Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Meerwaardebelasting 2026 POLL

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
130 berichten
  • Pagina 9 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen

Wat ga jij doen?

Ik kies voor opt-in en vraag vrijstelling terug
15
18%
Ik kies voor opt-in en vraag niets terug
6
7%
Ik kies voor opt-out
48
56%
Ik weet het nog niet
14
16%
Ik stop met beleggen
2
2%

Totaal aantal stemmen: 85
Je stem is verwerkt.

politiciverkwisten
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer politiciverkwisten
Verstuur privébericht

Re: Meerwaardebelasting 2026 POLL

• Citeer

Bericht door politiciverkwisten » Vandaag 02:22

Ik ga waarschijnlijk voor 1 of 2 van mijn beleggersrekeningen gaan voor de opt-out en voor 2 "buy&hold-rekeningen" sowieso voor de opt-in.

In 2026 ga ik vanwege de onzekerheid verkooptransacties zoveel mogelijk proberen te vermijden.

Bij mijn verkopen ga ik een extra focus leggen op aandelen met hoge dividenden (om te overheid te kl*ten), wat niet wil zeggen dat ik ze overhaast allemaal ga verkopen.

Bij mijn aankopen ga ik meer focus leggen op aandelen met lagere dividenden én ik ga 100% zeker het aandeel van kapitaliserende niet-geregistreerde trackers uitbouwen (ook op de overheid te kl*ten). Die trackers breng ik onder bij de rekeningen met opt-in aangezien het niet de bedoeling is die snel te verkopen.

Ik ga op termijn ook het aantal verschillende effecten in mijn opt-out-rekeningen afbouwen en grotere posities uitbouwen zodat ik met minder transacties de vrijgestelde meerwaarde kan realiseren.

Als ik mijn jaarlijks rendement van meer dan 11% van de voorbije 5 jaar kan aanhouden en/of men het drempelbedrag van de effectentaks fors zou verlagen, dan bestaat de kans dat ik ooit nóg een extra beleggersrekening open met opt-in om daar terug wat actiever te gaan handelen: "Nee, meneer/mevrouw de controleur, die rekening heb ik niet geopend om de effectentaks te ontwijken. Echt niet. De extra rekening heb ik aangemaakt omdat ik al die rompslomp met de meerwaardetaks zo beu ben." ;)

Sint1
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Sint1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Sint1 » Vandaag 10:46

Ik denk dat ik al het omgekeerde ga doen. Opt-in bij mijn bolero waar ik aktief ben. Bij de andere opt-out. En meer focus op obligaties en/of aandelen met dividend.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » Vandaag 11:05

"Als ik mijn jaarlijks rendement van meer dan 11% van de voorbije 5 jaar kan aanhouden en/of men het drempelbedrag van de effectentaks fors zou verlagen, dan bestaat de kans dat ik ooit nóg een extra beleggersrekening open met opt-in om daar terug wat actiever te gaan handelen: "Nee, meneer/mevrouw de controleur, die rekening heb ik niet geopend om de effectentaks te ontwijken. Echt niet. De extra rekening heb ik aangemaakt omdat ik al die rompslomp met de meerwaardetaks zo beu ben." ;)"

Effectenrekeningen die begin 2020 of vroeger - voor de invoering van de nieuwe effectentaks - zijn geopend, zouden op dat vlak minder verdacht kunnen zijn.

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Vandaag 11:13

Sint1 schreef: ↑Vandaag 10:46 Ik denk dat ik al het omgekeerde ga doen. Opt-in bij mijn bolero waar ik aktief ben. Bij de andere opt-out. En meer focus op obligaties en/of aandelen met dividend.
Ik ga voor opt-out (omdat ik niet zo veel aan- en verkoop en vooral een LT-belegger ben).
En ik laat mijn beleggingsbeslissingen niet afhangen van "het kl*ten van de overheid".
Ik kies voor rendement (en hou rekening met de fiscaliteit en andere fratsen van de overheid).
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt

spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » Vandaag 11:46

Als het van Oskar Seuntjens en Vooruit afhangt komt er bij de eerstvolgende begrotingscontrole nog een Rijkentaks bij.
Wellicht uitbreiding van JTER (effectenrekeningen) tot de som van eff rek, kasbons, staatsbons, termijn- en spaarrekeningen; die in totaal meer dan 1 miljoen bedragen.
Miljonairstaks :o
Dan zouden ze er beter het vastgoed ook bijtellen en beginnen bij 3 miljoen in totaal.
Lijkt me al eerlijker.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » Vandaag 11:52

"Dan zouden ze er beter het vastgoed ook bijtellen en beginnen bij 3 miljoen in totaal.
Lijkt me al eerlijker."

Klopt maar de "lieve overheid" heeft dan schrik dat de huizenmarkt in elkaar gaat storten en dat niemand nog huizen wil verhuren, en dan raken die van de sociale huisverstingsmaatschappijen overwerkt.

Hoeveel huizen heeft de broer van Conner- Matrak misschien ?

