Klantenkaart Aldi
Re: Klantenkaart Aldi
@KayTee,
Ik ben enthousiast over dat Aldi nu ook een klantenkaart-/app heeft waarbij je punten kan sparen. Eindelijk, want elke winkel had dat al maar bij Lidl winkel ik niet zo vaak en bij AH krijg ik maar niet mijn klantenkaart geregistreerd op het e-mail adres dat waar ik het bij wil registreren. En Colruyt en Carrefour daar kom ik bijna nooit.
Soit, ik ben enthousiast over die app en ik heb die meteen geïnstalleerd en ik kreeg al direct 500 punten. En ergens, in de mail van dat nieuws, of in de app zelf heb ik toen iets gelezen van "dat je 10 punten per euro" krijgt... maar ik weet dat niet meer zéker! Ik heb dat nu zitten opzoeken op Google of Aldi website zelf of Aldi app, maar dat staat er nergens vermeld, welk heel raar is hé! Ik heb de mail terug gezocht, ook in verwijderde mails van prullenbak, niets gevonden. Dus ik weet niet meer waar ik het heb gelezen. Of het is misschien 1 punt per euro, zoals wat ik vind bij Google search maar dan zou het straf zijn als je soms voor een product zoals "200g gemengde noten van 3€" dan als bonus 60 punten zou krijgen... die verhouding van 60 punten krijgen t.o.v. 1 punt per euro is te veel!
Soit, ik wil ook weten hoeveel punten je krijgt per euro want als ik mijn kassatickets bekijk, er lijkt geen logica in te zitten:
(ik begrijp dat je bonuspunten krijgt bij artikelen waarvoor je de bonus eerst moet activeren! dus los daarvan hé):
- eerst aankoop was 11,76€ en toen kreeg ik 29 punten (zonder bonus hé) (... is dat dan 29pnt/11€ of door 12€ maar dan nog kom je op een kommagetal uit, raar)
- tweede aankoop was 13,99€ en toen kreeg ik 34 punten (... 34pnt/13€ of 14€ = ook kommagetal per euro)
- derde aankoop was 8,01€ en toen kreeg ik 20 punten (... 20pnt /8€ = 2,5€/punt = weeral kommagetal, er is geen ene winkel die zegt ... je krijgt 2,5punten per euro... dat is altijd een rond getal)
- vierde aankoop is moeilijker te zeggen want daar had ik men eerste bonuspunten op voorhand geactiveerd om te verkrijgen bij aankoop van die notenmengeling.. dus dan zou ik dat van totaal moeten aftrekken maar dan ook het aantal standaard punten, maar jah ik weet niet hoeveel punten per euro je standaard krijgt ... dus jah.
Nog een bijkomende vraag... als je bonuspunten activeert, krijg je dan nog de standaardpunten voor de aankoop van dat product + die bonuspunten of is dat enkel dan de bonuspunten?
Trouwens even verder over die bonuspunten... ik vind dat geen gepruts met het op voorhand activeren van die bonuspunten, je activeert inderdaad gewoon alles en dan zie je wel wat je koopt (oké producten die ik écht nooit koop die activeer ik niet, heeft geen zin). Bij de Lidl-app is dat toch ook zó dat je bonussen op voorhand moet activeren, gaat ook niet automatisch.
En dan laatste = geen reactie naar KayTee toe, maar naar sommige andere klagers... zeg jullie kunnen klagen hoor! Internet via 4G is inderdaad vaak slecht in de winkel, maar net na de inkomdeur is dat nog wel oké, dan ga je gewoon toch even daar staan en de app terug laden met je bonussen die je dan kan overlopen en activeren... daarna doe je je boodschappen in de winkel en aan de kassa is het 4G signaal meestal terug sterk genoeg om de app te laden en klantenkaart te scannen. Plus allé zeg, de telefoon uit je zak nemen en code intypen en QR-code van klantenkaart scannen, dat duurt max. 5seconden.
En of er nu iemand 5 sec. over doet of 1 minuut... je moet sowieso aanvaarden dat je moet wachten als je in een rij staat bij de kassa hé. Haat je afrekenen bij kassa-personeel... ga dan naar een winkel waar ze zelfscan hebben hé!
