Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Dat kun je zelf. Zo'n scherm noemen ze een betaalmuur. Hoe zou je, in het engels, zo'n betaalmuurverwijderaar noemen?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
Huisjetuintjefietsje
- Jr. Member

- Contacteer:
Uw wil geschiede …
Vier indexsprongen en geen woontoelage meer: Vlaamse ministers besparen 215.000 euro op zichzelf
De ministers van de Vlaamse regering zullen voor zichzelf vier indexsprongen doorvoeren en ook hun woonstvergoeding opgeven. Dat zegt het kabinet van minister-president Matthias Diependaele (N-VA).
https://www.hln.be/binnenland/vier-inde ... ~a19e2f33/
Soms moet je gewoon een beetje geduld hebben
Niet om het een of ander maar omdat het niet kon eindigde de liefde van de nozem en de non
van de nozem en de non ..
van de nozem en de non ..
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/12/23 ... n-politie/
Nog "jongeren":
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/12/23 ... kaak-neus/
Ik mag hopen dat het wel een pak verder gaat dan "een bezoekje van de politie" !Minister van Onderwijs Zuhal Demir (N-VA) schakelt de politie in omdat ze bedreigingen ontvangt van scholieren. Demir moet het ontgelden bij tieners sinds ze vorige week aankondigde het aantal vrije dagen op school in te perken.
...
Die jongeren mogen een bezoekje krijgen van de politie" ...
Nog "jongeren":
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/12/23 ... kaak-neus/
Ook hier zal het toch hopelijk wel wat verder gaan dan gewoon even huisarrest mag ik hopen.Vier minderjarige jongens zijn opgepakt nadat ze 2 mannen in elkaar hebben geslagen in Leuven. Dat meldt het parket. Het zou gaan om homofoob geweld: de jongens zouden een 27-jarige man hebben gelokt via een datingapp om hem aan te vallen. Net ervoor braken ze ook de neus en kaak van een 55-jarige man, die toevallig passeerde. 1 verdachte is in een instelling geplaatst, de andere 3 krijgen strenge voorwaarden.
Dream on. Het zijn minderjarigen en de instellingen zitten vol.
In het slechtste geval krijgen ze enkele voorwaarden opgelegd die toch door niemand gecontroleerd worden.
In het slechtste geval krijgen ze enkele voorwaarden opgelegd die toch door niemand gecontroleerd worden.
De spilindex werd overschreden , hopelijk raakt de aftopping tijdig gestemd zodat ik mijn eerlijke bijdrage kan leveren in maart.
Overmorgen is het Kerstmis.
Als Vrijzinnige gaat dit aan mij voorbij.
Maar als ik al de paaps aanhangers hier bezig zie ....
Nog niet durven uitkomen voor ....
Hier ook weer wie het schoentje past trekke het aan.
Als Vrijzinnige gaat dit aan mij voorbij.
Maar als ik al de paaps aanhangers hier bezig zie ....
Nog niet durven uitkomen voor ....
Hier ook weer wie het schoentje past trekke het aan.
Estate Guru believer.
Net niet in mijn broek gedaan van het lachen…
Na weer een marathonzitting hebben de ministers zitten discuteren over de modaliteiten het BTW %. Dat zal voor verse voeding nu afhangen van… de vervaldatum.
Is die 2 dagen, 12% BTW, langer dan 2 dagen 6% BTW. Dit hou je toch niet voor mogelijk?
Na weer een marathonzitting hebben de ministers zitten discuteren over de modaliteiten het BTW %. Dat zal voor verse voeding nu afhangen van… de vervaldatum.
Is die 2 dagen, 12% BTW, langer dan 2 dagen 6% BTW. Dit hou je toch niet voor mogelijk?
Wat een enorm stel kleuters hebben wij als regering in dit landje!VTEC schreef: ↑23 december 2025, 22:30 Net niet in mijn broek gedaan van het lachen…
Na weer een marathonzitting hebben de ministers zitten discuteren over de modaliteiten het BTW %. Dat zal voor verse voeding nu afhangen van… de vervaldatum.![]()
Het is inderdaad om niet meer bij tekomen van het lachen, ware het niet zo triest.
