Mijnvergelijker
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
-
- Newbie
- Contacteer:
Mijnvergelijker
Hallo
Indien ik via spaargids zou in inschrijven op een tak 21 zou deze de instaplijsten betalen
Mijn vraag is is dit 1 maligne of is dit over de ganse periode vb 10 jaar
Indien ik via spaargids zou in inschrijven op een tak 21 zou deze de instaplijsten betalen
Re: Mijnvergelijker
Over 10 jaar bestaat Spaargids niet meer, Sint Nicolaas en de Kerstman wel.bollewieter schreef: ↑25 augustus 2025, 10:41 Hallo
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
De instapkosten zijn eenmalig. Jouw contract zit ook niet bij spaargids. Het contract is tussen jou en de verzekeringsmaatschappij.bollewieter schreef: ↑25 augustus 2025, 10:41 Hallo
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Spaargids is gewoon een tussenschakel tussen jou en de verzekeringsmakelaar, zij betalen juist niets maar krijgen juist een commissie als je op dat product intekent.bollewieter schreef: ↑25 augustus 2025, 10:41 Hallo
Ik heb via hun ingetekend op een product bij AG, alles zeer correct en ik betaal de laagste instapkost die er is, zelfs minder dat de AG fiche zelf laat zien maar toch staat het zo in het contract vermeld; dat er uitzonderlijk op werd afgeweken. Ik heb dit product al vele jaren. Is ook een Tak 21.
Best eens informeren bij de verzekering waar je interesse in hebt maar normaal is het voor heel de duratie van het product.
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- VIP member
- Contacteer:
Dus, als ik het goed begrijp, kan ik bij het ondertekenen via Spaargids echt besparen op de startkosten? Zelfs op de lange termijn?voorheenCP1234 schreef: ↑25 augustus 2025, 22:02Spaargids is gewoon een tussenschakel tussen jou en de verzekeringsmakelaar, zij betalen juist niets maar krijgen juist een commissie als je op dat product intekent.bollewieter schreef: ↑25 augustus 2025, 10:41 Hallo
Ik heb via hun ingetekend op een product bij AG, alles zeer correct en ik betaal de laagste instapkost die er is, zelfs minder dat de AG fiche zelf laat zien maar toch staat het zo in het contract vermeld; dat er uitzonderlijk op werd afgeweken. Ik heb dit product al vele jaren. Is ook een Tak 21.
Best eens informeren bij de verzekering waar je interesse in hebt maar normaal is het voor heel de duratie van het product.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Ja, maar hangt af van wat de verzekeringsmakelaar waar Spaargids je mee in contact brengt ( meer doet Spaargids niet en je ondertekent niets met hun ) voorstelt natuurlijk. Zoals ik reeds schreef, ik heb via hun fiscaal langetermijnsparen via AG verzekeringen afgesloten en ik zit ver onder het goedkoopste tarief dat de prospectus van AG zelf aangeeft en dit is geen "scam" daar ik het bij AG zelf eerst heb gecontroleerd; buiten de verzekeringsmakelaar om dus.RayanD schreef: ↑26 augustus 2025, 08:58Dus, als ik het goed begrijp, kan ik bij het ondertekenen via Spaargids echt besparen op de startkosten? Zelfs op de lange termijn?voorheenCP1234 schreef: ↑25 augustus 2025, 22:02
Spaargids is gewoon een tussenschakel tussen jou en de verzekeringsmakelaar, zij betalen juist niets maar krijgen juist een commissie als je op dat product intekent.
Make Spaargids " Great Again ! "