Vogeltelweekend
-
- Jr. Member
Vogeltelweekend
Dit weekend.
Juist waargenomen : 4 koolmezen, 1 roodborstje, 1 merel, 2 eksters, veel bosduiven. Dat zijn al jaren dezelfde die terugkomen.
Vergeet ook niet uw telling door te geven.
Juist waargenomen : 4 koolmezen, 1 roodborstje, 1 merel, 2 eksters, veel bosduiven. Dat zijn al jaren dezelfde die terugkomen.
Vergeet ook niet uw telling door te geven.
Re: Vogeltelweekend
Zonet deze vogels in mijn tuin gehad, nog net op tijd om een foto te nemen ... hoe moet ik die tellen ?

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
Ik heb het voor jou gedaan : 332
Visvijver in de tuin?
Visvijver in de tuin?
vogelaars op spaargids 

-
- Jr. Member
Is er niemand meer aan't vogelen?
Ik heb daarstraks 15 min geteld
-
- Jr. Member
Ik denk dat het Rode Roepies zijn, met als typisch kenmerk dat ze achteruit kunnen vliegen. Ze emigreren nu van zuidafrika naar het hoge noorden om er te overwinteren.
-
- Jr. Member
Nog even ter info : de Rode Roepies (zie foto) zijn een verre verwant van de Blauwe Roepies die kompleet wit zijn. Het grote verschil met de Rode is het feit dat de Blauwe ook ondersteboven kan vliegen. Mannetjes en vrouwtjes doen dan in volle vlucht buike-buike. (lekker gsellig mén) Hopelijk heeft u aan deze info iets, op deze speciale vogeldag.
Lap, 't is weer van dat ... ze zitten neer, ik begin te tellen en begint er daar een hond te blaffen ... nog juist op tijd een foto kunnen nemen ... wie helpt tellen ?

Je bent een trol maar ik ga voor de leut toch reageren op die nonsens:telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 15:29 Ik denk dat het Rode Roepies zijn, met als typisch kenmerk dat ze achteruit kunnen vliegen.
- Een vogel met de naam Rode Roepie bestaat niet. De roepie is de munt van Indonesië.
- De enige vogel die achteruit kan vliegen is de kolibri.
De roepie -roepie vogelYaris schreef: ↑30 januari 2021, 16:25Je bent een trol maar ik ga voor de leut toch reageren op die nonsens:telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 15:29 Ik denk dat het Rode Roepies zijn, met als typisch kenmerk dat ze achteruit kunnen vliegen.
- Een vogel met de naam Rode Roepie bestaat niet. De roepie is de munt van Indonesië.
- De enige vogel die achteruit kan vliegen is de kolibri.
https://www.youtube.com/watch?v=ZPzQJb0PDeY
Big Bird:

Mogen we in het vogeltelweekend ook de onnozele kiekens meetellen die we kennen?