obligaties via Degiro
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
obligaties via Degiro
Kan je bij Degiro obligaties aankopen die niet te vinden zijn met hun zoekfunctie? Bij Bolero wel beschikbaar maar die hebben hogere kosten.
Is er uberhaupt een snelle manier om Degiro te bereiken (los van bellen naar Nederland)
Is er uberhaupt een snelle manier om Degiro te bereiken (los van bellen naar Nederland)
Re: obligaties via Degiro
Bellen met hun helpdesk gaat heel vlot.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Maar ik moet wel naar buitenland bellen, met de bijhorende tarieven. of zie ik dit fout?
Wetteren
Dat kost idd extra maar het valt wel mee. Bij mijn provider is dat 0,22 EUR per minuut.
Hierboven zijn er een paar verward door de 'roam like at home' regeling van de EU denk ik. Vanuit België met een Nederlands nummer naar Nederland bellen kan zonder extra kosten (aan het binnenlands tarief van de Nederlandse provider dus). Met een Belgisch nummer naar een Nederlands nummer bellen valt daar niet onder.
Zijn er misschien providers die gratis bellen naar buurlanden aanbieden? De mijne niet in elk geval.
Hierboven zijn er een paar verward door de 'roam like at home' regeling van de EU denk ik. Vanuit België met een Nederlands nummer naar Nederland bellen kan zonder extra kosten (aan het binnenlands tarief van de Nederlandse provider dus). Met een Belgisch nummer naar een Nederlands nummer bellen valt daar niet onder.
Zijn er misschien providers die gratis bellen naar buurlanden aanbieden? De mijne niet in elk geval.
In Europa zijn roamingkosten afgeschaft.
Roamingkosten zijn kosten die je worden aangerekend als je in een Europees land bent om je provider via een lokale provider te bereiken.
Bel je echter vanuit je eigen land naar het buitenland dan is er geen roaming, dus ook geen roamingkosten, maar er wordt wel een andere tarief aangerekend. Dit wordt dan duurder.
Of dat meevalt zoals hieronder Surya vindt, zal afhangen hoelang je met het deuntje moet wachten tot je iemand aan de lijn krijgt.
https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_nl.htm
Stuur een mail naar klanten@degiro.nl.
Stel je vraag en zet er je telefoonnummer bij waar je te bereiken bent. Kans bestaat dat ze je zelf opbellen en dan kost het je niets.
Ik heb het al twee keer zo gedaan en ik werd telkens zelf opgebeld.
Stel je vraag en zet er je telefoonnummer bij waar je te bereiken bent. Kans bestaat dat ze je zelf opbellen en dan kost het je niets.
Ik heb het al twee keer zo gedaan en ik werd telkens zelf opgebeld.
Laten we het eens simpel maken.
Shuttle, wat voor obligatie zoek je?
Mischien heeft de giro een goede vervanger daarvoor.
En wat die telefoonkosten betreft: laat het nu eens een gesprek zijn van 5 min. voor 1,10 euro, maakt dat wat uit?
Shuttle, wat voor obligatie zoek je?
Mischien heeft de giro een goede vervanger daarvoor.
En wat die telefoonkosten betreft: laat het nu eens een gesprek zijn van 5 min. voor 1,10 euro, maakt dat wat uit?
Mocht iemand nog obligaties, aandelen of ETF's willen aankopen zonder transactiekosten.
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
https://refer.saxo/97NFh
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
Hou eens op met die onzin TRX.TrX schreef: ↑2 april 2026, 11:42 Mocht iemand nog obligaties, aandelen of ETF's willen aankopen zonder transactiekosten.
Zwijg me van Saxo, bij die onnozelaars ben ik drie jaar geleden zo snel ik kon gaan lopen.
Joker, Ik heb het over:
DE000A3H2ZF6
XS2286422071
xs2331327564 kfw
FR0014002WK3
AT0000A2VB47
looptijd tussen 3 en 5 jaar.
Wat de helpdesk betreft, mijn vriendin probeert al 2 weken een account aan te maken bij degiro, loopt altijd fout na het inscannen van de identiteitskaart, al twee keer mail voor gestuurd, echter geen antwoord.
Joker, Ik heb het over:
DE000A3H2ZF6
XS2286422071
xs2331327564 kfw
FR0014002WK3
AT0000A2VB47
Wat de helpdesk betreft, mijn vriendin probeert al 2 weken een account aan te maken bij degiro, loopt altijd fout na het inscannen van de identiteitskaart, al twee keer mail voor gestuurd, echter geen antwoord.
Vergun mee enkele opmerkngen te maken over die obligaties:shuttle schreef: ↑2 april 2026, 16:36 Zwijg me van Saxo, bij die onnozelaars ben ik drie jaar geleden zo snel ik kon gaan lopen.
Joker, Ik heb het over:
DE000A3H2ZF6
XS2286422071
xs2331327564 kfw
FR0014002WK3
AT0000A2VB47
- de eerste 3 zijn geen staatsobligaties, dus T.O.B.
- waarom geen kortere termijn obligaties daar kun je ook al op 10 maanden 2,5% krijgen (op jaarbasis).
- hoogstwaarschijnlijk gaat de rente binnenkort stijgen, dus ik zou korter eens korter lopende bekijken. Scheelt ook al ze de komende meerwaardebelasting gaan verhogen.
Zelf heb ik Duitse 0% coupon obligaties die nog lopen tot 15 aug. en een 2,1% doen op jaarbasis en Spaanse die tot 31 jan. 2027 lopen en een 2,5% doen op jaarbasis.