Haat je wachtrijen (en eventueel dat andere ook)... doe je boodschappen dan online en laat ze aan huis leveren of via pick & go ofzo hé... er zijn winkels genoeg met de mogelijkheden die op jou maat zijn geschreven!
Wil je toch bij Aldi winkelen... dan moet je de nadelen van 'nog steeds geen zelfscans hebben' of 'een mini-plaatje waar de kassa-bediende je gescande producten op plaatst en die er altijd bijna afvallen, of je niet kan bijhouden om die deftig in je (rug)zak te steken en ordenen'... erbij nemen hé. Ik erger me er soms ook aan maar dan denk ik dat hoeft niet, pak gewoon die euro of jeton mee, pak gewoon een karretje ook al heb je maar 2 producten nodig, niks van aantrekken en dan kan je altijd alles in je kar zetten en nadien rustig de tijd pakken om deftig te sorteren en schikken in je (rug)(fiets)tas of dergelijke. OF ga naar een andere winkel!
Trouwens terug naar de Aldi-app en klantenkaart en het internet dat je daarvoor nodig hebt wat vaak slecht bereik heeft in de winkel... Blijkbaar vanaf 1 september bied Aldi nu ook een wifi-netwerk aan. Ik ben daarnet in een Aldi wat gaan kopen maar nog niet getest want ik las van dat nieuws pas toen ik thuiskwam en men punten bekeek en begon af te wat nu eigenlijk de standaarpunten zijn die je krijgt etc. en ik ging opzoek etc. en nu een veel te lange post aan het typen ben op dit forum van spaargids.be waar ik een account heb gemaakt daarvoor maar ik wou dat toch al laaang eens doen want ik kom hier eigenlijk vaak op deze website kijken :-) dus voila :-).
Die "challenges" vind ik ook leuk. Ik woon niet al te ver van een Aldi hé, ik ga toch telkens met de fiets dus ik kan wel wat meepakken als ik mijn fietstassen meepak maar alles wat ik normaal zou kopen in 1x deel ik dan gewoon door 3 keren ofzo (zoals de challenge is) en dan koop ik vandaag 1/3e, morgen dat 2e deel en de dag erna dat 3e deel :-D.
Ach ja ik zie wel hoelang ik me er echt zó met bezig hou... ik vind het leuk dat Aldi nu ook een app heeft en ik vind hem zelfs leuker ogen en gebruiksvriendelijker dan die van Lidl of AH... dus.
Maar de logica van die punten hé... als iemand het weet... ik hoor het graag in de reactie.
Ik ben enthousiast over dat Aldi nu ook een klantenkaart-/app heeft waarbij je punten kan sparen. Eindelijk, want elke winkel had dat al maar bij Lidl winkel ik niet zo vaak en bij AH krijg ik maar niet mijn klantenkaart geregistreerd op het e-mail adres dat waar ik het bij wil registreren. En Colruyt en Carrefour daar kom ik bijna nooit.
Soit, ik ben enthousiast over die app en ik heb die meteen geïnstalleerd en ik kreeg al direct 500 punten. En ergens, in de mail van dat nieuws, of in de app zelf heb ik toen iets gelezen van "dat je 10 punten per euro" krijgt... maar ik weet dat niet meer zéker! Ik heb dat nu zitten opzoeken op Google of Aldi website zelf of Aldi app, maar dat staat er nergens vermeld, welk heel raar is hé! Ik heb de mail terug gezocht, ook in verwijderde mails van prullenbak, niets gevonden. Dus ik weet niet meer waar ik het heb gelezen. Of het is misschien 1 punt per euro, zoals wat ik vind bij Google search maar dan zou het straf zijn als je soms voor een product zoals "200g gemengde noten van 3€" dan als bonus 60 punten zou krijgen... die verhouding van 60 punten krijgen t.o.v. 1 punt per euro is te veel!