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » Vandaag 13:41

spaarfreakje schreef: ↑Vandaag 11:46 Als het van Oskar Seuntjens en Vooruit afhangt komt er bij de eerstvolgende begrotingscontrole nog een Rijkentaks bij.
Wellicht uitbreiding van JTER (effectenrekeningen) tot de som van eff rek, kasbons, staatsbons, termijn- en spaarrekeningen; die in totaal meer dan 1 miljoen bedragen.
Miljonairstaks :o
Dan zouden ze er beter het vastgoed ook bijtellen en beginnen bij 3 miljoen in totaal.
Lijkt me al eerlijker.
Een afgunst taks op eigendom? Nee dank u, idem wat extra taksen betreft, dat ze eerst maar eens beginnen met te snoeien in de uitgaven.

spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » Vandaag 18:44

Vermits het een compromis-regering is, zal het beide zijn.
Waarom wel een afgunsttaks uitbreiden naar vastrentende spaartegoeden, die al met 30% RV belast worden, waardoor ze de inflatie niet meer compenseren;
en niet op onroerend goed, dat wel de inflatie compenseert?

rudipsycho
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer rudipsycho
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door rudipsycho » 57 minuten geleden

vortex schreef: ↑Gisteren 18:50
rudipsycho schreef: ↑Gisteren 17:34 "Dit mag dan weer wel voor de gerealiseerde meer- of minwaarden vanaf 1/1/2026" moet worden: " Dit mag dan weer wel voor de gerealiseerde meer-en minwaarden OP AANDELEN AANGEKOCHT vanaf 1/1/2026".

Je schrijft in je voorbeeld dat de IWDA eind dit jaar afgeklokt is op 110 euro. Dit impliceert dus dat je deze IWDA al in je bezit had voor 1/1/2026.
En dat is geen probleem, voor de berekening van de meerwaarde wordt de slotkoers van 31/12/25 genomen, fiscaal gezien is het alsof je alles in bezit op dat ene moment aan slotkoers gekocht hebt. Enige uitzondering zijn de aankopen voor en aan een hogere koers dan de slotkoers op 31/12/25, daar mag je de reële aankoopkoers gebruiken tot 2030.
rudipsycho schreef: ↑Gisteren 17:34
Je moet geen meerwaarde betalen, maar de minwaarde van je verkochte IWDA, aangekocht VOOR en verkocht na het nemen van de 'foto', mag je niet samen nemen met de meerwaarde van de verkoop van het tweede aandeel dat je gekocht en verkocht hebt NA het nemen van de "foto". Ook niet als ze beide in hetzelfde jaar verkocht zijn (in 2027).
Dat staat er ook niet, wel dat je de minwaarde sinds het foto moment op 1/1/2026 mag samen nemen met andere gerealiseerde meerwaarden binnen een zelfde jaar, dus 100 stuks IWDA in 2027 verkopen aan €70 levert je €4000 minwaarde op sinds het foto moment, die €4000 mag je aftrekken van bv €15.000 meerwaarde die de verkoop van pakweg Umicore opbracht.
Bedankt Vortex voor je heldere uitleg. Ik had het duidelijk verkeerd voor.

Een voorbeeld om aan te tonen dat ik deze keer (hopelijk) mee ben?
In 2010 koop ik aandeel A voor 80000. De slotkoers op 31/12/2025 is 60000. In 2027 verkoop ik aandeel A voor 100000. De meerwaarde t.o.v. de historische aankoopprijs bedraagt 20000. De meerwaarde t.o.v. de slotkoers op 31/12/2025 bedraagt 40000.
In 2027 verkoop ik nog drie aandelen. Van de verkoop van die aandelen B,C en D neem ik de gerealiseerde meer- en minderwaarden samen (ik neem dus van alle drie de slotkoers van 31/12/2025 als "aankoopprijs").

Scenario 1: De verkoop van aandelen B,C en D levert samen een minderwaarde op van 20000. Voor aandeel A neem ik de historische aankoopprijs (80000) en de meerwaarde bedraagt 20000. Met de gerealiseerde minderwaarde van de drie overige aandelen kan ik geen voordeel doen.

Scenario 2: De verkoop van aandelen B,C en D levert samen een minderwaarde op van 20000. Deze keer gebruik ik de afgeklokte prijs van aandeel A op 31/12/2025 (60000) en neem de meerwaarde van 40000 samen met de minderwaarde van aandelen B,C en D. De gerealiseerde meerwaarde bedraagt eveneens 20000.

Scenario 3: De verkoop van aandelen B, C en D levert samen een minderwaarde op van minder dan 20000. Bijvoorbeeld 15000.Ik gebruik ook deze keer de slotkoers van 60000 (meerwaarde van 40000). De gerealiseerde totale meerwaarde bedraagt 25000. Meer dus dan de 20000 meerwaarde bij keuze voor historische aankoopprijs van aandeel A.

