↑12 augustus 2025, 13:52 De beloofde 5 cent per verrichting is deze maand ook nog niet aangekomen.
Als je er niet content bent, trap het er dan af !
Ik ben bijna sinds dag 1 klant bij Keytrade, steeds alles in orde, snel antwoord en ook zeer goed geholpen bij het afhandelen van het overlijden van mijn moeder. Maar als ik hier lees doet die bank gewoon niets goed ... Ga terug naar de grootbanken, daar kan je je afvragen waarom ze het geld van die maand nog niet van je rekening hebben afgehouden ...

Make Spaargids " Great Again ! "
Om nu Keytrade een snelle bank te noemen... Ervaring overlijden. Duurt maanden eer een gemeenschappelijke rekening geblokkeerd werd. Inderdaad bij de grootbank (BNP Paribas) ging dat sneller.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Bij mij stond het geld enkele dagen na het doorsturen van het attest van erfopvolging op mijn rekening. Voor dat ze dat attest hebben mogen ze niets doen, dat is de wet !
En ik neem aan dat je geDEblokkeerd zal bedoelen ?
En ja, bij mij antwoorden ze snel, bij mijn vriendin niet; er is een redelijk verschil in vermogen, normaal dat ze goede klanten eerst afhandelen vind ik.
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Full Member
- Contacteer:
Toen ze nog uitsluitend als tradingplatform actief waren – “VMS-Keytrade” rond 1998 – waren het echte pioniers. Dezelfde mensen hadden voordien ook Skynet opgericht.
Ik ben destijds klant kunnen worden omdat ik als tiener via mijn vader zaliger bepaalde aandelen had gekocht via zijn Fortis-rekening, die sterk in waarde waren gestegen. Ik weet nog goed dat ik tegen vader zei: verkopen! Plots beschikte ik daardoor over een startkapitaal van meer dan 300.000 BEF, en kon ik er een account openen. Als ik mij goed herinner, was de minimuminleg toen 100.000 BEF.
Het waren bijzonder spannende tijden. Dat heeft mij geen windeieren gelegd.
Mijn login begint dan ook met de legendarische letters "VMSK".
Laatst gewijzigd door tuinder666 op 20 augustus 2025, 08:18, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Over welk vermogen hebben we het hier? Spreken we over een grootorde van miljoenen, of eerder van enkele honderdduizenden?voorheenCP1234 schreef: ↑20 augustus 2025, 00:27
En ja, bij mij antwoorden ze snel, bij mijn vriendin niet; er is een redelijk verschil in vermogen, normaal dat ze goede klanten eerst afhandelen vind ik.
Ze zaten toen nog in Brussel Garerlei Ravenstein, het was ook nog de tijd van de "papieren" aandelen.tuinder666 schreef: ↑20 augustus 2025, 08:07Toen ze nog uitsluitend als tradingplatform actief waren – “VMS-Keytrade” rond 1998 – waren het echte pioniers. Dezelfde mensen hadden voordien ook Skynet opgericht.
Ik ben destijds klant kunnen worden omdat ik als tiener via mijn vader zaliger bepaalde aandelen had gekocht via zijn Fortis-rekening, die sterk in waarde waren gestegen. Ik weet nog goed dat ik tegen vader zei: verkopen! Plots beschikte ik daardoor over een startkapitaal van meer dan 300.000 BEF, en kon ik er een account openen. Als ik mij goed herinner, was de minimuminleg toen 100.000 BEF.
Het waren bijzonder spannende tijden. Dat heeft mij geen windeieren gelegd.
Mijn login begint dan ook met de legendarische letters "VMSK".
Het was er super.
Sorry, uiteraard. Voor een ieder is een redelijk vermogen anders en nogal vaag. Ik vermoed dat het eerder met het soort product te maken heeft.voorheenCP1234 schreef: ↑20 augustus 2025, 00:27Bij mij stond het geld enkele dagen na het doorsturen van het attest van erfopvolging op mijn rekening. Voor dat ze dat attest hebben mogen ze niets doen, dat is de wet !
En ik neem aan dat je geDEblokkeerd zal bedoelen ?
U lijkt alleszins niet de enige te zijn met deze ervaring: https://www.rtl.be/actu/vos-temoignages ... cle/760629
Of, u bent dezelfde persoon uiteraard.