Kerstkous actie
Kerstkous actie
Beste moderator
Graag meld ik dat de linken in de mail die verstuurd werd ivm de kerstkousactie volgende foutmelding geeft:
An Error Was Encountered
The URI you submitted has disallowed characters.
Graag meld ik dat de linken in de mail die verstuurd werd ivm de kerstkousactie volgende foutmelding geeft:
An Error Was Encountered
The URI you submitted has disallowed characters.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Kerstkous actie
Hartelijk dank voor dit berichtje. Er is een parameter fout gezet in de site. We zijn dit volop in orde aan het brengen en dan zou het weer moeten werken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Kerstkous actie
Het zou ondertussen in orde moeten zijn. Je kan de actie vinden op http://www.kerstkous.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Rabobank.be op 22 december 2010, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kerstkous actie
Gisteren werkte het toch blijkbaar.
Het zal niet opvallen - hoe mooier de vrouwelijke bankbediende is - hoe meer dat ze een kous in haar buurt uitkiezen.
Het zal niet opvallen - hoe mooier de vrouwelijke bankbediende is - hoe meer dat ze een kous in haar buurt uitkiezen.
Re: Kerstkous actie
ik vind geen enkele ongeclaimde kous
waar hangen die krengen???
waar hangen die krengen???
Re: Kerstkous actie
Na lang zoeken heb ik toch een kousje gevonden. Maar het gaat toch niet helemaal goed geloof ik. Ik heb mijn gegevens ingevuld en dan kreeg ik een bericht dat ik een bevestiging per mail zou krijgen. Na meer dan een uur nog steeds geen mail gekregen. Ik probeerde dan nog maar eens die kous te claimen maar dan krijg ik het bericht dat mijn emailadres reeds is gebruikt. Toch blijft die kous ongeclaimd en krijg ik geen bevestiging
Ik vond het een leuke actie maar ik heb er toch niet zoveel vertrouwen in zo
Ik vond het een leuke actie maar ik heb er toch niet zoveel vertrouwen in zo
Re: Kerstkous actie
hier werkte het perfect . email gehad.
ik heb zelfs nog kousen gevonden
ik heb zelfs nog kousen gevonden
Re: Kerstkous actie
Dat kan wel een paar uur duren.Nightwolf schreef:Na lang zoeken heb ik toch een kousje gevonden. Maar het gaat toch niet helemaal goed geloof ik. Ik heb mijn gegevens ingevuld en dan kreeg ik een bericht dat ik een bevestiging per mail zou krijgen. Na meer dan een uur nog steeds geen mail gekregen. Ik probeerde dan nog maar eens die kous te claimen maar dan krijg ik het bericht dat mijn emailadres reeds is gebruikt. Toch blijft die kous ongeclaimd en krijg ik geen bevestiging![]()
Ik vond het een leuke actie maar ik heb er toch niet zoveel vertrouwen in zo
Waarom is het belangrijk om een ongebruikte kous te zoeken ? Zijn je kansen dan groter ?
Er zijn nochtans 100 den kousen.
Re: Kerstkous actie
Neen, maar wanneer jouw kous de winnende is, moet je de prijs niet delenpaul schreef:Dat kan wel een paar uur duren.Nightwolf schreef:Na lang zoeken heb ik toch een kousje gevonden. Maar het gaat toch niet helemaal goed geloof ik. Ik heb mijn gegevens ingevuld en dan kreeg ik een bericht dat ik een bevestiging per mail zou krijgen. Na meer dan een uur nog steeds geen mail gekregen. Ik probeerde dan nog maar eens die kous te claimen maar dan krijg ik het bericht dat mijn emailadres reeds is gebruikt. Toch blijft die kous ongeclaimd en krijg ik geen bevestiging![]()
Ik vond het een leuke actie maar ik heb er toch niet zoveel vertrouwen in zo
Waarom is het belangrijk om een ongebruikte kous te zoeken ? Zijn je kansen dan groter ?
Er zijn nochtans 100 den kousen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Kerstkous actie
Door het enorme succes van de actie (meer dan 21.000 deelnames) duurt het soms wat langer eer alle deelnames goedgekeurd zijn (we controleren vooral op dubbels en op de gebruikte nicknames) vandaar dat de bevestigingsmail soms wat op zich laat wachten.Nightwolf schreef:Na meer dan een uur nog steeds geen mail gekregen. Ik probeerde dan nog maar eens die kous te claimen maar dan krijg ik het bericht dat mijn emailadres reeds is gebruikt.
Re: Kerstkous actie
zo stond het inderdaad vermeld, dat als meerdere mensen dezelfde kous kiezen het bedrag wordt verdeeld.Maarten schreef:Neen, maar wanneer jouw kous de winnende is, moet je de prijs niet delenpaul schreef:
Dat kan wel een paar uur duren.
Waarom is het belangrijk om een ongebruikte kous te zoeken ? Zijn je kansen dan groter ?
Er zijn nochtans 100 den kousen.
Re: Kerstkous actie
ondertussen heb ik het mailtje gekregen. Ik vond het zo raar dat die kous als ongeclaimd bleef staan. Daarmee dacht ik dat de registratie niet was gebeurd. Leuke actieRabobank.be schreef:Door het enorme succes van de actie (meer dan 21.000 deelnames) duurt het soms wat langer eer alle deelnames goedgekeurd zijn (we controleren vooral op dubbels en op de gebruikte nicknames) vandaar dat de bevestigingsmail soms wat op zich laat wachten.Nightwolf schreef:Na meer dan een uur nog steeds geen mail gekregen. Ik probeerde dan nog maar eens die kous te claimen maar dan krijg ik het bericht dat mijn emailadres reeds is gebruikt.
Re: Kerstkous actie
Ze kiezen eerst de kousen eruit die naast de vrouwelijke bankbediendes van Rabobank.be staanNightwolf schreef:ondertussen heb ik het mailtje gekregen. Ik vond het zo raar dat die kous als ongeclaimd bleef staan. Daarmee dacht ik dat de registratie niet was gebeurd. Leuke actieRabobank.be schreef:
Door het enorme succes van de actie (meer dan 21.000 deelnames) duurt het soms wat langer eer alle deelnames goedgekeurd zijn (we controleren vooral op dubbels en op de gebruikte nicknames) vandaar dat de bevestigingsmail soms wat op zich laat wachten.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Kerstkous actie
De winnende kousen zijn op voorhand bepaald en zitten onder gesloten enveloppe. Slechts 2 mensen hier weten welke kousen het zijn en medewerkers van Rabo + hun famillie mogen wel deelnemen maar kunnen niet winnen. Dus manupulaties zijn uitgesloten.paul schreef:Ze kiezen eerst de kousen eruit die naast de vrouwelijke bankbediendes van Rabobank.be staan
Re: Kerstkous actie
Toen ik mijn mailtje over de kerstkousactie las waren er nog slechts een 6-tal ongeclaimde kousen. Het was vooral zoeken om nog een lege kous te vinden, veel keuze was er niet meer bijpaul schreef: Ze kiezen eerst de kousen eruit die naast de vrouwelijke bankbediendes van Rabobank.be staan


