POLL 2018 : Welke bank gebruik je voor je dagelijkse betaalverrichtingen ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: POLL 2018 : Welke bank gebruik je voor je dagelijkse betaalverrichtingen ?
Dat was een vraag van haelewyn van een dik jaar geleden.
Dat gaat hij zich niet meer herinneren , vrees ik.
Dat gaat hij zich niet meer herinneren , vrees ik.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Hij zal zicht wellicht wel blijven herinneren dat hier weer een aantal posts verdwenen zijn.
Niet abnormaal dan zeker (?) voor iemand die gewoon heeft toegegeven met meerdere accounts te werken.
Soit.
Vermits 2018 al ettelijke jaren in het verleden ligt:
poll-2025-welke-bank-instelling-gebruik ... 33993.html
Niet abnormaal dan zeker (?) voor iemand die gewoon heeft toegegeven met meerdere accounts te werken.
Soit.
Vermits 2018 al ettelijke jaren in het verleden ligt:
poll-2025-welke-bank-instelling-gebruik ... 33993.html
Je strekking een beetje kennende vind je het vast erg van haelewyn en helemaal niet van een ander.
Er verdwijnt hier geen enkele post omdat ik meer dan één nick zou hebben, dat kan ik je wel vertellen.
Als dat morgen wel zou zijn en ze zouden er in slagen om enkele figuren met "multiple nicks tegelijkertijd" eraf te gooien, dan zou ik de eerste zijn om het toe te juichen en hard in mijn vuistje te lachen.
Zelf gebruik ik er altijd maar één tegelijk. Dat mag je best van me weten.
Je mag ook weten dat er hier elementen zijn die met hun nicks onderling een dialoogje houden en als ik me niet vergis, ben jij er ééntje van.
Verder : als een ander het mag... ik ook.
Er verdwijnt hier geen enkele post omdat ik meer dan één nick zou hebben, dat kan ik je wel vertellen.
Als dat morgen wel zou zijn en ze zouden er in slagen om enkele figuren met "multiple nicks tegelijkertijd" eraf te gooien, dan zou ik de eerste zijn om het toe te juichen en hard in mijn vuistje te lachen.
Je mag ook weten dat er hier elementen zijn die met hun nicks onderling een dialoogje houden en als ik me niet vergis, ben jij er ééntje van.
En nu zal zeker komen :haelewyn schreef: ↑25 december 2025, 12:20 Je strekking een beetje kennende vind je het vast erg van haelewyn en helemaal niet van een ander.
De : 'ik-begrijp-je-niet-strategie'