Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Keyplan vs ETF

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Tomasz
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Tomasz
Verstuur privébericht

Keyplan vs ETF

• Citeer

Bericht door Tomasz » 4 november 2025, 21:18

Beste

Graag even jullie mening over Keyplan vs ETF. Als ik mijn YTD van dit jaar vergelijk met vriend van mij die gemengde ETF-portefeuille heeft, ligt dat heel dicht bij elkaar, bijna 17% winst. Ik twijfel om ofwel meer in dat Keyplan te investeren ofwel in ETF in te stappen en dat Keyplan te verkopen. Ik las dat de echte kosten verstopt zitten in de beheerskosten etc van de fondsen zelf. Klopt dit? Is een Keyplan hierdoor daadwerkelijk minder interessant dan rechtstreeks in ETF's beleggen? Bedankt voor jullie mening!

Alvast bedankt om mij wat wijzer te maken :) .

Groeten
Thomas

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

Re: Keyplan vs ETF

• Citeer

Bericht door JOKER247 » 4 november 2025, 22:55

Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Beste

Graag even jullie mening over Keyplan vs ETF. Als ik mijn YTD van dit jaar vergelijk met vriend van mij die gemengde ETF-portefeuille heeft, ligt dat heel dicht bij elkaar, bijna 17% winst. Ik twijfel om ofwel meer in dat Keyplan te investeren ofwel in ETF in te stappen en dat Keyplan te verkopen. Ik las dat de echte kosten verstopt zitten in de beheerskosten etc van de fondsen zelf. Klopt dit? Is een Keyplan hierdoor daadwerkelijk minder interessant dan rechtstreeks in ETF's beleggen? Bedankt voor jullie mening!

Alvast bedankt om mij wat wijzer te maken :) .

Groeten
Thomas
Fondsen zijn inderdaad vrijwel altijd oninteressant omdat het bedrijf a) kosten maakt (administratie en beheerder) en b) er zelf aan wil verdienen.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kempen123
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Kempen123
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kempen123 » 5 november 2025, 11:59

JOKER247 schreef: ↑4 november 2025, 22:55
Fondsen zijn inderdaad vrijwel altijd oninteressant omdat het bedrijf a) kosten maakt (administratie en beheerder) en b) er zelf aan wil verdienen.
.... en nog een procentje aan Keytrade geeft omdat ze een klant hebben aangeleverd.

Fondsen zijn interessant als de beheerder goed is, goed genoeg om de meerprijs van een fonds boven een ETF te compenseren. Ze impliceren allemaal dat ze dat kunnen, maar ik twijfel daaraan.

Divi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Divi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Divi » 5 november 2025, 14:18

Waarom zou je ,je beleggingsvisie,laten beperken tot 40 fondsen !!???
Waaronder dan nog een deel obligatiefondsen en mixfondsen. Waar je de laatste jaren het zout in uwe soep niet mee verdient hebt. En naar mijn mening de komende jaren ook nog niet! Tjaa,hier vaak gelezen destijds op het forum ,die heilige mixfondsen met hun superieure fondsbeheerders gingen wel op tijd hun obligatiegedeelte terugdraaien en de mooie rendementen uit het verleden verderzetten, nietwaar Alfonds en Robokat ?
Ze hebben juist niks of veel te weinig,met de zeer lage rendementen tot gevolg!
Maar ik dwaal af... terug naar je vraag.
Ik raad je aan om het artikel op curvo ééns te lezen (curvo.be/keyplan). Daar krijg een mooi en uitgebreid antwoord op je vraag.
Ik wens je veel succes in je nieuwe beleggingsstrategie.

Grtjes Divi

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 5 november 2025, 19:01

Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Graag even jullie mening over Keyplan vs ETF.
Ok.
Keyplan is een methode om automatisch maandelijks te investeren in een beperkt aantal geselecteerde mutual funds.
ETF zijn fondsen die op een beurs verhandeld worden.
Daat gaat het verschil eigenlijk over!
Maar goed, gaat het in beide gevallen bv. over 100% accumulerende aandelen fondsen ?
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Als ik mijn YTD van dit jaar vergelijk met vriend van mij die gemengde ETF-portefeuille heeft, ligt dat heel dicht bij elkaar, bijna 17% winst.
Mooi resultaat YTD.
Is dat zonder handelen of met handelen ? (zowel voor jou als voor jouw vriend)
Wat bedoel je juist met "gemengde ETF-portefeuille" ?
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Ik twijfel om ofwel meer in dat Keyplan te investeren ofwel in ETF in te stappen en dat Keyplan te verkopen.
Waarom zou je jezelf beperken tot die mogelijkheden ?
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Ik las dat de echte kosten verstopt zitten in de beheerskosten etc van de fondsen zelf. Klopt dit? Is een Keyplan hierdoor daadwerkelijk minder interessant dan rechtstreeks in ETF's beleggen?
Niet noodzakelijk.
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Bedankt voor jullie mening!
Graag gedaan!

