POLL 2025: Welke bank/instelling gebruik je het meest/preferentiëel voor je dagelijkse betalingen/ontvangsten ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
POLL 2025: Welke bank/instelling gebruik je het meest/preferentiëel voor je dagelijkse betalingen/ontvangsten ?
Welke bank/instelling gebruik je het meest/preferentiëel voor je dagelijkse betalingen/ontvangsten ?
Re: POLL 2025: Welke bank/instelling gebruik je het meest/preferentiëel voor je dagelijkse betalingen/ontvangsten ?
Wat is er interessant aan die reeks polls?EarthNvstr1 schreef: ↑30 november 2025, 17:39 Welke bank/instelling gebruik je het meest/preferentiëel voor je dagelijkse betalingen/ontvangsten ?
Wil de belasting dat weten?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: POLL 2025: Welke bank/instelling gebruik je het meest/preferentiëel voor je dagelijkse betalingen/ontvangsten ?
Stop met die serie polls a.u.b.
ik heb teveel fatsoen om te rapporteren maar mijn wijsvinger zweefde wel boven de knop.
Het is erover en niemand reageert of heeft daar iets aan, verwijderen aub.
ik heb teveel fatsoen om te rapporteren maar mijn wijsvinger zweefde wel boven de knop.
Het is erover en niemand reageert of heeft daar iets aan, verwijderen aub.
-3
Wat je niet wil lezen, sla je gewoon over.
Melken moet je in de stal doen.
Zagen in de zagerij.
Wat je niet wil lezen, sla je gewoon over.
Melken moet je in de stal doen.
Zagen in de zagerij.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ik zal ook een poll plaatsen om na te gaan of het nut van dat veelvuldig plaatsen van zogenaamde “polls” die niemand boeien dan wel :
- gewone BS is
- Complete BS is
- Utterly BS is
- To the moon and back BS is
- gewone BS is
- Complete BS is
- Utterly BS is
- To the moon and back BS is
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Als je alle BS schrapt op dit forum is 80 procent van de tekst weg
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.