Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Denk dat Annelies uit het Sas-van-Gent-in-Zeeland wel een toffe integere madame is.
Ooit heeft zij ook de Belgische Roverheid nog verdedigd in het ARCO dossier als advocate.
Ooit heeft zij ook de Belgische Roverheid nog verdedigd in het ARCO dossier als advocate.
Buiten de PVDA-PTB zijn alle partijen verstrengeld met privé bedrijven,vortex schreef: ↑31 januari 2026, 10:04Och, dit is alweer niks meer dan een beschadigingsoperatie, gebeurt voortdurend in de politiek wanneer een of andere minister een standpunt inneemt waarmee een ander het niet eens is. Het is eenzelfde kindertuin dan hier, als ze het niet op inhoud kunnen halen, spelen ze het op de persoon. De bagger pers gaat daar natuurlijk vrolijk in mee, idem voor het volk dat zelf niet meer in staat is om een en ander te plaatsen.
is altijd zo geweest,is gewoon zo.
Het gaat niet over partijen, wel over personen. Sommigen van de PVDA-PTB leden zullen ook wel verstrengeld zijn met het een of andere dat het daglicht schuwt hé
Annelies, zo een braaf sympathiek meisje. Daar zou ik zelfs bij te biechten gaan.
Ja, elke politieker is heel goed in maskertjes opzetten.
Het kan best een wolf in schaapsvacht zijn.
Maar ze heeft inderdaad het voordeel van de twijfel. We zullen zien.
Het is gewoon dom om zo'n dingen niet te melden.
Heb vandaag nog ergens gelezen dat onze democratie blauwe plekken oploopt.
( Waarschijnlijk wordt er bedoeld de blauwe plekken die Trump heeft van zijn veelvuldig gebruik van zijn blauwe pilletjes )
.
( Waarschijnlijk wordt er bedoeld de blauwe plekken die Trump heeft van zijn veelvuldig gebruik van zijn blauwe pilletjes )
.
Ik denk dat de respectievelijke partijen goed genoeg weten wie ze waar plaatsen en of/wat betrokkene in het verleden deed. Denk dat Groen bvb ook wist dat Tinne VDS vroeger voor een russische gasfirma werkte. Daarom waarschijnlijk dat ons Tinne zo voor gascentrales ijverde
Iedereen blijft graag jong maar als ik dat lees ben ik blij dat ik al wat ouder ben. Ik zal tenminste op een leeftijd kunnen stoppen waarbij ik nog een tijd zal kunnen genieten en relatief fit zal zijn.
https://www.hln.be/buitenland/nederland ... ~ae7853d1/
Dit komt er hier ongetwijfeld ook aan, de vraag is gewoon wanneer.
En nog een vermogensaanwas belasting erbovenop,Trivium schreef: ↑31 januari 2026, 18:23 Iedereen blijft graag jong maar als ik dat lees ben ik blij dat ik al wat ouder ben. Ik zal tenminste op een leeftijd kunnen stoppen waarbij ik nog een tijd zal kunnen genieten en relatief fit zal zijn.
hoe verzinnen ze het...
- VincentVega
- VIP member

Natuurlijk is de PVDA niet verstrengeld met bedrijven.Gg70 schreef: ↑31 januari 2026, 11:01Buiten de PVDA-PTB zijn alle partijen verstrengeld met privé bedrijven,vortex schreef: ↑31 januari 2026, 10:04
Och, dit is alweer niks meer dan een beschadigingsoperatie, gebeurt voortdurend in de politiek wanneer een of andere minister een standpunt inneemt waarmee een ander het niet eens is. Het is eenzelfde kindertuin dan hier, als ze het niet op inhoud kunnen halen, spelen ze het op de persoon. De bagger pers gaat daar natuurlijk vrolijk in mee, idem voor het volk dat zelf niet meer in staat is om een en ander te plaatsen.
is altijd zo geweest,is gewoon zo.
Ze zijn TEGEN privé-bedrijven, ondernemers, zelfstandigen enz … ze zijn enkel VOOR meer OVERHEID. Alles bij en voor de STAAT. Alles onder controle van de staat. Het communistisch principe van “1 partij, 1 leider” en alle macht in 1 hand.
Wat zegt AI over communisme?
“Communisme in de praktijk (marxisme-leninisme) resulteert vaak in een eenpartijstaat waar de Communistische Partij alle macht monopoliseert en één sterke leider (zoals Stalin in de Sovjet-Unie of Mao Zedong in China) de feitelijke controle uitoefent. Deze structuur, gekenmerkt door propaganda, onderdrukking en het uitschakelen van oppositie, streeft naar totale controle over de maatschappij en economie.
Kernaspecten van het 1-partij/1-leider systeem:
* Monopolie op de macht: Slechts één partij is toegestaan, wat zorgt voor een stabiel maar dictatoriaal stelsel.
* Persoonlijkheidscultus: De leider wordt vaak verheerlijkt als een onfeilbare figuur, zoals Stalin in de Sovjet-Unie.
* Besluitvorming: Het Politbureau of de partijleider (secretaris-generaal) bepaalt het beleid van het land.
* Onderdrukking: Politieke tegenstanders worden vervolgd, vaak resulterend in strafkampen (zoals onder Stalin).
* Collectivisatie: Strenge staatscontrole over de economie en landbouw.
Bekende voorbeelden van deze machtsstructuur zijn de Sovjet-Unie onder Stalin en het moderne China onder leiders als Mao en Xi Jinping. ”
De PVDA is misschien niet verstrengeld met privé-bedrijven maar dan weer wel verstrengeld met totalitaire regimes zoals Cuba en China.
Not my cup of tea
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
Jan hesp gaat er mee stoppen, maar het is te laat hij heeft al veel kapotgemaakt. Nu probeert hij ook de verplichte legerdienst niet te laten meetellen voor de 234 dagen nieuwe toegang 42 jaar gewerkt. Het is een smeerlap.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
VincentVega schreef: ↑31 januari 2026, 20:15
Natuurlijk is de PVDA niet verstrengeld met bedrijven.![]()
![]()
![]()
* Monopolie op de macht: Slechts één partij is toegestaan, wat zorgt voor een stabiel maar dictatoriaal stelsel.
* Persoonlijkheidscultus: De leider wordt vaak verheerlijkt als een onfeilbare figuur, zoals Stalin in de Sovjet-Unie.
* Besluitvorming: Het Politbureau of de partijleider (secretaris-generaal) bepaalt het beleid van het land.
* Onderdrukking: Politieke tegenstanders worden vervolgd, vaak resulterend in strafkampen (zoals onder Stalin).
Bekende voorbeelden van deze machtsstructuur zijn de Sovjet-Unie onder Stalin en het moderne China onder leiders als Mao en Xi Jinping. ”
De PVDA is misschien niet verstrengeld met privé-bedrijven maar dan weer wel verstrengeld met totalitaire regimes zoals Cuba en China.
Not my cup of tea![]()
Wat zou het slechtste zijn Pvda of het Vlaams Belang.
Spreek over links en zwijg over rechts.
Wat met ICE plaatsvind is niet belangrijk blijkbaar.
- VincentVega
- VIP member