Soit, ik wil ook weten hoeveel punten je krijgt per euro want als ik mijn kassatickets bekijk, er lijkt geen logica in te zitten:
(ik begrijp dat je bonuspunten krijgt bij artikelen waarvoor je de bonus eerst moet activeren! dus los daarvan hé):
- eerst aankoop was 11,76€ en toen kreeg ik 29 punten (zonder bonus hé) (... is dat dan 29pnt/11€ of door 12€ maar dan nog kom je op een kommagetal uit, raar)
- tweede aankoop was 13,99€ en toen kreeg ik 34 punten (... 34pnt/13€ of 14€ = ook kommagetal per euro)
- derde aankoop was 8,01€ en toen kreeg ik 20 punten (... 20pnt /8€ = 2,5€/punt = weeral kommagetal, er is geen ene winkel die zegt ... je krijgt 2,5punten per euro... dat is altijd een rond getal)
- vierde aankoop is moeilijker te zeggen want daar had ik men eerste bonuspunten op voorhand geactiveerd om te verkrijgen bij aankoop van die notenmengeling.. dus dan zou ik dat van totaal moeten aftrekken maar dan ook het aantal standaard punten, maar jah ik weet niet hoeveel punten per euro je standaard krijgt ... dus jah.
Nog een bijkomende vraag... als je bonuspunten activeert, krijg je dan nog de standaardpunten voor de aankoop van dat product + die bonuspunten of is dat enkel dan de bonuspunten?
Trouwens even verder over die bonuspunten... ik vind dat geen gepruts met het op voorhand activeren van die bonuspunten, je activeert inderdaad gewoon alles en dan zie je wel wat je koopt (oké producten die ik écht nooit koop die activeer ik niet, heeft geen zin). Bij de Lidl-app is dat toch ook zó dat je bonussen op voorhand moet activeren, gaat ook niet automatisch.
En dan laatste = geen reactie naar KayTee toe, maar naar sommige andere klagers... zeg jullie kunnen klagen hoor! Internet via 4G is inderdaad vaak slecht in de winkel, maar net na de inkomdeur is dat nog wel oké, dan ga je gewoon toch even daar staan en de app terug laden met je bonussen die je dan kan overlopen en activeren... daarna doe je je boodschappen in de winkel en aan de kassa is het 4G signaal meestal terug sterk genoeg om de app te laden en klantenkaart te scannen. Plus allé zeg, de telefoon uit je zak nemen en code intypen en QR-code van klantenkaart scannen, dat duurt max. 5seconden.
En of er nu iemand 5 sec. over doet of 1 minuut... je moet sowieso aanvaarden dat je moet wachten als je in een rij staat bij de kassa hé. Haat je afrekenen bij kassa-personeel... ga dan naar een winkel waar ze zelfscan hebben hé!
Haat je wachtrijen (en eventueel dat andere ook)... doe je boodschappen dan online en laat ze aan huis leveren of via pick & go ofzo hé... er zijn winkels genoeg met de mogelijkheden die op jou maat zijn geschreven!
Wil je toch bij Aldi winkelen... dan moet je de nadelen van 'nog steeds geen zelfscans hebben' of 'een mini-plaatje waar de kassa-bediende je gescande producten op plaatst en die er altijd bijna afvallen, of je niet kan bijhouden om die deftig in je (rug)zak te steken en ordenen'... erbij nemen hé. Ik erger me er soms ook aan maar dan denk ik dat hoeft niet, pak gewoon die euro of jeton mee, pak gewoon een karretje ook al heb je maar 2 producten nodig, niks van aantrekken en dan kan je altijd alles in je kar zetten en nadien rustig de tijd pakken om deftig te sorteren en schikken in je (rug)(fiets)tas of dergelijke. OF ga naar een andere winkel!
Trouwens terug naar de Aldi-app en klantenkaart en het internet dat je daarvoor nodig hebt wat vaak slecht bereik heeft in de winkel... Blijkbaar vanaf 1 september bied Aldi nu ook een wifi-netwerk aan. Ik ben daarnet in een Aldi wat gaan kopen maar nog niet getest want ik las van dat nieuws pas toen ik thuiskwam en men punten bekeek en begon af te wat nu eigenlijk de standaarpunten zijn die je krijgt etc. en ik ging opzoek etc. en nu een veel te lange post aan het typen ben op dit forum van spaargids.be waar ik een account heb gemaakt daarvoor maar ik wou dat toch al laaang eens doen want ik kom hier eigenlijk vaak op deze website kijken :-) dus voila :-).
Die "challenges" vind ik ook leuk. Ik woon niet al te ver van een Aldi hé, ik ga toch telkens met de fiets dus ik kan wel wat meepakken als ik mijn fietstassen meepak maar alles wat ik normaal zou kopen in 1x deel ik dan gewoon door 3 keren ofzo (zoals de challenge is) en dan koop ik vandaag 1/3e, morgen dat 2e deel en de dag erna dat 3e deel :-D.
