Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
Met welke ETf werk jij en welke andere edel- of zeldzame metalen zitten daar in?koenvhaver schreef: ↑4 oktober 2025, 17:04 Op een ander forum kon je mijn rodium-verhaal volgen. Dat is van onder de 1000 dollar/ounce op drie jaar tijd naar boven de 30.000 dollar/ounce gegaan. En ik heb de ganse rit meegedaan in deeltjes via een etf. Je moet maar eens een lange-termijngrafiek bekijken van rhodium voor wie geïnteresseerd is.
Met welke ETf werk jij en welke andere edel- of zeldzame metalen zitten daar in?koenvhaver schreef: ↑4 oktober 2025, 17:04 Op een ander forum kon je mijn rodium-verhaal volgen. Dat is van onder de 1000 dollar/ounce op drie jaar tijd naar boven de 30.000 dollar/ounce gegaan. En ik heb de ganse rit meegedaan in deeltjes via een etf. Je moet maar eens een lange-termijngrafiek bekijken van rhodium voor wie geïnteresseerd is.
-
- Full Member
- Contacteer:
Was gewoon met een rhodium-etf. Was niet mijn idee maar ik volg steeds Jeroen van Analyse. Zie ook eerdere berichten in dit topic.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: +600%
Dat zijn wel 178 pagina's met eerdere berichten.koenvhaver schreef: ↑4 oktober 2025, 20:45 Was gewoon met een rhodium-etf. Was niet mijn idee maar ik volg steeds Jeroen van Analyse. Zie ook eerdere berichten in dit topic.

Zou je iets specifieker willen zijn? B.v. welke ETF dit is en welke edel- c.q. zeldzame metalen/grondstoffen er in deze ETF zitten en of het om de grondstoffen zelf of mijnen gaat?
Bij voorbaat dank.
Bizar, de grafiek van de prijs van rodium (per ounce) over de laatste 15 zegt juist iets heel anders. Tenzij je het natuurlijk over de periode 2018 tot 2021 hebt. Maar nadien is de prijs terug spectaculair in elkaar gestuikt. Dus al wie niet verkocht heeft in 2021 is gezien.koenvhaver schreef: ↑4 oktober 2025, 17:04 Op een ander forum kon je mijn rodium-verhaal volgen. Dat is van onder de 1000 dollar/ounce op drie jaar tijd naar boven de 30.000 dollar/ounce gegaan. En ik heb de ganse rit meegedaan in deeltjes via een etf. Je moet maar eens een lange-termijngrafiek bekijken van rhodium voor wie geïnteresseerd is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb ze inderdaad maar die drie jaar in bezit gehad.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: +600%