Securex TAK 26
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
-
- Full Member
- Contacteer:
Securex TAK 26
aangezien er geen TAK 26 topic bestaat, post ik dit onder TAK 21
Verzekeraar Securex Leven biedt met Securex Invest 26 drie jaar lang een vast brutorendement van 3,60% of vijf jaar lang 3,75%
Is dit aan te raden? Wat zijn de kosten? Er is weinig over terug te vinden.
Dank voor jullie commentaar
Verzekeraar Securex Leven biedt met Securex Invest 26 drie jaar lang een vast brutorendement van 3,60% of vijf jaar lang 3,75%
Re: Securex TAK 26
Matroos1958 schreef: ↑3 september 2025, 19:16 aangezien er geen TAK 26 topic bestaat, post ik dit onder TAK 21
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je zegt het zelf al, er is weinig over terug te vinden. Dus ik zou eerst maar eens uitgebreide info bij hen opvragen.JOKER247 schreef: ↑3 september 2025, 20:26Matroos1958 schreef: ↑3 september 2025, 19:16 aangezien er geen TAK 26 topic bestaat, post ik dit onder TAK 21
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Op de productpagina van Securex is alles terug te vinden
https://www.securex.be/nl/securex-invest-26
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Er is veel over te vinden, alleen kost het mij te veel tijd om dat allemaal "begrijpend" te lezen aangezien ik er zelf niet in geïnteresseerd ben.KleineSpaarder schreef: ↑3 september 2025, 20:36Op de productpagina van Securex is alles terug te vinden
https://www.securex.be/nl/securex-invest-26
Er zijn momenteel geen instapkosten en geen beheerskosten. Enkel uitstapkosten bij vervroegd uitstappen.
Wel onderworpen aan 30% roerende voorheffing.
Maar het addertje onder het gras zoek ik nog. Mij lijkt dit te mooi om waar te zijn. Ik vraag me ook af waarom Securex geld nodig heeft. Vorig jaar was er blijkbaar ook zo'n aanbieding.
Maar het addertje onder het gras zoek ik nog. Mij lijkt dit te mooi om waar te zijn. Ik vraag me ook af waarom Securex geld nodig heeft. Vorig jaar was er blijkbaar ook zo'n aanbieding.
CEO heeft het (zinkend?) schip verlaten en meerdere bestuursleden vervangen. Zit volgens mij een luchtje aan.birgitv schreef: ↑4 september 2025, 08:51 Er zijn momenteel geen instapkosten en geen beheerskosten. Enkel uitstapkosten bij vervroegd uitstappen.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar. 

Waar heb je gelezen dat er geen instapkosten zijn? Volgens het informatiedocument is er een instapkost van 2%. En dat zal zo wel zijn want bij de prestatiescenario’s staat rendement per jaar na 3 jaar 2,92%birgitv schreef: ↑4 september 2025, 08:51 Er zijn momenteel geen instapkosten en geen beheerskosten. Enkel uitstapkosten bij vervroegd uitstappen.
Is tijdelijke actie: bij instap voor 31.10.2025 (vervroegde stopzetting is mogelijk) vallen de instapkosten van 2% volledig weg.
Enkel als je de tak26 drie jaar aanhoudt, heb je recht op een jaarlijks bruto-rendement van 2,92%. (Ik laat de tijdelijke actie even buiten beschouwing.)
Als je die minder lang aanhoudt, moet je een afkoopkost betalen. Daarom spreekt men niet over een rendement na 1 jaar, maar over een rendement per jaar na 3 jaar.
Dus om je vraag te beantwoorden: Wat is het dan de eerste 3 jaar??? Het is jaarlijks 2,92% bruto indien je de tak26 drie jaar in bezit houdt.
Thx.SMHenryT schreef: ↑4 september 2025, 18:06Enkel als je de tak26 drie jaar aanhoudt, heb je recht op een jaarlijks bruto-rendement van 2,92%. (Ik laat de tijdelijke actie even buiten beschouwing.)
Als je die minder lang aanhoudt, moet je een afkoopkost betalen. Daarom spreekt men niet over een rendement na 1 jaar, maar over een rendement per jaar na 3 jaar.
Dus om je vraag te beantwoorden: Wat is het dan de eerste 3 jaar??? Het is jaarlijks 2,92% bruto indien je de tak26 drie jaar in bezit houdt.
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaag, geen kosten zolang de actie loopt.
rond de 2,62% netto opbrengt gemiddeld op 3 jaar.
als je het mij vraagt: verre van slecht! of vergis ik mij?