Vragen over ERGO kosten
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Vragen over ERGO kosten
Meen je dat nu? Langs de ene kant zeg je dat je niks zinnig kan zeggen over een fonds dat al 8 jaar bestaat, en langs de andere kant zou het wel realistisch zijn om uit gaan van 6% rendement. Het fonds heeft gewoon een achterstand die het nog moeilijk zal kunnen goedmaken.Massa schreef:- Het gaat om een fonds waar de gemiddelde klant zo'n 40 jaar inzit, kan je niet gaan evalueren op de jaren dat het fonds nu bestaat.
Nu zijt ge toch echt aan 't zwanzen, niet?Massa schreef:hoelanger die deelbewijzen nog wat laag hangen te beter, mij part duurt het nog 5 jaar voor ze volledig herstellen, beter voor de klant
Het fonds zal dan nog eens 5 jaar meer achterlopen op de anderen. Het fonds zal dan 13 jaar bestaan, en nog altijd nauwelijks iets hebben opgebracht, terwijl andere fondsen ondertussen wellicht verdubbeld zijn in waarde. Waarom denk je dat dit fonds op lange termijn het plots zo geweldig goed gaat doen?
Een nieuwe beleggingsstrategie: investeer in de fondsen die de laatste 8 jaar het meest gedaald zijn, want dan krijg je meer deelbewijzen voor je geld

-acquisitiekostenFredje_76 schreef:De volledige kostenstructuur van jullie product(en); lees dit topic nogmaals doorMassa schreef:Als je meer wilt weten over de kosten gelieve dan te zeggen over welke kosten je iets wil weten, ik zoek het met plezier op voor jullie.
Als er nog vragen zijn stel ze gerust, ik zal ze beantwoorden of er mij gaan voor informeren.
-fractioneringskosten
-incassokosten
-inventariskosten
-forfaitaire kosten
-kosten voor indeling
zie ik er eentje over het hoofd?
Gefeliciteerd.de befaamde acquisitiekost is helemaal geen kost, het gaat hier om het gedeelte van de netto premie die in het fondsgedeelte komt. Dit is een trucje dat wordt toegepast om de 30/40% in het fonds te vrijwaren van eindbelasting.
U komt in aanmerking voor de promotievolle job van "Staatssekretaris voor fraudebestrijding"
... of heb bij Ergo nog betere promotiekansen ?
voor de tweede keer: dit is volledig legaal >.> anders had het FSMA het nooit goedgekeurd, dank u wel.kamau schreef:Gefeliciteerd.de befaamde acquisitiekost is helemaal geen kost, het gaat hier om het gedeelte van de netto premie die in het fondsgedeelte komt. Dit is een trucje dat wordt toegepast om de 30/40% in het fonds te vrijwaren van eindbelasting.
U komt in aanmerking voor de promotievolle job van "Staatssekretaris voor fraudebestrijding"
... of heb bij Ergo nog betere promotiekansen ?
waarom denk jij dat de andere fondsen het altijd zoveel beter gaan doen en golden future niet? Glazen bol in bezit?Zwiertje schreef:Waarom denk je dat dit fonds op lange termijn het plots zo geweldig goed gaat doen?
en voor zover ik basiseconomie begrijp koop je je aandelen best als ze laagstaan, niet als ze de hoogte inschieten/ingeschoten zijn.
-
- VIP member
- Contacteer:
"en voor zover ik basiseconomie begrijp koop je je aandelen best als ze laagstaan, niet als ze de hoogte inschieten/ingeschoten zijn."
LOL LOL LOL Als ge ooit in de les economie opgelet hebt, dan zou je weten dat je NOOIT weet wat aandelen gaan doen in de toekomst en dus je nooit ZEKER kan weten of je momenteel op een ( al dan niet lokaal) dieptepunt of een (al dan niet lokaal) hoogtepunt zit.
LOL LOL LOL Als ge ooit in de les economie opgelet hebt, dan zou je weten dat je NOOIT weet wat aandelen gaan doen in de toekomst en dus je nooit ZEKER kan weten of je momenteel op een ( al dan niet lokaal) dieptepunt of een (al dan niet lokaal) hoogtepunt zit.
Wéér perfect de vraag ontweken...Massa schreef: -acquisitiekosten
-fractioneringskosten
-incassokosten
-inventariskosten
-forfaitaire kosten
-kosten voor indeling

