Termijnrekening bij BankB
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Termijnrekening bij BankB
Hallo
Als ik de termijnrekeningen op Spaargids vergelijk, staan de termijnrekeningen van BankB (vroegere CKV) bij de hoogste momenteel. Hun actie loopt bijna af dacht ik. Weliswaar loopt deze termijnrekening minimaal 3 jaar (2,75% bruto).
Is dit volgens jullie een optie voor een deel van het vrijgekomen spaargeld?
Iemand ervaring met BankB (CKV)? Ik lees dat dit de kleinste bank van België is, iemand een idee hoeveel klanten zij hebben?
Als ik de termijnrekeningen op Spaargids vergelijk, staan de termijnrekeningen van BankB (vroegere CKV) bij de hoogste momenteel. Hun actie loopt bijna af dacht ik. Weliswaar loopt deze termijnrekening minimaal 3 jaar (2,75% bruto).
Iemand ervaring met BankB (CKV)? Ik lees dat dit de kleinste bank van België is, iemand een idee hoeveel klanten zij hebben?
Re: Termijnrekening bij BankB
Ik ben al lang klant, nooit problemen gehad.
In juli zelf de termijnrekening genomen op 4 jaar en uitbetaling van de rente elke maand.
Ik had al een spaarrekening, dus het openen van de termijnrekening kon online met 1 druk op de knop.
In juli zelf de termijnrekening genomen op 4 jaar en uitbetaling van de rente elke maand.
Ik had al een spaarrekening, dus het openen van de termijnrekening kon online met 1 druk op de knop.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De huidige actie is tot en met morgen. Dus dat ga je niet meer halen om op kantoor een spaarrekening te openen en het geld nog tijdig daar te krijgen via een externe bank.
Ik ben er vorig jaar klant geworden (bij het toenmalige CKV) om een termijnrekening te openen. De rente werd dit jaar bij vervaldatum correct gestort op een gekoppelde spaarrekening. Om klant te worden moet je dus wel langsgaan op kantoor. Vervolgens kun je wel zelf altijd een nieuwe termijnrekening online openen.
Ik ben er vorig jaar klant geworden (bij het toenmalige CKV) om een termijnrekening te openen. De rente werd dit jaar bij vervaldatum correct gestort op een gekoppelde spaarrekening. Om klant te worden moet je dus wel langsgaan op kantoor. Vervolgens kun je wel zelf altijd een nieuwe termijnrekening online openen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Bedankt voor jullie feedback.
Ik had al geanticipeerd en moment van schrijven een afspraak gemaakt in een plaatselijk kantoor. Mijn bericht was ook enkele dagen later zichtbaar omdat het eerst moest goedgekeurd worden door een mod, vandaar.
Heel vriendelijk onthaald en info gehad over de bank.
Alles nog op tijd kunnen storten en aan actievoorwaarden de termijnrekening kunnen openen.
Ik had al geanticipeerd en moment van schrijven een afspraak gemaakt in een plaatselijk kantoor. Mijn bericht was ook enkele dagen later zichtbaar omdat het eerst moest goedgekeurd worden door een mod, vandaar.
Heel vriendelijk onthaald en info gehad over de bank.
Alles nog op tijd kunnen storten en aan actievoorwaarden de termijnrekening kunnen openen.
Na telefonisch contact: huidige actie kan nog tot vrijdag 19.09 mits dan alles is geregeld.
Hier positieve ervaringen met CKV/BankB. Vlotte en correcte samenwerking met het kantoor. Online bankomgeving doet wat archaïsch aan. Alsof men er net kennis heeft gemaakt met internet. Binnen het genre termijnrekeningen momenteel het hoogste aanbod op die termijn. Wie bij machte is en het opportuun vindt om voor 100 000 euro in te tekenen zal 3,00% ontvangen. Actie loopt/liep tot vandaag.
Garnaal_BE schreef: ↑11 september 2025, 18:42 Hallo