ING termijn
TIP
ING termijn
Toen ik gisteren mijn ING internetbankieren opende, verscheen er een grote promotieaanbieding voor een termijnrekening van 6 of 12 maanden. Toen ik erop klikte, ontdekte ik dat de rentevoet 2,10% was voor 6 en 12 maanden.
Ik had geen tijd om me hiermee bezig te houden en sloot mijn internetbankieren weer. Toen ik later mijn internetbankieren weer opende, was deze aanbieding verdwenen. Niets meer te zien.
Ik vroeg een kennis die ook klant is bij deze bank, maar bij hem was er geen aanbieding te zien.
Ik heb het toch niet gedroomd.
Heeft iemand anders deze aanbieding ook gezien?
Ik had geen tijd om me hiermee bezig te houden en sloot mijn internetbankieren weer. Toen ik later mijn internetbankieren weer opende, was deze aanbieding verdwenen. Niets meer te zien.
Ik vroeg een kennis die ook klant is bij deze bank, maar bij hem was er geen aanbieding te zien.
Ik heb het toch niet gedroomd.
Heeft iemand anders deze aanbieding ook gezien?
Re: ING termijn
Klopt, 2,1% is tarief dat vanaf vandaag geldt voor termijnrekening van ofwel 6 ofwel 12 maanden. Het moet gaan om geld van termijnrekening van 12 maanden met vervaldag tussen 25.08.2025 en 05.10.2025 dat vrijkomt, of nieuw geld bij ING vanaf 24.08 19u. Aanbieding geldig tot 10.10.2025.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mmm en waar staat deze aanbieding? Kan niets terugvinden.
2,1% netto dan mag ik hopen?
Bruto uiteraard…
Promo was blijkbaar maar van korte duur. Bij mij niets meer van terug te vinden in de app.
Waarom zou je het twee keer herhalen? We hebben begrepen dat je het niet interessant vindt. Maar maak anderen er niet van walgend.
Misschien vinden anderen je gepraat over 0-coupons ook idioot.
Voor sommigen is het interessant om hun geld zonder risico en zonder zorgen op een vaste termijn te beleggen en over een jaar terug te komen, zelfs als dat niet beter is dan de inflatie.
Heb je ervan kunnen profiteren voordat het verdween? Bij mij verscheen het woensdag, verdween het donderdag, verscheen het gisteren weer en is het vandaag weer verdwenen.
Ik wilde eerst even nadenken over hoeveel ik een jaar lang zou vastzetten voordat ik zou beginnen.
Ik heb iemand van ING gesproken die me vertelde dat ze zich aanpassen aan de concurrentie. Waarschijnlijk omdat niemand geïnteresseerd is in hun onzin-beleggingsoplossingen, omdat die te complex en te riskant zijn.
Maar ondertussen is het een gekkenhuis.
ING speelt een vreemd spel en loopt het risico klanten te verliezen, waaronder ik, die naar DB of Beobank zullen gaan voor een termijn die niet elke dag voorkomt/terugkomt.
Neen, niet gelukt. Het rare is, mijn dochter kan nog wel intekenen aan 2,1% maar bij mij gaat het niet meer.VanV schreef: ↑6 september 2025, 23:50Heb je ervan kunnen profiteren voordat het verdween? Bij mij verscheen het woensdag, verdween het donderdag, verscheen het gisteren weer en is het vandaag weer verdwenen.
Ik wilde eerst even nadenken over hoeveel ik een jaar lang zou vastzetten voordat ik zou beginnen.
Ik heb iemand van ING gesproken die me vertelde dat ze zich aanpassen aan de concurrentie. Waarschijnlijk omdat niemand geïnteresseerd is in hun onzin-beleggingsoplossingen, omdat die te complex en te riskant zijn.
Maar ondertussen is het een gekkenhuis.
ING speelt een vreemd spel en loopt het risico klanten te verliezen, waaronder ik, die naar DB of Beobank zullen gaan voor een termijn die niet elke dag voorkomt/terugkomt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Je kan eventueel overstappen naar een andere aanbieder. Beobank biedt bijvoorbeeld ook 2,1% bruto op een termijn van één jaar.
Zo een interesante promo lijkt het mij nu ook weer niet.
https://www.beobank.be/nl/sparen/spaarr ... ening.html
Zo een interesante promo lijkt het mij nu ook weer niet.
https://www.beobank.be/nl/sparen/spaarr ... ening.html