Vogeltelweekend
Re: Vogeltelweekend
Verder nog een zwerm Rode en Blauwe Roepies die achteruit en ondersteboven van Zuid-Afrika naar het hoge noorden vlogen om er te overwinteren.
is't echt,

Laatst gewijzigd door ludo op 30 januari 2021, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, en ondertussen deden ze in volle vlucht buike-buike.
da zijn dan die " circus " roepie's zeker ?? pas maar op dat ze uw krokodiel niet vangen om op te eten..
Laatst gewijzigd door ludo op 30 januari 2021, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, mannetjes en vrouwtjes. Misschien dat het hier en daar enkel mannetjes waren, dat heb ik niet kunnen zien.
-
- Jr. Member
Daarstraks even de resultaten bekeken van het telweekend op natuurpunt. Is het nu als grap bedoeld of niet, er zijn mensen die hun kippen en ganzen mee opgeven als getelde vogels, nee écht!
kippen zijn ook vogels en ganzen zijn water vogels hé.. kippen kunnen ni echt vliegen maar de ganzen wel..telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 21:45 Daarstraks even de resultaten bekeken van het telweekend op natuurpunt. Is het nu als grap bedoeld of niet, er zijn mensen die hun kippen en ganzen mee opgeven als getelde vogels, nee écht!
Laatst gewijzigd door ludo op 30 januari 2021, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben twee kippebouten gaan halen bij de frituur. Had ik die ook moeten meetellen en was het dan een hele of een halve kip geweest?
-
- Jr. Member
Ni vliegen? Wa zegde gij nij? Ik heb een engels haantje en die vliegt dagelijks over de omheining van het kippehok 2,4m hoog tot bij de kippen van de buren 200m verder, daar neukt hij alle kippen, en savonds zit die terug hier en zijn harem. Die slaapt soms ondersteboven aan een balk van het dak in het kippenhok. Alleen in het donker kan ik hem pakken (met een trapladder)
Da zijn engelse, is ni hetzelfde hé, die komen uit het Boltini circus.. zijn daar weggevlogen.. en toen is Boltini bankroet gegaan.. echt zene..telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 21:52 Ni vliegen? Wa zegde gij nij? Ik heb een engels haantje en die vliegt dagelijks over de omheining van het kippehok 2,4m hoog tot bij de kippen van de buren 200m verder, daar neukt hij alle kippen, en savonds zit die terug hier en zijn harem. Die slaapt soms ondersteboven aan een balk van het dak in het kippenhok. Alleen in het donker kan ik hem pakken (met een trapladder)
-
- Jr. Member
Engelse sierkippen staan erom bekend echte kunstenaars te zijn. zet nooit geen 2 engelse hanen dicht bij elkaar want die vechten tot er ene dood is. Zelfs de engelse kippen zijn tamelijk aggressief. Een onbekende kip die ze aantreffen wordt kompleet kaalgepikt. Tot bloedens toe, zelfs de koplel pikken ze af.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Deze morgen 4 zwaantjes geteld...

en deze namiddag heb ik 3 zwaantjes opgegeten, er rest nu nog een(t/d)je.

en deze namiddag heb ik 3 zwaantjes opgegeten, er rest nu nog een(t/d)je.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Jr. Member
probeer ook eens iets verstandigs
Wie is er begonnen met grappig en onnozel te doen???