Hey Telecom internet ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Hey Telecom internet ?
Daar Hey hier nogal aan bod is gekomen in het Digi topic en ze een dochter zijn van Orange vroeg ik me af of er hier leden zijn die hun internet bij hun hebben en hun ervaringen.
Als ik de reviews lees op het internet is hun klantendienst een ramp maar veel meer nuttige info vind ik er niet op.
Wil al lang af van Telenet en daar ik geen proximus aansluiting heb zijn het aantal opties nogal beperkt.
Als ik de reviews lees op het internet is hun klantendienst een ramp maar veel meer nuttige info vind ik er niet op.
Wil al lang af van Telenet en daar ik geen proximus aansluiting heb zijn het aantal opties nogal beperkt.
Make Spaargids " Great Again ! "
Re: Hey Telecom internet ?
Is orange niet OK?voorheenCP1234 schreef: ↑26 mei 2025, 18:21 Daar Hey hier nogal aan bod is gekomen in het Digi topic en ze een dochter zijn van Orange vroeg ik me af of er hier leden zijn die hun internet bij hun hebben en hun ervaringen.
Zelf al een tijd geleden overgestapt van Telenet naar Orange. Heel tevreden over de service en klantendienst.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Orange begint op Telenet te lijken, 2 de prijsverhoging dit jaar, ga ook stilaan naar andere zoeken.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vind het verschil te klein voor de moeite en eventuele ongemakken. Op zich geen probleem met Orange daar Hey een dochter is.Finny10 schreef: ↑26 mei 2025, 18:34Is orange niet OK?voorheenCP1234 schreef: ↑26 mei 2025, 18:21 Daar Hey hier nogal aan bod is gekomen in het Digi topic en ze een dochter zijn van Orange vroeg ik me af of er hier leden zijn die hun internet bij hun hebben en hun ervaringen.
Zelf al een tijd geleden overgestapt van Telenet naar Orange. Heel tevreden over de service en klantendienst.
Fiber ? Is dat een optie waar jij woont ?
Ik ben overgestapt van Telenet naar Hey Telecom.
Mijn ervaring:
Mijn ervaring:
- De kwaliteit is hetzelfde als bij Telenet.
- De technieker was vriendelijk en efficiënt. Zijn 'branding' was volledig in Orange-thema, dus ik vermoed dat Hey! deze dienstverlening van Orange afneemt.
- Ik betaal 25 euro per maand minder voor dezelfde dienstverlening.
- De klantendienst is een ramp (quasi onbestaande), maar dat is bij Telenet ook zo. Ik zou ook niet weten waarom ik de klantendienst nodig heb
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Misschien al eens vertellen hoeveel verbruik per maand.voorheenCP1234 schreef: ↑26 mei 2025, 18:21 Wil al lang af van Telenet en daar ik geen proximus aansluiting heb zijn het aantal opties nogal beperkt.
De dag vandaag is vast internet niet altijd nodig.
Estate Guru believer.
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Base... Dezelfde kabel, veel goedkoper.voorheenCP1234 schreef: ↑26 mei 2025, 18:21 Wil al lang af van Telenet en daar ik geen proximus aansluiting heb zijn het aantal opties nogal beperkt.
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Base en Hey lijken dezelfde prijs en voorwaarden te zijn.
Tip: vraag de installateur om de wifi naam gelijk te stellen aan je oude wifi, idem voor het wachtwoord. Op die manier hoef je geen apparaten aan te passen, op een herstart na misschien.
Bij base heb je ook nog de 10 procent korting als je meer dan één product afneemt.
In mijn geval is TV + internet 300 GB maar iets van een 38 euro.
ik kom daar wel mee toe. Dat is niet voor iedereen het geval.
Hey heeft geen TV. Dus : in mijn geval is Base zeker interessanter.
Ik zou wel TV Vlaanderen overwegen maar ik wil dan wel een decoder daaraan koppelen die dezelfde beleving geeft als die van Proximus of Telenet.
Login en paswoord : ja ... Dat zou misschien wel werken , inderdaad
In mijn geval is TV + internet 300 GB maar iets van een 38 euro.
ik kom daar wel mee toe. Dat is niet voor iedereen het geval.
Hey heeft geen TV. Dus : in mijn geval is Base zeker interessanter.
Ik zou wel TV Vlaanderen overwegen maar ik wil dan wel een decoder daaraan koppelen die dezelfde beleving geeft als die van Proximus of Telenet.
Login en paswoord : ja ... Dat zou misschien wel werken , inderdaad

Laatst gewijzigd door haelewyn op 28 mei 2025, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Heb Base eens bekeken, wat een amateurisme, nergens vind ik exact terug wat ik zou moeten betalen ... Ik vind de prijs van 36 euro maar daar staat in combinatie met, maar een combo prijs vind ik persoonlijk weeral niet ...
Als ik dan weer eens vergelijk met Spanje, onze vrienden van Digi:
- 10 euro/ maand fiber internet ( als je op hun netwerk zit )
- 25 euro/ maand fiber internet ( als je nog niet op hun netwerk zit )
Helder duidelijk en een goede prijs !
Als ik dan weer eens vergelijk met Spanje, onze vrienden van Digi:
- 10 euro/ maand fiber internet ( als je op hun netwerk zit )
- 25 euro/ maand fiber internet ( als je nog niet op hun netwerk zit )
Helder duidelijk en een goede prijs !
Dat ligt wel aan CP en niet aan Base. Ik heb dat in seconden gevonden.voorheenCP1234 schreef: ↑28 mei 2025, 19:27 Heb Base eens bekeken, wat een amateurisme, nergens vind ik exact terug wat ik zou moeten betalen ... Ik vind de prijs van 36 euro maar daar staat in combinatie met, maar een combo prijs vind ik persoonlijk weeral niet ...
Je krijgt 10 procent korting op elk product als je meer dan 1 product afneemt. Dat is alles. Pakketprijs is op die manier samengesteld.
Base adverteert niet met paketten maar met producten.