Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale Arizona-regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
2422 berichten
  • Pagina 141 van 162
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • …
  • 162
  • Volgende
chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

Re: Federale Arizona-regering

• Citeer

Bericht door chesini » 25 september 2025, 18:16

paul schreef: ↑23 september 2025, 19:05-
ONLY DIAMONDS PLEASE

moet er onderaan nog bij

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 26 september 2025, 07:50

CarpeNoctem schreef: ↑25 september 2025, 11:51 Hij gooit en passant de heer professor ook onder de bus (rond 6'50''):
Willy Claes: "Johannes Paulus II was wapenhandelaar, Vaticaan wou me met Agusta politiek kopje kleiner maken"
;D ;D
Zou Willy niet stilaan wat aan het dementeren zijn ?

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » 26 september 2025, 09:53

Bij links in de UK begint de penny stilaan te vallen.
Nu hier nog.

https://www.hln.be/buitenland/britse-pr ... af73a42e2/

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 26 september 2025, 10:43

Trivium schreef: ↑26 september 2025, 09:53 Bij links in de UK begint de penny stilaan te vallen.
Nu hier nog.

Beter laat dan nooit ...

Als het regent in Londen, druppelt het in Brussel :D
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 26 september 2025, 11:32

Dat zegt hij alleen maar omdat hij schrik heeft van Reform UK.

De echte titel van het artikel is niet Britse-premier-starmer-slaat-mea-culpa-links-heeft-zich-vergist-over-migratie maar Britse-premier-starmer-is-bang-van-Reform-UK-en-maakt-politici-kennende-dan-een-bocht-van-180-graden.`

Nu, ook Reform UK kennende, maw Nigel Farage kennende, moet je daar niet bang van zijn. Het is de partij die de Britten de Brexit aangepraat heeft. En ik heb in Augustus veel Britse toeristen gesproken in Brussel. En die zijn niet te spreken over de Brexit. Geen enkele. Die mensen werden zelfs kwaad. En de modale Brit kennende, een Brit die kwaad wordt die kom je niet elke dag tegen.

Nogmaals hier, ik snap het niet dat VincentVega zomaar posts overneemt zonder enige nuance en duiding. --KNIP--

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 26 september 2025, 12:16

chesini schreef: ↑26 september 2025, 11:32
VincentVega schreef: ↑26 september 2025, 10:43

Beter laat dan nooit ...

Als het regent in Londen, druppelt het in Brussel :D

De echte titel van het artikel is niet Britse-premier-starmer-slaat-mea-culpa-links-heeft-zich-vergist-over-migratie maar Britse-premier-starmer-is-bang-van-Reform-UK-en-maakt-politici-kennende-dan-een-bocht-van-180-graden.`

Nu, ook Reform UK kennende, maw Nigel Farage kennende, moet je daar niet bang van zijn. Het is de partij die de Britten de Brexit aangepraat heeft. En ik heb in Augustus veel Britse toeristen gesproken in Brussel. En die zijn niet te spreken over de Brexit. Geen enkele. Die mensen werden zelfs kwaad. En de modale Brit kennende, een Brit die kwaad wordt die kom je niet elke dag tegen.

Nogmaals hier, ik snap het niet dat VincentVega zomaar posts overneemt zonder enige nuance en duiding. U bent weldegelijk de Bierkaai. Ik heb me dus niet vergist in U. Ik maak immers na X tijd een röntgenfoto van iemand. En die heeft mij nog nooit bedrogen. U neemt klakkeloos over, , , ... als het maar van rechts komt. Zielig.
Als chesini met hoofdletter "U" over iemand begint te schrijven, dan komt er meestal weinig fraais uit zijn mond/pen :D

Enkel oude, verstokte (vaak linkse) mannetjes discussiëren op die manier. Jouw "foto's" hebben jou al vaak bedrogen. Net zoals jouw onrealistische inzichten.
* Waar blijft het de Supervisiemacht (samengesteld uit manschappen en materiaal van alle legers ter wereld en onder leiding van een 4* generaal van een of andere buitenlandse mogendheid) waar jij van droomt? :P
* En hoe zit het met de elektrolyse door groene waterstof dat jij propageert voor opslag van energie en die je zou willen uitrollen ... maar dat nog steeds enkel in eenzeer experimentele fase zit en nog lang niet klaar is om uitgerold te worden (als dat al ooit zou gebeuren) :P

Je bent een linkse fantast, van het genre Tinne VDS: een onrealistische dromer die zijn dromen voor werkelijkheid neemt, zeer dogmatisch denkt en waarvoor alle andere meningen de facto onjuist zijn. Als je dan geconfronteerd wordt met een realist die jouw ballonnetjes nu en dan doorprikt, dan kan het wel eens clashen ;D

Stop ook met "röntgenfoto's" van mij te nemen, zoiets is zonder mijn toestemming gebeurd en in strijd met de privacywetgeving O0

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 26 september 2025, 12:28

VincentVega schreef: ↑26 september 2025, 12:16
chesini schreef: ↑26 september 2025, 11:32

Nogmaals hier, ik snap het niet dat VincentVega zomaar posts overneemt zonder enige nuance en duiding. U bent weldegelijk de Bierkaai. Ik heb me dus niet vergist in U. Ik maak immers na X tijd een röntgenfoto van iemand. En die heeft mij nog nooit bedrogen. U neemt klakkeloos over, , , ... als het maar van rechts komt. Zielig.
Als chesini met hoofdletter "U" over iemand begint te schrijven, dan komt er meestal weinig fraais uit zijn mond/pen :D

Enkel oude, verstokte (vaak linkse) mannetjes discussiëren op die manier. Jouw "foto's" hebben jou al vaak bedrogen. Net zoals jouw onrealistische inzichten.
* Waar blijft het de Supervisiemacht (samengesteld uit manschappen en materiaal van alle legers ter wereld en onder leiding van een 4* generaal van een of andere buitenlandse mogendheid) waar jij van droomt? :P
* En hoe zit het met de elektrolyse door groene waterstof dat jij propageert voor opslag van energie en die je zou willen uitrollen ... maar dat nog steeds enkel in eenzeer experimentele fase zit en nog lang niet klaar is om uitgerold te worden (als dat al ooit zou gebeuren) :P

Je bent een linkse fantast, van het genre Tinne VDS: een onrealistische dromer die zijn dromen voor werkelijkheid neemt, zeer dogmatisch denkt en waarvoor alle andere meningen de facto onjuist zijn. Als je dan geconfronteerd wordt met een realist die jouw ballonnetjes nu en dan doorprikt, dan kan het wel eens clashen ;D

Stop ook met "röntgenfoto's" van mij te nemen, zoiets is zonder mijn toestemming gebeurd en in strijd met de privacywetgeving O0
Ik heb niets te maken met TVDS. Of ik een linkse fantast ben, valt nog te zien. Het is niet omdat mijn ideeën niet in uw rechtste door artrose verkalkte NVA-koker passen dat je ze keer op keer moet belachelijk maken.

Jij verklaart jezelf tot realist. Dan ben ik nog liever een idealist mét ideeën dan een realist zonder ideeën. U reduceert het Spaargids Forum tot een niveau van ongekende saaiheid, uitgezonderd als het van rechts komt natuurlijk. Dan maakt U geen enkele nuance. Hieronder de zoveelste nuance die U vrijwillig vergeet te vermelden. En zo gaat het keer op keer:

Migratie is al jaren een gevoelig thema in het Verenigd Koninkrijk. De huidige Labour-regering slaagt er net als vorige conservatieve regeringen nauwelijks in om het aantal migranten terug te dringen.
Dit staat letterlijk in het artikel dat U citeert. Dat geeft aan dat U Uw artikels zelfs niet eens leest. En dat is niet de eerste keer dat ik dat vaststel.

