Instantbetalingen verplicht 4/1/'25 voor gans SEPA zone
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Re: Instantbetalingen verplicht 4/1/'25 voor gans SEPA zone
Zoals altijd, mijn Nederlandse rekeningen hebben instant betalingen sinds 2006. In België beginnen ze er mee in ~2023 tegen betaling?
Voor jaren komt een betaling van mijn Nederlandse rekening naar een Belgische sneller aan dan een overschrijving tussen twee Belgische.
Dit heeft 0.0 te maken met technologische mogelijkheden. Maar alles met een investerings klimaat in België, aka uitknijpen.
Voor jaren komt een betaling van mijn Nederlandse rekening naar een Belgische sneller aan dan een overschrijving tussen twee Belgische.
Dit heeft 0.0 te maken met technologische mogelijkheden. Maar alles met een investerings klimaat in België, aka uitknijpen.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
KBC doet al jaren instantoverschrijvingen. Werkt perfect.Henkie1984 schreef: ↑2 december 2025, 13:59 Zoals altijd, mijn Nederlandse rekeningen hebben instant betalingen sinds 2006. In België beginnen ze er mee in ~2023 tegen betaling?
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Was dan maar in Nederland gebleven als alles daar zoveel beter isHenkie1984 schreef: ↑2 december 2025, 13:59 Maar alles met een investerings klimaat in België, aka uitknijpen.
Daar geloven ze misschien ook jouw leugens dat instantbetalingen in Nederland sinds 2006 algemeen zijn.
Belgen kun je niet zomaar alle leugens op de mouw spelden
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
OK, gemeld. Weet je na 11 jaar nog niet dat je een BOVENSTAANDE post niet FULLquote Dit om dit OKRA forum leesbaar te houden.chesini schreef: ↑2 december 2025, 14:38KBC doet al jaren instantoverschrijvingen. Werkt perfect.Henkie1984 schreef: ↑2 december 2025, 13:59 Zoals altijd, mijn Nederlandse rekeningen hebben instant betalingen sinds 2006. In België beginnen ze er mee in ~2023 tegen betaling?
Voor sommigen : een slecht jaar voor de patatten ? Covid waarvan veel mensen sterven ?
Allemaal de fout van de vorige regeringen. Maar Bartje probeert het op te lossen !

Hiep hiep hoera voor de N V ....... A
Allemaal de fout van de vorige regeringen. Maar Bartje probeert het op te lossen !
Hiep hiep hoera voor de N V ....... A
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.