Steeds meer gedrochten van wetten en ondertussen glijdt het land af naar een failliet en verlaten steeds meer bedrijven en goede mensen dit landje waar je de hele dag omgeven moet zijn door fiscalisten en accountants en waar niemand meer aan normaal werken toekomt
Dan gaan ze de voeding die binnen de 2 dagen vervalt niet meer verkocht krijgen.VTEC schreef: ↑23 december 2025, 22:30 Net niet in mijn broek gedaan van het lachen…
Na weer een marathonzitting hebben de ministers zitten discuteren over de modaliteiten het BTW %. Dat zal voor verse voeding nu afhangen van… de vervaldatum.![]()
De zelfstandige organisatie zal wel gaan roeptoeteren om dat braaksel in te trekken.
Als ze zelfs dit soort zaken nog niet geregeld krijgen voor een pizza (want dat werd aangehaald als voorbeeld), wordt die “opt” in / out toestand nog helemaal lachen.
Een volk heeft de leiders die het verdient zegt het spreekwoord, maar ik denk dat we beter verdienen. Wat zegt die De Wever dan tegen zijn vrouw als zijn chauffeur hem met de limo thuisbrengt, “ja, zware dag, ore et labora Maximus, we hebben net een belangrijk akkoord afgeklopt over pizza’s en préparé”. De garnaalsla bespreken ze morgen.
Een volk heeft de leiders die het verdient zegt het spreekwoord, maar ik denk dat we beter verdienen. Wat zegt die De Wever dan tegen zijn vrouw als zijn chauffeur hem met de limo thuisbrengt, “ja, zware dag, ore et labora Maximus, we hebben net een belangrijk akkoord afgeklopt over pizza’s en préparé”. De garnaalsla bespreken ze morgen.
Ik wil ze niet op gedachten brengen maar de excellenties kunnen het nog veel complexer maken door de nu al gefragmenteerde BTW volledig te regionaliseren.
Dwz aantal tarieven x4, aantal controle-ambtenaren natuurlijk ook x4, goed om de werkgelegenheid en vooral hun legers aan ambtenaren nog verder in aantallen op te krikken.
Waar wachten ze op?
Dwz aantal tarieven x4, aantal controle-ambtenaren natuurlijk ook x4, goed om de werkgelegenheid en vooral hun legers aan ambtenaren nog verder in aantallen op te krikken.
Waar wachten ze op?
Als dit klopt alwel die mannen lachen ons (de gewone mens, hun kiezers, ...) vierkant uit..... Grof, hautain....zou erger durven zeggen ....Huisjetuintjefietsje schreef: ↑22 december 2025, 19:42Uw wil geschiede …![]()
Vier indexsprongen en geen woontoelage meer: Vlaamse ministers besparen 215.000 euro op zichzelf
De ministers van de Vlaamse regering zullen voor zichzelf vier indexsprongen doorvoeren en ook hun woonstvergoeding opgeven. Dat zegt het kabinet van minister-president Matthias Diependaele (N-VA).
Soms moet je gewoon een beetje geduld hebben![]()
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schandalig inderdaad ! Ze verdienen bijna zo veel als een doorsnee tweede klasse voetballertje van Brugge !
Toch niets nieuws dat we vaststellen in deze regeringen ?yvastocks schreef: ↑24 december 2025, 12:01Als dit klopt alwel die mannen lachen ons (de gewone mens, hun kiezers, ...) vierkant uit..... Grof, hautain....zou erger durven zeggen ....Huisjetuintjefietsje schreef: ↑22 december 2025, 19:42
Uw wil geschiede …![]()
Soms moet je gewoon een beetje geduld hebben![]()
Screenshot 2025-12-24 115455.png
Screenshot 2025-12-24 120747.png
Ik betaal (of draag niet af voor) geen voetballers , en voetballers beslissen niet wie er moet inleveren.....en daarbij bij Club spelen geen doorsnee tweede klasse voetballers
Diepezak had al gezegd "no way" , en heeft het zo gefikst. Respect : now way