Ach ja ik zie wel hoelang ik me er echt zó met bezig hou... ik vind het leuk dat Aldi nu ook een app heeft en ik vind hem zelfs leuker ogen en gebruiksvriendelijker dan die van Lidl of AH... dus.
Maar de logica van die punten hé... als iemand het weet... ik hoor het graag in de reactie.
-
- Full Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 02 jan 2025
- Contacteer:
Re: Klantenkaart Aldi
LOL? zou niet anders meer willen. ALs je wilde checken, was het al niet te vinden. En eens gecheckt = papiermand.
Of is het makkelijker om in uw belastingen te kunnen brengen?

-
- Full Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 02 jan 2025
- Contacteer:
Re: Klantenkaart Aldi
Bij de meesten staat dit klaar op de gsm, bij mij op mijn smartwatch. En betalen gaat ook nog eens met de smartwatch. Waar is de vertraging in de keten? Niet zoeken, geen pincodes ingeven nooit.luccc schreef: ↑8 augustus 2025, 15:13 Tegen dat iedereen zijn GSM uithaalt, pincode intikt, juiste app openen, laten scannen, GSM wegsteken gaat er per persoon gemakkelijk 1 minuut extra tijd verloren; de wachtrijen aan de kassa's zullen aangroeien.
Aldi zou beter blijven doen waar ze goed in zijn:goede producten tegen een goede prijs.
En als de kassierster efkes moet wachten, is het goed dat ze eventjes kan uitrusten. Maar daar ergeren OKRA-leden ervoor zich aan, want ze hebben geen tijd.
- Als je bij de autokeuring gaat, wacht je dan ook tot de beambte vraagt naar uw inschrijvingsbewijs, verzekering, keuringsbewijs? Ga je dan in het handschoenenvakje kijken?
- In de luchthaven, ga je ook pas zoeken naar uw reispas, als er een douanebeamte hem vraagt, of je die moet inschuiven en irisscan laten nemen. Staat overal met borden 'HOu uw identiteitsbewijs KLAAR'
Re: Klantenkaart Aldi
Je papieren ticket direct nakijken is makkelijker met je kar aan de hand dan met een gsm die je nog eens moet uit je broekzak halen.DonQuichot schreef: ↑11 september 2025, 21:37 LOL? zou niet anders meer willen. ALs je wilde checken, was het al niet te vinden. En eens gecheckt = papiermand.
Of is het makkelijker om in uw belastingen te kunnen brengen?![]()
Bovendien zou dat elektronische ticket maar 1 jaar in de app staat en wat met producten die garantie van 3 jaar hebben??
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Klantenkaart Aldi
Ze zijn wettelijk verplicht je op vraag van de klant een ticket te geven. Het kan immers gebeuren dat je bvb voor iemand anders boodschappen doet.
Wij hadden daarover een klacht gestuurd naar Aldi omdat de kassierster met veel lawaai dit weigerde. Aldi excuseerde zich later hiervoor en we hebben de app gewoon terug laten deactiveren, ook al moest dat niet. Het was alleen maar nonsens met hun punten!
Re: Klantenkaart Aldi
Ja, duidelijk: het is de app, bijhorende promo's en eticket of het is op papier...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Klantenkaart Aldi
Waar ik winkel kun je nog altijd een papieren kassaticket vragen, ook al heb je de app gebruikt. Een tip die werkt: vraag het beleefd en vriendelijk
En anders je winkelartikelen gesplitst aanbieden: de gewone artikelen en promo's via de eerste rekening met app en e-ticket en dan de eventuele duurdere producten met garantie via een tweede rekening zonder app maar met papieren ticket.

En anders je winkelartikelen gesplitst aanbieden: de gewone artikelen en promo's via de eerste rekening met app en e-ticket en dan de eventuele duurdere producten met garantie via een tweede rekening zonder app maar met papieren ticket.
