Hey Telecom internet ?
Re: Hey Telecom internet ?
Telenet is een aanbieder van televisie, internet en telefonie. Het bedrijf is in 1996 opgericht en is gevestigd in Mechelen.
Bron: het internet.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Nog even een update, bijna vergeten: De nieuwe modem is inmiddels geïnstalleerd. De huidige maandelijkse internet kost voortaan €29 in plaats van €39 per maand.
Cool.tuinder666 schreef: ↑7 oktober 2025, 11:59 Nog even een update, bijna vergeten: De nieuwe modem is inmiddels geïnstalleerd. De huidige maandelijkse internet kost voortaan €29 in plaats van €39 per maand.
Bron: het internet.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Er zijn er zelfs die een oude korting van 10% erbovenop krijgen. (nu gaat dat niet meer)
Ik moest gewoon bellen naar hen en ik kreeg de korting, ookal was ik al klant met enkel internettuinder666 schreef: ↑28 september 2025, 09:55 CHALLENGE accepted! Op zoek naar het abonnement van 29 eur:
Dus als pilottest voor het forum:
Enkele dagen geleden werd het bestaande abonnement opgezegd (39 EUR) en aansluitend een nieuw abonnement aangevraagd op naam van een andere bewoner (29 EUR). De modem dient enkel te worden teruggestuurd (op kosten van Orange).
De afspraak voor de nieuwe installatie werd bevestigd. Ik houd jullie verder op de hoogte van het verloop van deze test.Het was wel zo dat ze een andere datum hebben voorgesteld dan die wij hadden doorgegeven.
Wij zullen gedurende een korte periode zonder vast internet zitten, maar dat vormt voor ons geen wezenlijk probleem. Een tijdelijke overstap naar een andere provider leek ons de minst interessante optie. In de tussentijd kunnen we gebruikmaken van een 5G-hotspot.
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Top! Ze zullen het begrepen hebben nu.
U mag mij bedanken.
U mag mij bedanken.
Al een jaar bij Hey. Alles loopt als een trein. Internet snelheid van 150mb ruil voldoende voor mij en 3tb download per maand raak ik niet aan. Streaming TV zonder haperen. Twee gsm abo voor 7€/maand onbeperkt bellen en sms'en. Abo Internet 29€ per maand. Dus met 43€/maand in totaal ben ik rond. Hey loopt op netwerk en modem van Orange. (coax)
Het enige is dat de klantendienst niet zo best is (maar waar is die wel beter?). Nog niet nodig gehad sinds overstap enkel voor aanvraag.
Eenmaal alles geïnstalleerd ben je vertrokken.
Dus zeer tevreden klant.
Het enige is dat de klantendienst niet zo best is (maar waar is die wel beter?). Nog niet nodig gehad sinds overstap enkel voor aanvraag.
Eenmaal alles geïnstalleerd ben je vertrokken.
Dus zeer tevreden klant.