Bankautomaten nog nodig of niet ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Bankautomaten nog nodig of niet ?
Die problemen met bancontact heb ik dus gemist want ik was toen net voor enkele dagen in het buitenland.tom_d schreef: ↑31 maart 2026, 16:45Gisteren werkte Bancontact ruim een uur niet:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/03/30 ... ancontact/
dus ik vind dat jonge mensen beter wel aan wennen om wat geld op zak te hebben.
Maar dat is inderdaad iets om rekening mee te houden. Zélf heb ik altijd wat cash in huis voor dergelijke noodgevallen.
Het ziet er dus naar uit dat ik tóch nog (zoals dit topic stelt) 'bankautomaten zal nodig hebben'.
Ik had gehoopt dat de forumleden mij een origineler idee konden voorstellen dan "cash geld in een envelopje".
Een overschrijving naar hun bankrekening zie ik niet echt zitten: vind ik saai voor een trouw.
Ik dacht dat er misschien één of andere mogelijkheid bestaat via een QR-code die ik afprint op een kaartje of zoïets?
Of desnoods via smartphone Payconiq (nu Bancontact Pay) maar het lijkt me omslachtig om dit voor te stellen aan het bruidspaar.
Niemand ?
Wat mag het kosten?Nefertari schreef: ↑12 april 2026, 21:38Het ziet er dus naar uit dat ik tóch nog (zoals dit topic stelt) 'bankautomaten zal nodig hebben'.
Ik had gehoopt dat de forumleden mij een origineler idee konden voorstellen dan "cash geld in een envelopje".
Een overschrijving naar hun bankrekening zie ik niet echt zitten: vind ik saai voor een trouw.
Ik dacht dat er misschien één of andere mogelijkheid bestaat via een QR-code die ik afprint op een kaartje of zoïets?
Of desnoods via smartphone Payconiq (nu Bancontact Pay) maar het lijkt me omslachtig om dit voor te stellen aan het bruidspaar.
Niemand ?
Ik vond een gouden Kruger altijd een mooi en origineel kado. Je kunt ze trouwens ook krijgen in 1/2 of 1/4 ounce of evt. een baartje van 10 gram. Andere mogelijkheid zijn zilveren 1 ounce munten.JOKER247 schreef: ↑12 april 2026, 22:15Wat mag het kosten?Nefertari schreef: ↑12 april 2026, 21:38
Het ziet er dus naar uit dat ik tóch nog (zoals dit topic stelt) 'bankautomaten zal nodig hebben'.
Niemand ?
Het zijn beiden kado's die men zich herinnert, evt. kan verkopen, maar meestal bewaard omdat ze op de langere termijn alleen maar meer waard worden.
De laatste keer dat ik een Krugerrand kado gaf een paar jaar geleden, was een schot in de roos. Alleen maar stijgen daarna!
Een auto laten voltanken als cadeau .
Nu Trump een reeds geblokkeerde straat nog eens gaat blokkeren gaat het hek helemaal van de dam zijn, en schieten de benzineprijzen "exponentieel" omhoog.
Nu Trump een reeds geblokkeerde straat nog eens gaat blokkeren gaat het hek helemaal van de dam zijn, en schieten de benzineprijzen "exponentieel" omhoog.
Je opmerking over de Trump-Soap klopt als een bus, maar het jonge koppel heeft geen eigen auto; en hun respectievelijke werkgevers ga ik niet sponseren.
Jazeker. En ik reageerde daar ook op, toch?
Het was niet negatief bedoeld hoor: ik vond het gewoon een grappige opmerking. Vandaar mijn associatie met de Engelse betekenis van jouw gebruikersnaam.
Krugers zijn mega lelijk, maar idd het is qua waarde wel een mooi cadeau om te krijgen.
Vraag eens aan 10 kinderen of ze zo een Nice and shiny zilveren 1 Oz Maple Leaf of een doffe/matte 1 Oz Kruger willen, los van wat ze weten wat die waard zijn (momenteel een factor 65 of zo)…
Vraag eens aan 10 kinderen of ze zo een Nice and shiny zilveren 1 Oz Maple Leaf of een doffe/matte 1 Oz Kruger willen, los van wat ze weten wat die waard zijn (momenteel een factor 65 of zo)…
- PotjeVickx
- Full Member

- Contacteer:
off-topic maar diegene die je 5,10,15,20, ... jaar geleden kocht zijn nu NOG mooier dan toen je die kocht.