obligaties via Degiro
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: obligaties via Degiro
Bij de langer lopende obligaties uit mijn lijstje gingen de rendementen richting de 3%, ik ging er een beetje van uit dat de oorlog daar Iran geen weken meer zal aanslepen, maar met onze vriend van de overkant weet je maar nooit.
Toen een paar jaar geleden de rendementen ook rond de 3% stonden heb ik ook een paar obligaties aangeschaft maar die zijn vrijwel allemaal verlopen, nu heb ik er spijt van dat ik ze niet met langere looptijd heb aangeschaft toen. Dat verklaart ook een beetje mijn keuze.
Met de T.O.B. had ik rekening gehouden in mijn berekeningen.
Toen een paar jaar geleden de rendementen ook rond de 3% stonden heb ik ook een paar obligaties aangeschaft maar die zijn vrijwel allemaal verlopen, nu heb ik er spijt van dat ik ze niet met langere looptijd heb aangeschaft toen. Dat verklaart ook een beetje mijn keuze.
Met de T.O.B. had ik rekening gehouden in mijn berekeningen.
Wat een handel hier...TrX schreef: ↑2 april 2026, 11:42 Mocht iemand nog obligaties, aandelen of ETF's willen aankopen zonder transactiekosten.
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
https://refer.saxo/97NFh
Brembos vroeg een deel van die 100 euro naar haar over te schrijven.Gg70 schreef: ↑2 april 2026, 21:52Wat een handel hier...TrX schreef: ↑2 april 2026, 11:42 Mocht iemand nog obligaties, aandelen of ETF's willen aankopen zonder transactiekosten.
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
https://refer.saxo/97NFh
Oei, precies een zere teen geraakt 
Geen idee, ken Brembos niet persoonlijk.
Je zit op een anoniem forum dus weet je nooit met wie je in werkelijkheid te maken hebt.
Je zit op een anoniem forum dus weet je nooit met wie je in werkelijkheid te maken hebt.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Joker247 is gewoon een van de nicks van VincentVega.
VincentVega is intellectueel niet in staat om inhoudelijk te redeneren. Maar vindt zichzelf wel ongelooflijk intelligent en superieur.
Steek er geen tijd in.
Ach, onze hangende grammofoonplaat bemoeit zich weer eens ergens mee.KleineSpaarder schreef: ↑9 april 2026, 21:14Joker247 is gewoon een van de nicks van VincentVega.
VincentVega is intellectueel niet in staat om inhoudelijk te redeneren. Maar vindt zichzelf wel ongelooflijk intelligent en superieur.
Steek er geen tijd in.
- al zo'n lange tijd overal VincentVega in zien, lijkt op ziekelijke paranoia.
- Iemand beschuldigen van VincentVega te zijn is eigenlijk een zware belediging
Niet goed bezig KleineMafkees...