Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Ik wil graag onze eerste minister, Bart De Wever, nomineren voor deze functie.
Bron: het internet.
Blijkbaar is Trump's obsessie met Groenland begonnen met het niet krijgen van de nobelprijs.
Geef die mens anders gewoon een prijs, die we na zijn ambtstermijn weer intrekken wegens procedurefouten.
Geef die mens anders gewoon een prijs, die we na zijn ambtstermijn weer intrekken wegens procedurefouten.
Die heeft toch zo'n plastieken amulet gekregen van -wat was het- de FIFA ofzoiets?
- VincentVega
- VIP member

Kunnen we KleineSpaarder ook niet zoiets geven?
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
Wel, als er een prijs zou zijn voor meest pathologische Trump obsessie, KleineSpaarder zou hem winnen. Ik stel zelfs voor om de prijs ineens naar hem te vernoemen. De Grote KleineSpaarder Prijs. Die dan uiteraard elk jaar enkel door hemzef gewonnen wordt.
- VincentVega
- VIP member

Uiteraard
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
breaking news
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Op oude leeftijd herinnert men zich best de zaken uit de kindertijd. Trump heeft dan ook een totaal verkeerd beeld van de grootte van Groenland door de Mercator-projectie. Mercator was een NVA'er avant-la-lettre. Je moet alles met een korreltje zout nemen. Een en ander wordt heel sterk overdreven.
Zo maakte Mercator Groenland bijna even groot als Afrika, terwijl Afrika 15 keer zo groot is als Groenland

Trump zit met dat beeld in zijn hoofd en daarom wil hij Groenland hebben. Evenveel bodemrijkdommen als Afrika, denkt de brave man
Zo maakte Mercator Groenland bijna even groot als Afrika, terwijl Afrika 15 keer zo groot is als Groenland

Trump zit met dat beeld in zijn hoofd en daarom wil hij Groenland hebben. Evenveel bodemrijkdommen als Afrika, denkt de brave man
Als het ijs van Groenland gesmolten is staat New York volledig onder water. (zeeniveau 7 meter hoger)
Weet niet of je dan nog zoveel bent met die rare earths. En zolang er een pak ijs op ligt zijn ze niet rendabel om te winnen.
71% aandelen, 19% obligaties, 10% cash
Off topic: het smelten van zee-ijs, waar ijsberen afhankelijk van zijn, leidt niet tot een stijging van de zeespiegel. IJs is gewoon water: water op water dus. Het landijs (goed voor zo’n 7 meter zeespiegelstijging) is een ander verhaal, maar we spreken daar over eeuwen voordat dat volledig verdwenen zou zijn.
Los daarvan hoor ik van Amerikaanse vrienden dat Trump die annexatie vooral wil om indruk te maken op 4 juli, ter gelegenheid van de 250e verjaardag van de onafhankelijkheid. Met zijn deadline maakt hij dat ook niet bepaald geheim: tegen juni moet het geregeld zijn. Opnieuw een illustratie dat Trump geen zier geeft om Amerika of Groenland, maar uitsluitend bezig is met zijn eigen palmares. Het enige wat we kunnen hopen, is dat Europese leiders voldoende waardigheid tonen en voet bij stuk houden. Wat mij betreft heeft een samenleving geen moreel recht van bestaan als ze Trump gewoon zijn zin geeft.
Los daarvan hoor ik van Amerikaanse vrienden dat Trump die annexatie vooral wil om indruk te maken op 4 juli, ter gelegenheid van de 250e verjaardag van de onafhankelijkheid. Met zijn deadline maakt hij dat ook niet bepaald geheim: tegen juni moet het geregeld zijn. Opnieuw een illustratie dat Trump geen zier geeft om Amerika of Groenland, maar uitsluitend bezig is met zijn eigen palmares. Het enige wat we kunnen hopen, is dat Europese leiders voldoende waardigheid tonen en voet bij stuk houden. Wat mij betreft heeft een samenleving geen moreel recht van bestaan als ze Trump gewoon zijn zin geeft.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ik denk dat hij gefrustreerd was, hij wou van Canada ook een Amerikaanse staat maken maar heeft de Canadezen serieus onderschat.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.