Re: Klantenkaart Aldi
Hier kwam het tot nu telkens op 1 punt per 40 cent. Voor de opbrengst moet je het dus wel niet echt doen komt op ongeveer een euro bonusprodukten per 250 a 300 euro aankopen …XCent schreef: ↑10 september 2025, 17:12 @KayTee,
Ik ben enthousiast over dat Aldi nu ook een klantenkaart-/app heeft waarbij je punten kan sparen. Eindelijk, want elke winkel had dat al maar bij Lidl winkel ik niet zo vaak en bij AH krijg ik maar niet mijn klantenkaart geregistreerd op het e-mail adres dat waar ik het bij wil registreren. En Colruyt en Carrefour daar kom ik bijna nooit.
Soit, ik ben enthousiast over die app en ik heb die meteen geïnstalleerd en ik kreeg al direct 500 punten. En ergens, in de mail van dat nieuws, of in de app zelf heb ik toen iets gelezen van "dat je 10 punten per euro" krijgt... maar ik weet dat niet meer zéker! Ik heb dat nu zitten opzoeken op Google of Aldi website zelf of Aldi app, maar dat staat er nergens vermeld, welk heel raar is hé! Ik heb de mail terug gezocht, ook in verwijderde mails van prullenbak, niets gevonden. Dus ik weet niet meer waar ik het heb gelezen. Of het is misschien 1 punt per euro, zoals wat ik vind bij Google search maar dan zou het straf zijn als je soms voor een product zoals "200g gemengde noten van 3€" dan als bonus 60 punten zou krijgen... die verhouding van 60 punten krijgen t.o.v. 1 punt per euro is te veel!
Soit, ik wil ook weten hoeveel punten je krijgt per euro want als ik mijn kassatickets bekijk, er lijkt geen logica in te zitten:
(ik begrijp dat je bonuspunten krijgt bij artikelen waarvoor je de bonus eerst moet activeren! dus los daarvan hé):
- eerst aankoop was 11,76€ en toen kreeg ik 29 punten (zonder bonus hé) (... is dat dan 29pnt/11€ of door 12€ maar dan nog kom je op een kommagetal uit, raar)
- tweede aankoop was 13,99€ en toen kreeg ik 34 punten (... 34pnt/13€ of 14€ = ook kommagetal per euro)
- derde aankoop was 8,01€ en toen kreeg ik 20 punten (... 20pnt /8€ = 2,5€/punt = weeral kommagetal, er is geen ene winkel die zegt ... je krijgt 2,5punten per euro... dat is altijd een rond getal)
- vierde aankoop is moeilijker te zeggen want daar had ik men eerste bonuspunten op voorhand geactiveerd om te verkrijgen bij aankoop van die notenmengeling.. dus dan zou ik dat van totaal moeten aftrekken maar dan ook het aantal standaard punten, maar jah ik weet niet hoeveel punten per euro je standaard krijgt ... dus jah.
Nog een bijkomende vraag... als je bonuspunten activeert, krijg je dan nog de standaardpunten voor de aankoop van dat product + die bonuspunten of is dat enkel dan de bonuspunten?
Trouwens even verder over die bonuspunten... ik vind dat geen gepruts met het op voorhand activeren van die bonuspunten, je activeert inderdaad gewoon alles en dan zie je wel wat je koopt (oké producten die ik écht nooit koop die activeer ik niet, heeft geen zin). Bij de Lidl-app is dat toch ook zó dat je bonussen op voorhand moet activeren, gaat ook niet automatisch.
En dan laatste = geen reactie naar KayTee toe, maar naar sommige andere klagers... zeg jullie kunnen klagen hoor! Internet via 4G is inderdaad vaak slecht in de winkel, maar net na de inkomdeur is dat nog wel oké, dan ga je gewoon toch even daar staan en de app terug laden met je bonussen die je dan kan overlopen en activeren... daarna doe je je boodschappen in de winkel en aan de kassa is het 4G signaal meestal terug sterk genoeg om de app te laden en klantenkaart te scannen. Plus allé zeg, de telefoon uit je zak nemen en code intypen en QR-code van klantenkaart scannen, dat duurt max. 5seconden.
En of er nu iemand 5 sec. over doet of 1 minuut... je moet sowieso aanvaarden dat je moet wachten als je in een rij staat bij de kassa hé. Haat je afrekenen bij kassa-personeel... ga dan naar een winkel waar ze zelfscan hebben hé!
Haat je wachtrijen (en eventueel dat andere ook)... doe je boodschappen dan online en laat ze aan huis leveren of via pick & go ofzo hé... er zijn winkels genoeg met de mogelijkheden die op jou maat zijn geschreven!
