Vogeltelweekend
-
- Jr. Member
Re: Vogeltelweekend
Mij niks wijsmaken, die gele vogel bestaat niet, in het echt is die groen! Dat is de Arabische Lapa. Die wonen met hun ganse familie onder de grond, en ze hebben speciale technieken om krokodillen te vangen. Juist?
Zijn er geen vogels met speciale technieken om trollen te vangen? Die zou ik graag kweken.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Jr. Member
Is dit de manier hoe jullie nieuwe leden bejegenen, belachelijk maken, uitschelden?
Ik probeer hier enkele positieve bijdragen te leveren op verschillende niveuas, en dàt is mijn dank!
AWEL MERCI
Ik probeer hier enkele positieve bijdragen te leveren op verschillende niveuas, en dàt is mijn dank!
AWEL MERCI
positieve bijdragentelewerken schreef: ↑30 januari 2021, 17:54 Is dit de manier hoe jullie nieuwe leden bejegenen, belachelijk maken, uitschelden?
AWEL MERCI

Als dat het niveau is van de nieuwe leden hebben we er geen meer nodig. Ik ga nog liever op stap met een kleuterklas.telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 17:54 Is dit de manier hoe jullie nieuwe leden bejegenen, belachelijk maken, uitschelden?
AWEL MERCI
En Calimero ?schreef: ↑30 januari 2021, 17:54 Is dit de manier hoe jullie nieuwe leden bejegenen, belachelijk maken, uitschelden?
AWEL MERCI
Is dat ook geen mooi vogeltje om mee te tellen op vogeltelweekend ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Helaas, hier vanuit het appartement geen enkele vogel gezien... Maar goed, aan mij zal die oproep dan ook wel niet gericht geweest zijn...
Na het vogeltelweekend, het vogeltelraam.

-
- Jr. Member
Is het mogelijk om naast al deze zinloze grapjes, ook iets positiefs bij te dragen aan het vogeltelweekend? Bijvoorbeeld hoeveel vogels je geteld hebt? En de welke?
Gij bent zeker de plezanste thuis???? waren er 728.104, gele - groen- grijze- rode en blauwe,, maar er waren 16 duiven bij, telt da ook mee???telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 21:27 Is het mogelijk om naast al deze zinloze grapjes, ook iets positiefs bij te dragen aan het vogeltelweekend? Bijvoorbeeld hoeveel vogels je geteld hebt? En de welke?
Laatst gewijzigd door ludo op 30 januari 2021, 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Twee vroege vogels: mijn buren die altijd vroeg opstaan.