Scenario 4: De verkoop van aandelen B, C en D levert samen een minderwaarde op van meer dan 20000. Bijvoorbeeld 25000.Ik gebruik ook deze keer de slotkoers van 60000 (meerwaarde van 40000). De gerealiseerde totale meerwaarde bedraagt 15000. Minder dus dan de 20000 meerwaarde bij keuze voor historische aankoopprijs van aandeel A

Conclusie: als de minderwaarde van de verkoop van aandelen B, C en D minder bedraagt dan 20000,is de keuze voor de historische aankoopwaarde aandeel A zonder samennemen minderwaarde aandelen B, C en D de beste.
als de minderwaarde van de verkoop van aandelen B, C en D meer bedraagt dan 20000, is de keuze voor de slotkoers van aandeel A, met samenneming van de minderwaarde van de drie overige aandelen de beste.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 15 minuten geleden

rudipsycho schreef: ↑57 minuten geleden Een voorbeeld om aan te tonen dat ik deze keer (hopelijk) mee ben?
In 2010 koop ik aandeel A voor 80000. De slotkoers op 31/12/2025 is 60000. In 2027 verkoop ik aandeel A voor 100000. De meerwaarde t.o.v. de historische aankoopprijs bedraagt 20000. De meerwaarde t.o.v. de slotkoers op 31/12/2025 bedraagt 40000.
Hier mag je de aankoopkoers van 2010 gebruiken, de meerwaarde voor deze verkoop is dus 20.000. Als dat je enige verkoop zou zijn betaal je €1000 taks.
rudipsycho schreef: ↑57 minuten geleden In 2027 verkoop ik nog drie aandelen. Van de verkoop van die aandelen B,C en D neem ik de gerealiseerde meer- en minderwaarden samen (ik neem dus van alle drie de slotkoers van 31/12/2025 als "aankoopprijs").

Scenario 1: De verkoop van aandelen B,C en D levert samen een minderwaarde op van 20000. Voor aandeel A neem ik de historische aankoopprijs (80000) en de meerwaarde bedraagt 20000. Met de gerealiseerde minderwaarde van de drie overige aandelen kan ik geen voordeel doen.
Toch wel, als B,C en D in hetzelfde jaar verkocht worden mag je dat bij de de meerwaarde van A tellen, de som komt dan op nul of minder dan 10.000 => geen taks te betalen.
rudipsycho schreef: ↑57 minuten geleden Scenario 2: De verkoop van aandelen B,C en D levert samen een minderwaarde op van 20000. Deze keer gebruik ik de afgeklokte prijs van aandeel A op 31/12/2025 (60000) en neem de meerwaarde van 40000 samen met de minderwaarde van aandelen B,C en D. De gerealiseerde meerwaarde bedraagt eveneens 20000.
Ja, maar dan betaal je €1000 terwijl dat eigenlijk niet hoeft.
rudipsycho schreef: ↑57 minuten geleden Scenario 3: De verkoop van aandelen B, C en D levert samen een minderwaarde op van minder dan 20000. Bijvoorbeeld 15000.Ik gebruik ook deze keer de slotkoers van 60000 (meerwaarde van 40000). De gerealiseerde totale meerwaarde bedraagt 25000. Meer dus dan de 20000 meerwaarde bij keuze voor historische aankoopprijs van aandeel A.
Ja, maar dan betaal je €1500 taks terwijl je net zo goed op €5000 meerwaarde => geen taks kunt komen door de aankoopkoers van A te gebruiken.
rudipsycho schreef: ↑57 minuten geleden Scenario 4: De verkoop van aandelen B, C en D levert samen een minderwaarde op van meer dan 20000. Bijvoorbeeld 25000.Ik gebruik ook deze keer de slotkoers van 60000 (meerwaarde van 40000). De gerealiseerde totale meerwaarde bedraagt 15000. Minder dus dan de 20000 meerwaarde bij keuze voor historische aankoopprijs van aandeel A
Ja, maar dan betaal je €500 taks terwijl je ook hier op nul kunt komen door voor A de aankoopkoers te gebruiken.
rudipsycho schreef: ↑57 minuten geleden Conclusie: als de minderwaarde van de verkoop van aandelen B, C en D minder bedraagt dan 20000,is de keuze voor de historische aankoopwaarde aandeel A zonder samennemen minderwaarde aandelen B, C en D de beste.
als de minderwaarde van de verkoop van aandelen B, C en D meer bedraagt dan 20000, is de keuze voor de slotkoers van aandeel A, met samenneming van de minderwaarde van de drie overige aandelen de beste.
Conclusie; volgens mij begrijp je het nog niet helemaal, indien je aankoopkoers hoger is dan het fotomoment, doe je er altijd voordeel mee om die koers te gebruiken voor de verkoop van desbetreffend aandeel.

Wat niet mag is bv A verkopen aan 50.000 en dan 30.000 minwaarde in rekening brengen voor andere verkopen, hier mag je enkel de minwaarde sinds het fotomoment gebruiken (10.000) om elders te compenseren.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

130 berichten
  • Pagina 9 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy