Keuze Opt-in/Opt-out
Keuze Opt-in/Opt-out
Ik krijg als input in mijn account bij MeDirect:
Opt-in
Ik vraag de Bank om, zoals standaard voorzien door de wetgever, 10% roerende voorheffing in te houden op meerwaarden die ik realiseer vanaf 1 juni 2026.
De Bank mag hierbij geen rekening houden met de vrijstelling van € 10.000 per persoon. Deze kan enkel via de aangifte personenbelasting toegepast worden.
Ik kies voor deze effectenrekening voor een opt‑out, waardoor MeDirect geen roerende voorheffing zal inhouden op de meerwaarden die ik zal realiseren.
Ja
radio_button_unchecked
Neen
radio_button_unchecked
Bevestigen
Waarop slaat dan Ja/Neen ? Op Opt-in of op Opt-out?
Opt-in
Ik vraag de Bank om, zoals standaard voorzien door de wetgever, 10% roerende voorheffing in te houden op meerwaarden die ik realiseer vanaf 1 juni 2026.
De Bank mag hierbij geen rekening houden met de vrijstelling van € 10.000 per persoon. Deze kan enkel via de aangifte personenbelasting toegepast worden.
Ik kies voor deze effectenrekening voor een opt‑out, waardoor MeDirect geen roerende voorheffing zal inhouden op de meerwaarden die ik zal realiseren.
Ja
radio_button_unchecked
Neen
radio_button_unchecked
Bevestigen
Re: Keuze Opt-in/Opt-out
Ik neem aan neen wanneer je opt-out neemt?
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou ze maar eens bellen of beter nog mailen.evita schreef: ↑Vandaag 18:08 Ik krijg als input in mijn account bij MeDirect:
Opt-in
Ja
radio_button_unchecked
Neen
radio_button_unchecked
Bevestigen
Als je Ja kiest, dan kies je voor "Ik kies voor deze effectenrekening voor een opt‑out, waardoor MeDirect geen roerende voorheffing zal inhouden op de meerwaarden die ik zal realiseren."
Kies je voor Neen, dan ga je voor opt-in.
Kies je voor Neen, dan ga je voor opt-in.