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 5 november 2025, 19:21

Divi schreef: ↑5 november 2025, 14:18 Ik raad je aan om het artikel op curvo ééns te lezen (curvo.be/keyplan). Daar krijg een mooi en uitgebreid antwoord op je vraag.
Leek me interessant.
Maar dat geeft momenteel blijkbaar een redirect naar https://curvo.eu/ (zonder keyplan path en eu ipv be tld)
Ook dat is "interessant" ...

AMA
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer AMA
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door AMA » 6 november 2025, 08:23

Curvo gem. rendement 13,1% sinds oktober 2021, mooi! daar wil ik voor tekenen.

Tomasz
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Tomasz
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tomasz » 6 november 2025, 17:06

Divi schreef: ↑5 november 2025, 14:18 Waarom zou je ,je beleggingsvisie,laten beperken tot 40 fondsen !!???
Waaronder dan nog een deel obligatiefondsen en mixfondsen. Waar je de laatste jaren het zout in uwe soep niet mee verdient hebt. En naar mijn mening de komende jaren ook nog niet! Tjaa,hier vaak gelezen destijds op het forum ,die heilige mixfondsen met hun superieure fondsbeheerders gingen wel op tijd hun obligatiegedeelte terugdraaien en de mooie rendementen uit het verleden verderzetten, nietwaar Alfonds en Robokat ?
Ze hebben juist niks of veel te weinig,met de zeer lage rendementen tot gevolg!
Maar ik dwaal af... terug naar je vraag.
Ik raad je aan om het artikel op curvo ééns te lezen (curvo.be/keyplan). Daar krijg een mooi en uitgebreid antwoord op je vraag.
Ik wens je veel succes in je nieuwe beleggingsstrategie.

Grtjes Divi
Dag Divi
Voornamelijk uit tijdsgebrek, drukke job, jong gezin... Ik wil ook maar in een drietal ETF's beleggen, kwestie van het duidelijk en overzichtelijk te houden. Ik heb het artikel op Curvo gevonden, https://curvo.eu/nl/artikel/keyplan-review voor de geïnteresseerden, ik lees het vanavond eens na, bedankt alvast. Curvo is natuurlijk ook geen zuiver objectieve bron, maar ik heb precies ook wel een goed gevoel bij hen.
Groeten
Thomas

Tomasz
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Tomasz
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tomasz » 6 november 2025, 17:12

EarthNvstr1 schreef: ↑5 november 2025, 19:01
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Graag even jullie mening over Keyplan vs ETF.
Ok.
Keyplan is een methode om automatisch maandelijks te investeren in een beperkt aantal geselecteerde mutual funds.
ETF zijn fondsen die op een beurs verhandeld worden.
Daat gaat het verschil eigenlijk over!
Maar goed, gaat het in beide gevallen bv. over 100% accumulerende aandelen fondsen?
Ik zit in een agressief Keyplan, dus 100% in aandelen. Gezien mijn beleggingshorizon, zou ik voor ETF's gaan die vol voor aandelen gaan.
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Als ik mijn YTD van dit jaar vergelijk met vriend van mij die gemengde ETF-portefeuille heeft, ligt dat heel dicht bij elkaar, bijna 17% winst.
Mooi resultaat YTD.
Is dat zonder handelen of met handelen ? (zowel voor jou als voor jouw vriend)
Wat bedoel je juist met "gemengde ETF-portefeuille" ?
Zonder handelen, ik ben wel maandelijks automatisch ingestapt via Keyplan, die vriend van me koopt zelf elke maand wat ETF's afhankelijk van beschikbaar kapitaal. Hij heeft wel al 13 ETF's in portefeuille, dit vind ik teveel en niet overzichtelijk naar spreiding en overlapping toe.

Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Ik twijfel om ofwel meer in dat Keyplan te investeren ofwel in ETF in te stappen en dat Keyplan te verkopen.
Waarom zou je jezelf beperken tot die mogelijkheden ?
Ik weet niet of er veel andere mogelijkheden zijn. Voor losse aandelen heb ik te weinig tijd en momenteel te weinig kennis.
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Ik las dat de echte kosten verstopt zitten in de beheerskosten etc van de fondsen zelf. Klopt dit? Is een Keyplan hierdoor daadwerkelijk minder interessant dan rechtstreeks in ETF's beleggen?
Niet noodzakelijk.
Waarom zou een Keyplan dan interessanter zijn? De kosten liggen toch daadwerkelijk hoger?
Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Bedankt voor jullie mening!
Graag gedaan!
Bedankt alvast voor jouw hulp!