Net als Uw plaatje met de totale CO2-uitstoot per land. Helemaal bedoeld om China en Indië constant te framen. Publiceer eens een plaatje met de CO2-uitstoot per inwoner per land. En zie wie er dan afgetekend bovenaan staat. Maar dat durf je niet natuurlijk. Want dan valt Uw rechts kaartenhuis in mekaar.

Net als al Uw constante pogingen om duurzame energie keer op keer de grond in te boren. U wil België kost wat kost terug vol kerncentrales zetten, wie ze gaat betalen is een andere vraag, terwijl het potentieel aan windenergie en zonne-energie en opslag en intercontinentale hoogspanningskabels nog lang niet benut is. Als jij dat realisme noemt, dat noem ik je reinste lobbywerk van de rechtse nucleaire en de rechtse fossiele brandstofsector. Doe zo verder met de toekomst van België te ondergraven, zowel qua duurzame economie als qua staatsstructuur. U en Uw NVA hebben van BE iets moois gemaakt.
Laatst gewijzigd door chesini op 26 september 2025, 13:02, 11 keer totaal gewijzigd.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 26 september 2025, 12:35

haelewyn schreef: ↑26 september 2025, 07:50
CarpeNoctem schreef: ↑25 september 2025, 11:51 Hij gooit en passant de heer professor ook onder de bus (rond 6'50''):
Willy Claes: "Johannes Paulus II was wapenhandelaar, Vaticaan wou me met Agusta politiek kopje kleiner maken"
;D ;D
Zou Willy niet stilaan wat aan het dementeren zijn ?
Ik denk dat Willy nog helder is. Het zal hem steken dat de heer professor geldverbrander wel nog een rol in de nationale politiek gegund wordt terwijl hij de spotlights minder gegund wordt.
Trivium schreef: ↑26 september 2025, 09:53 Bij links in de UK begint de penny stilaan te vallen.
Nu hier nog.

Bwa, zijn mea culpa wordt direct gevolgd door de aankondiging van een andere natte droom van totalitair links: een verplicht digitaal identiteitsbewijs :-[

Afbeelding
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 26 september 2025, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 26 september 2025, 13:00

chesini schreef: ↑26 september 2025, 12:28 Migratie is al jaren een gevoelig thema in het Verenigd Koninkrijk. De huidige Labour-regering slaagt er net als vorige conservatieve regeringen nauwelijks in om het aantal migranten terug te dringen. :
Dit staat letterlijk in het artikel dat U citeert. Dat geeft aan dat U Uw artikels zelfs niet eens leest. En dat is niet de eerste keer dat ik dat vaststel.
Ik zeg ook helemaal niet gezegd dat de Conservatieven het beter doen of hebben gedaan. Net zoals ik geen fan ben van de de Republikeinen in de USA ben ik ook geen fan van de Conservatieven in het VK. En al zeker niet van Farage en zijn populistische partij.
Ik heb enkel gezegd dat het beter laat dan nooit is dat de Britse regering de ongecontroleerde migratie naar het VK aanpakt. Hopelijk maken ze een einde aan de open deur migratiepolitiek, ongeacht welke partij dit uitvoert.
Al de rest verzin je zelf …
chesini schreef: ↑26 september 2025, 12:28
Net als Uw plaatje met de totale CO2-uitstoot per land. Helemaal bedoeld om China en Indië constant te framen. Publiceer eens een plaatje met de CO2-uitstoot per inwoner per land. En zie wie er dan bovenaan staat. Maar dat durf je niet natuurlijk.
Moeten we die discussie echt opnieuw voeren? De planeet Aarde rekent niet met gemiddeldes of met inwonersaantallen, enkel met globale CO2-uitstoot.

Geïndustrialiseerde landen hebben nu eenmaal een hoge CO2-uitstoot. Dat moeten ze aanpakken (en doen sommigen ook). Maar dat betekent niet dat niet of weinig geïndustrialiseerde landen of economische tijgers (landen met sterke economisch opmars zoals China en Indië) ongebreideld mogen vervuilen om hun achterstand in te halen. Want dan zou de globale CO2-uitstoot explosief toenemen … ::)

Bijkomend, CO2 uitstoot per capita is een nutteloze graadmeter. Moeten China en Indië “beloond” worden omdat ze een ongebreidelde bevolkingsaangroei hebben (of hebben gehad)? Meer dan 1,4 miljard euro inwoners voor een land, dat alleen is al een vorm van vervuiling van de planeet ;D

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 26 september 2025, 14:05

Nu hier nog.

Tja... blijf maar dromen dat we binnenkort op een dag allemaal rechts gaan denken.

It ain't going to happen.
Rechts kan misschien de oppositie ontslaan, vervolgen voor de rechtbank..
En hen dan als leeghangers bestempelen nadat je ze, vanuit het rechtse beleid, hun mogelijkheden op de arbeidsmarkt afneemt.
Daar zit het hem natuurlijk.. dat prachtige, correcte, rechtse denken.
CarpeNoctem schreef: ↑26 september 2025, 12:35 Ik denk dat Willy nog helder is. Het zal hem steken dat de heer professor geldverbrander wel nog een rol in de nationale politiek gegund wordt terwijl hij de spotlights minder gegund wordt.
Tot ik een bewijs heb gezien van zijn sterke uitspraken, hou ik het toch bij seniliteit of dementie.
Jaloezie doet geen hersencellen verdwijnen. Alcohol daarentegen...

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 26 september 2025, 15:18

CarpeNoctem schreef: ↑26 september 2025, 12:35
haelewyn schreef: ↑26 september 2025, 07:50 Zou Willy niet stilaan wat aan het dementeren zijn ?
Ik denk dat Willy nog helder is. Het zal hem steken dat de heer professor geldverbrander wel nog een rol in de nationale politiek gegund wordt terwijl hij de spotlights minder gegund wordt.
De man is nog steeds gemeenteraadslid in Hasselt en op zijn 86e ook voorzitter van de gemeenteraad.
Hij weet nog niet of hij zijn termijn gaat uitdoen (tot zijn 92e) :D
https://www.nieuwsblad.be/regio/limburg ... 61920.html

VTEC
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VTEC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VTEC » 26 september 2025, 15:40

Wat hebben al die laatste posts te maken met "Federale Arizona-regering, of mis ik iets?
De vrijdagmiddagborrel is precies vroeg gestart vandaag ;D

Brembos
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Brembos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brembos » 26 september 2025, 15:48

Veel respect voor de speech van Bart De Wever voor de VN in New York. Wat een verschil met het inhoudsloze populistische gezwets van het klakske.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 26 september 2025, 15:52

VTEC schreef: ↑26 september 2025, 15:40 Wat hebben al die laatste posts te maken met "Federale Arizona-regering, of mis ik iets?
De vrijdagmiddagborrel is precies vroeg gestart vandaag ;D
In die regering zitten sossen. Dat is het (enige) verband.

"Hier" is het al effe avond. Dus voor mij mag het.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 26 september 2025, 16:26

CarpeNoctem schreef: ↑26 september 2025, 12:35
Ik denk dat Willy nog helder is. Het zal hem steken dat de heer professor geldverbrander wel nog een rol in de nationale politiek gegund wordt, terwijl hij de spotlights minder gegund wordt.
Je denkt te veel zonder het te weten.
Om iets vertellen kan ook in een achterkamertje plaatsvinden.
Voor mij een weet voor u een vraag.
Estate Guru believer.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

2422 berichten
  • Pagina 141 van 162
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • …
  • 162
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy