voorbeeld portefeuilles
voorbeeld portefeuilles
Het was blijkbaar, maar van korte duur, de portefeuilles opvolging van 2022 tot 2030.
Of zou het niet meer hoera zijn ?
Of zou het niet meer hoera zijn ?
Re: voorbeeld portefeuilles
Bij mij was het toch eerder het feit dat er daar toch wat meer "werk" kwam bij kijken en daarom ermee gestopt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Leek me een opportunistisch plan om 8 jaar lang elke maand die voorbeeldportefeuille op te volgen. Tenzij het om echt geld gaat is dit iets dat na een tijdje verloren gaat.
Ze wisten het allemaal en gingen het eens allemaal opvolgen om te vergelijken.
Ouderen doen de moeite, de jongere vinden het te veel werk voor elke maand opvolging.
Wat is oud en wat is jong ?
Al hoewel die gogi ....
Als ik eerlijk ben is de reden vooral dat de maandelijkse inleg verwerken, te veel werk vraagt. Gewoon de koersen aanpassen van een eenmalige inleg had misschien beter geweest.
De maandelijkse opvolging met 3 portefeuilles vraagt wel wat werk en komt bovenop mijn eigen maandelijkse administratie. Voor mij is het realistischer om eenmaal per kwartaal een update te posten en niet noodzakelijk in de eerste week volgend op een kwartaal.
De post van deze maand had dus eigenlijk in april moeten gebeuren maar de Paasvakantie strooide roet in het eten. Volgende update dus ergens in juli.
De post van deze maand had dus eigenlijk in april moeten gebeuren maar de Paasvakantie strooide roet in het eten. Volgende update dus ergens in juli.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)