Tomasz
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Tomasz
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tomasz » 6 november 2025, 17:14

AMA schreef: ↑6 november 2025, 08:23 Curvo gem. rendement 13,1% sinds oktober 2021, mooi! daar wil ik voor tekenen.
Op de site staat er 12,3%: https://curvo.eu/nl/onze-cijfers
Op zich is dat inderdaad niet slecht, denken jullie dat manueel investeren in een beperkt aantal ETF's op termijn meer zal opbrengen?

zes
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer zes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zes » Gisteren 18:17

Ik heb meer dan 6 jaar een keyplan lopen met 1 fonds: US Opportunities. Dat heeft tot vandaag jaarlijk 10% opgebracht. Niet slecht, maar iwda doet beter, om maar iets te noemen. Het nut van een keyplan zit em in de optie om maandelijks, automatisch te beleggen met lage bedragen aan een sterk rendement. Niet elk keyplan en al zeker geen mix van vanalles en nog wat. Als je de mogelijkheid hebt om via een broker grotere bedragen te beleggen waardoor de kost laag blijft, koop dan een etf. Anders is keyplan een goeie optie.
Buy bitcoin

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » Vandaag 13:33

Tomasz schreef: ↑4 november 2025, 21:18 Is een Keyplan hierdoor daadwerkelijk minder interessant dan rechtstreeks in ETF's beleggen? Bedankt voor jullie mening!
Dag Thomas,
Op dit moment heb ik 2 Keyplannen lopen, en een paar maanden terug heb ik mezelf dezelfde vraag gesteld. Het was uiteindelijk de bedoeling om enkele fondsen te behouden, maar samenvoegen bleek niet mogelijk. De fondsen die ik wou verkopen zijn begin september getransfereerd naar mijn beursrekening en ben ik aan het verkopen (1 is al verkocht, gisteren een verkoop ingegeven voor 2 fondsen, en dan nog 2 of 3 te verkopen).
Aangezien ik bewust voor DIS-fondsen gekozen heb met een laag dividend (toch een aantal), betaal je bij de verkoop geen beurstaks meer !
De fondsen die ik wou behouden, worden gewoon maandelijks bijgekocht.

Het rendement op je Keyplan is inclusief kosten. Dus ook al zijn die hoger, als dat beter of vergelijkbaar is met een ETF, kan je het ook houden. De enige site die ik ken om fondsen en ETF's op grafiek met mekaar te vergelijken, is FT.com.
Is een ETF beter qua rendement ? Veel zal nl. afhangen van waar je je ETF's gaat kopen en welke kosten je daarvoor betaalt. Want die kosten worden wel aangerekend en moet je ook betalen en meenemend in je berekening.
Veel succes !

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » Vandaag 13:37

AMA schreef: ↑6 november 2025, 08:23 Curvo gem. rendement 13,1% sinds oktober 2021, mooi! daar wil ik voor tekenen.
Hoe wil jij tekenen voor in het verleden behaalde resultaten?!
Vraag maar eens of ze je voor de toekomst 5% netto willen garanderen als ze de rest zelf mogen houden.
Het antwoord zal nee zijn.
Laatst gewijzigd door JOKER247 op 10 november 2025, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » Vandaag 13:55

Tomasz schreef: ↑6 november 2025, 17:12 Ik zit in een agressief Keyplan, dus 100% in aandelen. Gezien mijn beleggingshorizon, zou ik voor ETF's gaan die vol voor aandelen gaan.
Ok. Duidelijk.
Kwestie van appelen met appelen te vergelijken.

Tomasz schreef: ↑6 november 2025, 17:12 Zonder handelen, ik ben wel maandelijks automatisch ingestapt via Keyplan, die vriend van me koopt zelf elke maand wat ETF's afhankelijk van beschikbaar kapitaal. Hij heeft wel al 13 ETF's in portefeuille, dit vind ik teveel en niet overzichtelijk naar spreiding en overlapping toe.
Dat hoeft inderdaad helemaal niet. Je kan perfect "de hele wereld" qua aandelen afdekken met 1 ETF (zoals bv. IE00B3YLTY66).

Tomasz schreef: ↑6 november 2025, 17:12 Ik weet niet of er veel andere mogelijkheden zijn. Voor losse aandelen heb ik te weinig tijd en momenteel te weinig kennis.
Je zou bv. voorlopig je keyplan kunnen laten staan zonder er meer in te steken en met je "vers" kapitaal iets anders doen.

Tomasz schreef: ↑6 november 2025, 17:12 Waarom zou een Keyplan dan interessanter zijn? De kosten liggen toch daadwerkelijk hoger?
De kosten zijn anders en dat is ook slechts 1 aspect.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

14 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy