Vontobel Fund Emerging Markets Equity fonds
TIP
Vontobel Fund Emerging Markets Equity fonds
Nog een fonds dat mijn aandacht trok:
Vontobel Fund Emerging Markets Equity A (LU0040506734)
1 Jaar geannualiseerd 9,54%
3 Jaar geannualiseerd 28,04%
5 Jaar geannualiseerd 6,93%
10 Jaar geannualiseerd 12,30%
in 2009 heef het een serieuze duik gemaakt van bijn 50%, maar is dat relatief snel weer te boven gekomen. In 2011 heeft het zeer goed stand gehouden
Zeer mooie resultaten op lange termijn, maar ook heel volatiel. Ik zou het niet direct als 'basis' nemen, maar misschien wel een interessante uitbreiding...
Hoe komt het dat je dit fonds terug vindt op morningstar.nl en niet op morningstar.be?
Vontobel Fund Emerging Markets Equity A (LU0040506734)
1 Jaar geannualiseerd 9,54%
3 Jaar geannualiseerd 28,04%
5 Jaar geannualiseerd 6,93%
10 Jaar geannualiseerd 12,30%
in 2009 heef het een serieuze duik gemaakt van bijn 50%, maar is dat relatief snel weer te boven gekomen. In 2011 heeft het zeer goed stand gehouden
Zeer mooie resultaten op lange termijn, maar ook heel volatiel. Ik zou het niet direct als 'basis' nemen, maar misschien wel een interessante uitbreiding...
Hoe komt het dat je dit fonds terug vindt op morningstar.nl en niet op morningstar.be?
Laatst gewijzigd door Zwiertje op 21 januari 2012, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vontobel Fund Emerging Markets Equity fonds
De uitleg vind je bij één van mijn posts bij Kontiki.
Hoe leg je eigenlijk een link naar daar ?
hier de link:
skagen-kon-tiki-t12199.html#p108265" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe leg je eigenlijk een link naar daar ?
hier de link:
skagen-kon-tiki-t12199.html#p108265" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Al Fonds op 21 januari 2012, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@Al Fonds: Klik op de titel boven het bericht (niet de titel van het topic) en kopieer de url.
@Al Fonds:
ik kan dit Vontobel fonds alleszins zonder probleem kopen via e-banking bij Argenta.
Met Kon-tiki gaat dit niet.
Wel leastig dat ik dit fonds nu niet kan toevoegen aan mijn Morningstar portefeuille
ik kan dit Vontobel fonds alleszins zonder probleem kopen via e-banking bij Argenta.
Met Kon-tiki gaat dit niet.
Wel leastig dat ik dit fonds nu niet kan toevoegen aan mijn Morningstar portefeuille

Kun je daar geen portefeuille voor aanmaken op Morningstar.nl?
zal dan wel moeten ...
Ik heb liever alles bij elkaar ...

Ik heb liever alles bij elkaar ...
Zet dan alles van Morningstar.be over naar Morningstar.nl. Tenzij je dan weer fondsen hebt die niet op Morningstar.nl te vinden zijn.
Er zijn inderdaad fondsen die je niet vindt op Morningstar.nl, maar het zijn er niet zoveel : vooral de erg Belgische fondsen vind je niet bij onze Noorderburen, enkele typisch Franse fondsen en enkele uitzonderingen.
Iets voor de puzzelaars: je kan de overzichten van die verschillende portefeuilles copy/pasten in excel en dan heb je zo één overzicht. Je kan dan zelfs nadien nog klikken op de naam en zo naar de online info gaan.
Iets voor de puzzelaars: je kan de overzichten van die verschillende portefeuilles copy/pasten in excel en dan heb je zo één overzicht. Je kan dan zelfs nadien nog klikken op de naam en zo naar de online info gaan.
In Excel heb je natuurlijk geen dagelijkse update van de koersen.
Dat klopt. Er bestaan echter programma's met abonnement waarmee je je portefeuille kan opvolgen. Kostprijs ?
Ik weet ook dat ze bij Binckbank een erg goed programma hebben waarmee je je portefeuille kan opvolgen. Gratis. Je kan dat in excel downloaden om er dan op je eigen PC je ding mee te doen.
Voor mijn eigen portefeuille heb ik een eigen excelstukje bij mekaar geprutst waarmee ik bepaalde zaken in 't oog kan houden die ik nog nergens anders gezien heb: de verhouding van de munten ( bijv hoeveel percent in USD enz), de volatiliteit van mijn portefeuille en natuurlijk ook zaken die je elders vindt zoals de verhouding van elk fonds tot de totale waarde.
Diegenen die zoiets in mekaar willen steken en een beetje excel kennen, die wil ik altijd wel assisteren om te starten.
Ik weet ook dat ze bij Binckbank een erg goed programma hebben waarmee je je portefeuille kan opvolgen. Gratis. Je kan dat in excel downloaden om er dan op je eigen PC je ding mee te doen.
Voor mijn eigen portefeuille heb ik een eigen excelstukje bij mekaar geprutst waarmee ik bepaalde zaken in 't oog kan houden die ik nog nergens anders gezien heb: de verhouding van de munten ( bijv hoeveel percent in USD enz), de volatiliteit van mijn portefeuille en natuurlijk ook zaken die je elders vindt zoals de verhouding van elk fonds tot de totale waarde.
Diegenen die zoiets in mekaar willen steken en een beetje excel kennen, die wil ik altijd wel assisteren om te starten.