je vraagt naar kostenstructuur, ik begreep dit als "alle kosten op een rijtje zetten" als dit niet zo is gelieve dat dan gewoon uit te klaren dan een simpelweg "wéér perfect de vraag ontweken"Fredje_76 schreef:Wéér perfect de vraag ontweken...Massa schreef: -acquisitiekosten
-fractioneringskosten
-incassokosten
-inventariskosten
-forfaitaire kosten
-kosten voor indeling
-
- VIP member
- Contacteer:
hij blijft wel zijn best doen om in dit forum te posten, dat moet je hem toch nageven.
zal misschien een soort examen zijn om vast aangenomen te worden na een proefperiode : als ergoverkoper hier het zolang mogelijk uithouden op spaargids. Denk dat de directie van Ergo deze draad nauwlettend in het oog houdt.
-
- VIP member
- Contacteer:
De BBI (bijzondere belastinginspectie) misschien ook 

Ik zit nog middenin mijn proefperiode en bij Ergo is er niemand die weet dat ik hier een account heb aangemaaktpaul schreef:zal misschien een soort examen zijn om vast aangenomen te worden na een proefperiode : als ergoverkoper hier het zolang mogelijk uithouden op spaargids. Denk dat de directie van Ergo deze draad nauwlettend in het oog houdt.

Graag had ik wat duidelijke vragen die er nog zijn krijgen, ik kan de mopjes/kritiek tegenover mijn adres of ergo wel smaken maar daar komen we niet echt verder mee.
Massa schreef:Ik zit nog middenin mijn proefperiode en bij Ergo is er niemand die weet dat ik hier een account heb aangemaaktpaul schreef:zal misschien een soort examen zijn om vast aangenomen te worden na een proefperiode : als ergoverkoper hier het zolang mogelijk uithouden op spaargids. Denk dat de directie van Ergo deze draad nauwlettend in het oog houdt.
Graag had ik wat duidelijke vragen die er nog zijn krijgen, ik kan de mopjes/kritiek tegenover mijn adres of ergo wel smaken maar daar komen we niet echt verder mee.
Als ik mij goed herinner heeft de webmaster ooit al seriueze klachten van de Ergo directie ontvangen- ze hebben niet graag dat bepaalde zaken hier geschreven worden. Ze houden het dus wel degelijk goed in het oog. Ooit hebben ze eens laten publiceren dat "spaargidsers leeghoofden " zijn, ze halen dan wel gemiddeld 9/10 op een test waar een niet-spaargidser 3,1/10 op behaald.
-
- VIP member
- Contacteer:
ik had 10 op 10 en ik had 1 keer moeten gokken... alle twijfelde tussen twee dingen... ok ik ben dan economisch beter geschoold dan de meeste mensen maar 3,1 op 10 vind ik toch wel echt weinig 

Ik heb de gewoonte om door te dit forum te scrollen dmv de optie "recente berichten".
Ik ben geen klant bij Ergo, en heb geen enkele intentie het ooit te worden. 'Ergo', ik heb geen boodschap aan dit topic. Maar verdorie, je moet een eind scrollen om iets anders tegen te komen, zulle....
Ik ben geen klant bij Ergo, en heb geen enkele intentie het ooit te worden. 'Ergo', ik heb geen boodschap aan dit topic. Maar verdorie, je moet een eind scrollen om iets anders tegen te komen, zulle....

Ik weet helemaal niet of de andere fondsen het in de toekomst zoveel beter gaan doen.Massa schreef:waarom denk jij dat de andere fondsen het altijd zoveel beter gaan doen en golden future niet? Glazen bol in bezit?
en voor zover ik basiseconomie begrijp koop je je aandelen best als ze laagstaan, niet als ze de hoogte inschieten/ingeschoten zijn.
Ik weet wel dat Golden Future al heel straf uit de hoek zal moeten komen om zijn achterstand goed te maken. Als het nog lang ter plaatse blijft trappelen, zal het werkelijk miraculeus moeten herrijzen ...
Zoals al 1000x gezegd op dit forum: het verleden geeft geen garantie, maar wel een indicatie. En Golden Future heeft voorlopig nog niet veel indruk gemaakt.
Toch iets ingewikkelder dan dat, vrees ik. