Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Nee.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Een gezamenlijke bankkaart willen hebben, snap ik ook niet zo goed. Dat lijkt me alleen handig als er slechts 1 van beiden zich met de betalingen en/of boodschappen moet bezighouden, toch?
Als koppel hebben wij bij Keytrade wél een gemeenschappelijke zichtrekening, met ieder een eigen bankkaart op die rekening. Zodat elk van ons afzonderlijk daarmee uitgaven kan doen.
En uitteraard (net zoals onze individuele rekeningen) is alles gratis zoals we bij Keytrade gewoon zijn.
Als koppel hebben wij bij Keytrade wél een gemeenschappelijke zichtrekening, met ieder een eigen bankkaart op die rekening. Zodat elk van ons afzonderlijk daarmee uitgaven kan doen.
En uitteraard (net zoals onze individuele rekeningen) is alles gratis zoals we bij Keytrade gewoon zijn.
Je kan ook bij 3 verschillende banken zijn en je loon op verschillende banken laten storten, werken met automatische opdrachten, etc etc.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Dat lijkt me een stuk handiger.Nefertari schreef: ↑22 april 2026, 20:14 Een gezamenlijke bankkaart willen hebben, snap ik ook niet zo goed. Dat lijkt me alleen handig als er slechts 1 van beiden zich met de betalingen en/of boodschappen moet bezighouden, toch?
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb te snel getypt, bedoelde 1 gemeenschappelijke REKENING.
En toen ik nog gehuwd was, hadden wij ook een gem. kaart & rekening, die nadien als kindrekening omgeturnd werd.
Beetje om elkaars 'gem.' kaart gaan bedelen. Welke idioten bedenken dat.
Nu samen weggaan, resto en alles betalen...gewoon met de gem. kaart, ofwel mijn kaart of de hare...Geen gedoe met elk om de beurt betalen. EN op den duur raak je er niet meer aan uit....Ik heb graag dat alles eerlijk verdeeld wordt. Natuurlijk niet wat ik eet of drink gaan opsplitsen, of omgekeerd....
En we vinden het beiden top....En dan nog eens 5 cent en 50 eur krijgen, waarover klagen we.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kijk, dat is een heel ander verhaal.DonQuichot schreef: ↑22 april 2026, 22:17Ik heb te snel getypt, bedoelde 1 gemeenschappelijke REKENING.
Schermafbeelding 2026-04-22 220836.png
En toen ik nog gehuwd was, hadden wij ook een gem. kaart & rekening, die nadien als kindrekening omgeturnd werd.
Nu samen weggaan, resto en alles betalen...gewoon met de gem. kaart, ofwel mijn kaart of de hare...Geen gedoe met elk om de beurt betalen. EN op den duur raak je er niet meer aan uit....Ik heb graag dat alles eerlijk verdeeld wordt. Natuurlijk niet wat ik eet of drink gaan opsplitsen, of omgekeerd....
En we vinden het beiden top....En dan nog eens 5 cent en 50 eur krijgen, waarover klagen we.
Kijk, dat is een heel ander verhaal.DonQuichot schreef: ↑22 april 2026, 22:17Ik heb te snel getypt, bedoelde 1 gemeenschappelijke REKENING.
Schermafbeelding 2026-04-22 220836.png