Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
Artikel gelezen; beetje bizarre persoon maar goed. Die oude Amerikaanse auto's zijn vaak mooi & ook dat V8 geburbel (125 PK uit een 7,2L motor of zoiets & na 50 jaar 80PK), maar zou er nooit 1 willen hebben.
Wat ben je daar hier nu mee? Het zuipt, het rijdt / remt / stuurt voor geen meter en waar meer je aan met zo een sloep? Iets voor Bobbejaan, maar die is niet meer onder ons helaas.
Wat ben je daar hier nu mee? Het zuipt, het rijdt / remt / stuurt voor geen meter en waar meer je aan met zo een sloep? Iets voor Bobbejaan, maar die is niet meer onder ons helaas.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker
Ik begrijp je rationaliteit wel, maar ik heb wel een boontje voor zo'n kleurrijke tegendraadse ouderlingen met een hang naar techniek uit vervlogen tijden.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Inderdaad een nadeel van die verouderde hybride technieken. Er vliegen verhoudingsgewijs veel meer fossiele wagens in brand dan ev.
Graag nog een tandje bijsteken aub.
EV sales in selected markets

Source: BloombergNEF, auto associations
EV sales in selected markets

Source: BloombergNEF, auto associations
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Eens EV , altijd EV. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn vlotte en soepel rijdende Spring terug moet inruilen voor een verouderd fossiel zoals een Mercedes A160.
De restwaarde van een EV blijft verder kelderen.
https://www.hln.be/mobiliteit/we-kopen- ... ~acedc110/
https://www.hln.be/mobiliteit/we-kopen- ... ~acedc110/
Heeft een Dacia Spring ook een inruilwaarde?
Ik wist niet dat die zo rijkelijk uitgerust zijn.
Je moet opleggen om die nog kwijt te raken.