Klantenkaart Aldi
Re: Klantenkaart Aldi
Begrijp wat je bedoelt maar vergeet niet dat dergelijke auto's 2de of zelfs 3de hands nu ook niet zoveel geld kosten. Schijn bedriegt soms.
Dat en vooral mensen met lagere lonen (uiteraard niet allemaal) hechten nog een groter belang aan een wagen als statussymbool. Dat gevoel heb ik toch als ik in mijn omgeving rondkijk.
Onderstaande quote las ik over een ALDI nog op VRT nieuws. Hier is zoveel mis mee, ik weet niet waar ik moet beginnen
"Als je in het weekend moet werken, heb je niets meer aan je leven": stakingen bij Aldi tegen zondagswerk
Willem Van Mullem
Ik ben niet mee. Wil je daarmee zeggen dat alleen armen en marginalen naar de Aldi gaan en dat mensen die zich een cabrio kunnen permitteren eigenlijk niet naar de Aldi zouden mogen gaan winkelen?
By the way, schijn kan dik bedriegen. Het is niet omdat je met een dikke kar rijdt dat je veel geld hebt. Ik ken er nogal wat die met een BMW rijden voor de schone schijn maar eigenlijk geen nagel hebben om je weet wel waar te krabben. En ik ken er ook die met een 20 jaar oude kar rijden en geld zat hebben. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Inderdaad. Dokters en notarissen gaan net zo goed naar de Aldi. Ze hebben gewoon veel goede producten. Hun Zeeuwse Goudmerk mosselen, vers appelsap,....Trivium schreef: ↑25 april 2026, 09:28Ik ben niet mee. Wil je daarmee zeggen dat alleen armen en marginalen naar de Aldi gaan en dat mensen die zich een cabrio kunnen permitteren eigenlijk niet naar de Aldi zouden mogen gaan winkelen?
By the way, schijn kan dik bedriegen. Het is niet omdat je met een dikke kar rijdt dat je veel geld hebt. Ik ken er nogal wat die met een BMW rijden voor de schone schijn maar eigenlijk geen nagel hebben om je weet wel waar te krabben. En ik ken er ook die met een 20 jaar oude kar rijden en geld zat hebben. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Zelfs moest de Aldi duurder zijn dan Delhaize, zou ik er nog sommige zaken kopen.
Trouwens, wie gaat er nog naar de Aldi omdat het "goedkoper" is? Wat scheelt het met andere supermarkten, misschien 25 euro per maand.
Iedereen winkelt waar ie wil; het is jaren geleden dat ik nog in een Aldi was (noodgedwongen) en ik waande me in een vreemde mix tussen Oost-Europa en Afrika; kortom, het stonk er & niemand buiten het kassapersoneel sprak Nederlands.Trivium schreef: ↑25 april 2026, 09:28 Ik ben niet mee. Wil je daarmee zeggen dat alleen armen en marginalen naar de Aldi gaan en dat mensen die zich een cabrio kunnen permitteren eigenlijk niet naar de Aldi zouden mogen gaan winkelen?
By the way, schijn kan dik bedriegen. Het is niet omdat je met een dikke kar rijdt dat je veel geld hebt. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
En iedereen rijdt met de auto die ie wil. Vond het wel raar dat ze 2 auto's in beeld brengen op die Aldi parking en dat het dan net 2 cabrio's zijn. Ik let daar misschien onbewust meer op dan anderen omdat ik er ook 1 heb.
De ene Aldi is natuurlijk de andere niet. Als je in Borgerhout naar de Aldi gaat kan ik me best voorstellen dat je een ander publiek ziet dan in pakweg Jabbeke.VTEC schreef: ↑25 april 2026, 11:56Iedereen winkelt waar ie wil; het is jaren geleden dat ik nog in een Aldi was (noodgedwongen) en ik waande me in een vreemde mix tussen Oost-Europa en Afrika; kortom, het stonk er & niemand buiten het kassapersoneel sprak Nederlands.Trivium schreef: ↑25 april 2026, 09:28 Ik ben niet mee. Wil je daarmee zeggen dat alleen armen en marginalen naar de Aldi gaan en dat mensen die zich een cabrio kunnen permitteren eigenlijk niet naar de Aldi zouden mogen gaan winkelen?
By the way, schijn kan dik bedriegen. Het is niet omdat je met een dikke kar rijdt dat je veel geld hebt. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
In de Aldi waar ik ga spreekt iedereen Nederlands en is het kraaknet.
En zoals Moneyking zegt, zoveel goedkoper dan andere winkels is de Aldi niet meer. Misschien hier en daar met een tijdelijke actie maar voor alledaagse producten zeker niet.
Ik ga zowel naar de Aldi, Lidl, Jumbo, AH, Delhaize en Okay, afhankelijk van wat ik nodig heb dus ik vergelijk regelmatig de prijzen.
Ik kom misschien 2x per jaar in den Aldi, voor mij den Aktion van de supermarkten. Meer rommel dan voeding 
Action komt ook mij altijd heel erg rommelig over.
Het artikelgamma en het clienteel maakt dat een opgeruimde winkel daar op enkele uren een potje zooi is.
Ik ga er soms wel voor sommige dingen die ze goedkoop hebben.
Al heb ik er al wat dingen gekocht die erg snel weer kapot waren.. En dan het bonnetje niet bijgehouden natuurlijk.
Net zo is mijn idee over Aldi : al te vaak in mijn leven moest ik dingen weggooien omdat de kwaliteit ondermaats was.
Als je er maar vaak genoeg gaat, weet je wat je er van lust en wat niet.
Het artikelgamma en het clienteel maakt dat een opgeruimde winkel daar op enkele uren een potje zooi is.
Ik ga er soms wel voor sommige dingen die ze goedkoop hebben.
Al heb ik er al wat dingen gekocht die erg snel weer kapot waren.. En dan het bonnetje niet bijgehouden natuurlijk.
Net zo is mijn idee over Aldi : al te vaak in mijn leven moest ik dingen weggooien omdat de kwaliteit ondermaats was.
Als je er maar vaak genoeg gaat, weet je wat je er van lust en wat niet.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
+1Trivium schreef: ↑25 april 2026, 12:39De ene Aldi is natuurlijk de andere niet. Als je in Borgerhout naar de Aldi gaat kan ik me best voorstellen dat je een ander publiek ziet dan in pakweg Jabbeke.
In de Aldi waar ik ga spreekt iedereen Nederlands en is het kraaknet.
En zoals Moneyking zegt, zoveel goedkoper dan andere winkels is de Aldi niet meer. Misschien hier en daar met een tijdelijke actie maar voor alledaagse producten zeker niet.
Ik ga zowel naar de Aldi, Lidl, Jumbo, AH, Delhaize en Okay, afhankelijk van wat ik nodig heb dus ik vergelijk regelmatig de prijzen.
Zeer zeker. De mens is een raar dier.Trivium schreef: ↑25 april 2026, 09:28 [
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.