Wil je toch bij Aldi winkelen... dan moet je de nadelen van 'nog steeds geen zelfscans hebben' of 'een mini-plaatje waar de kassa-bediende je gescande producten op plaatst en die er altijd bijna afvallen, of je niet kan bijhouden om die deftig in je (rug)zak te steken en ordenen'... erbij nemen hé. Ik erger me er soms ook aan maar dan denk ik dat hoeft niet, pak gewoon die euro of jeton mee, pak gewoon een karretje ook al heb je maar 2 producten nodig, niks van aantrekken en dan kan je altijd alles in je kar zetten en nadien rustig de tijd pakken om deftig te sorteren en schikken in je (rug)(fiets)tas of dergelijke. OF ga naar een andere winkel!
Trouwens terug naar de Aldi-app en klantenkaart en het internet dat je daarvoor nodig hebt wat vaak slecht bereik heeft in de winkel... Blijkbaar vanaf 1 september bied Aldi nu ook een wifi-netwerk aan. Ik ben daarnet in een Aldi wat gaan kopen maar nog niet getest want ik las van dat nieuws pas toen ik thuiskwam en men punten bekeek en begon af te wat nu eigenlijk de standaarpunten zijn die je krijgt etc. en ik ging opzoek etc. en nu een veel te lange post aan het typen ben op dit forum van spaargids.be waar ik een account heb gemaakt daarvoor maar ik wou dat toch al laaang eens doen want ik kom hier eigenlijk vaak op deze website kijken :-) dus voila :-).
Die "challenges" vind ik ook leuk. Ik woon niet al te ver van een Aldi hé, ik ga toch telkens met de fiets dus ik kan wel wat meepakken als ik mijn fietstassen meepak maar alles wat ik normaal zou kopen in 1x deel ik dan gewoon door 3 keren ofzo (zoals de challenge is) en dan koop ik vandaag 1/3e, morgen dat 2e deel en de dag erna dat 3e deel :-D.
Ach ja ik zie wel hoelang ik me er echt zó met bezig hou... ik vind het leuk dat Aldi nu ook een app heeft en ik vind hem zelfs leuker ogen en gebruiksvriendelijker dan die van Lidl of AH... dus.
Maar de logica van die punten hé... als iemand het weet... ik hoor het graag in de reactie.
Laatst gewijzigd door lgoeman op 12 september 2025, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Klantenkaart Aldi
Kasticketten worden 2 jaar bijgehouden in de app.Vaganzza schreef: ↑12 september 2025, 11:57DonQuichot schreef: ↑11 september 2025, 21:37 LOL? zou niet anders meer willen. ALs je wilde checken, was het al niet te vinden. En eens gecheckt = papiermand.
Of is het makkelijker om in uw belastingen te kunnen brengen?![]()
Je papieren ticket direct nakijken is makkelijker met je kar aan de hand dan met een gsm die je nog eens moet uit je broekzak halen.
Bovendien zou dat elektronische ticket maar 1 jaar in de app staat en wat met producten die garantie van 3 jaar hebben??
En als er uitzonderlijk eens iets opstaat met 3 jaar garantie kan je het kasticket ook downloaden …
Veel gemakkelijker vind ik zelf …
-
- Full Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 02 jan 2025
- Contacteer:
Re: Klantenkaart Aldi
@lgoeman Toch nog 1 iemand met 'common sense' op dit forum. 

-
- Full Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 02 jan 2025
- Contacteer:
Re: Klantenkaart Aldi
Ik ga er zelden. Behalve mss. als ik toevallig eens een mooie promo zie. Voor een digitale jongen, verras je mij....Ik denk aan de bomen en mijn gemak. Die kassabonnen vervagen na een tijd, en zeker in je portefeuille. Veel garantie zal je er niet door hebben. Dan liever een downloadje en opslaan op mijn nas en cloud. Zie hieronder.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Klantenkaart Aldi
Ok, kijk dat wist ik dus nog niet dat je een ticket kan downloaden. Voila, daarvoor zijn we op een forum om bij te leren en elkaar te helpen op een toffe manier. Blijkbaar is het voor sommigen nogal moeilijk om dit op een toffe manier te blijven doen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!