Termijnrekening ING
TIP
Termijnrekening ING
1.96% netto voor 12 maanden. Meningen?
Re: Termijnrekening ING
Meer dan Belfius 1.82% netto op 18 maanden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
earphone23
- Newbie

- Contacteer:
Welke termijnrekening van ING biedt 1,96% netto op 1 jaar?
Welke termijnrekening van Belfius biedt 1,82% netto op 1,5 jaar?
Deze staan toch niet in het overzicht van deze site + ik vind deze niet terug op hun eigen website.
Klopt dit wel?
Deze staan toch niet in het overzicht van deze site + ik vind deze niet terug op hun eigen website.
Klopt dit wel?
Bel ze even.earphone23 schreef: ↑20 april 2026, 08:37 Welke termijnrekening van ING biedt 1,96% netto op 1 jaar?
Klopt dit wel?
-
banker1234
- Newbie

- Contacteer:
Dit is een aanbieding voor bestaande klanten. Staat duidelijk als promo in de app aangegeven. Maar deze promo is nog bescbikbaar t/m 21 april, en geld alleen voor nieuwr geld, d.i. alleen dat deel van het saldo dat meer is dan wat op de rekening stond 29 maart om 19.00.
De actie is blijkbaar verlengd tot 23/04.
Bij Belfius werd me dit persoonlijk medegedeeld die 1.82%netto op 1.5 jaar, maar persoonlijk vind ik dat toch nogal weinig, zeker op 1.5 jaar, je geld staat dus zolang vast,earphone23 schreef: ↑20 april 2026, 08:37 Welke termijnrekening van ING biedt 1,96% netto op 1 jaar?
Klopt dit wel?
ziet er naar uit ( in mn imaginaire kristallen bol) dat de rente nog behoorlijk kan stijgen.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Enkel voor bestaande klanten: logisch, want nieuwe trek je daar niet mee aan
En zelfs de bestaande schijnen maar weinig interesse te hebben, vandaar verlenging van de actie...
En zelfs de bestaande schijnen maar weinig interesse te hebben, vandaar verlenging van de actie...