Beste platin,burcht schreef: ↑Gisteren 09:58VincentVega schreef: ↑31 januari 2026, 20:15
Natuurlijk is de PVDA niet verstrengeld met bedrijven.![]()
![]()
![]()
Not my cup of tea![]()
Wat zou het slechtste zijn Pvda of het Vlaams Belang.
Spreek over links en zwijg over rechts.
Wat met ICE plaatsvind is niet belangrijk blijkbaar.
Voor mij is extreem-rechts (VB) even verwerpelijk als extreem-links (PVDA).
Dat zou jij intussen toch moeten weten
Ik vermeld enkel PVDA omdat mijn bericht een antwoord is op Gigi haar bericht waarin de PVDA wordt afgeschilderd als zijnde de enige “maagdelijke” politieke partij (zonder verstrengelingen)
Ik zie niet in wat ICE te maken heeft met de verstrengeling van Belgische partijen met bedrijven of buitenlandse regimes
Soms vraag ik mij af hoever ICE nog staat van Amon Göth. Als je ziet met welk gemak ICE mensen oppakt, met welk gemak ICE mensen neerschiet, dit klopt niet meer.
Om de paar jaar Schindler's List bekijken helpt om alert te blijven mbt de gevaarlijke uitspattingen en de paden die 80 jaar na datum toch weer opnieuw worden ingeslagen.
Om de paar jaar Schindler's List bekijken helpt om alert te blijven mbt de gevaarlijke uitspattingen en de paden die 80 jaar na datum toch weer opnieuw worden ingeslagen.
- VincentVega
- VIP member

Inderdaad, een film die waard is om regelmatig te herbekijken.
Staan ook op mijn lijstje:
- “The Killing Fields”, een film over het terreurbewind van de Rode Khmer, de communisten van Pol Pot die, na de terugtrekking van de USA uit Cambodja en Vietnam, het land wilden “zuiveren” van Westerse invloeden door moord en deportatie. Doet me denken aan de haatbaarden uit Iran die vrouwen vermoorden omdat hun sluiers niet voldoende hun haar bedekken …
- “Mr. Jones”, een film over de Holodomor waarmee Stalin de bevolking van Oekraïne wou uitmoorden via een georganiseerde hongersnood. Oekraïne en Rusland, actueler dan ooit …
- “The Last Emperor” en ook “To Live”, beiden films gebaseerd op de ontberingen, repressie en ander minder fraaie dingen van de Culturele Revolutie van Mao in China. Economisch is China veranderd, politiek en ideologisch nog niet zo veel …
Staan ook op mijn lijstje:
- “The Killing Fields”, een film over het terreurbewind van de Rode Khmer, de communisten van Pol Pot die, na de terugtrekking van de USA uit Cambodja en Vietnam, het land wilden “zuiveren” van Westerse invloeden door moord en deportatie. Doet me denken aan de haatbaarden uit Iran die vrouwen vermoorden omdat hun sluiers niet voldoende hun haar bedekken …
- “Mr. Jones”, een film over de Holodomor waarmee Stalin de bevolking van Oekraïne wou uitmoorden via een georganiseerde hongersnood. Oekraïne en Rusland, actueler dan ooit …
- “The Last Emperor” en ook “To Live”, beiden films gebaseerd op de ontberingen, repressie en ander minder fraaie dingen van de Culturele Revolutie van Mao in China. Economisch is China veranderd, politiek en ideologisch nog niet zo veel …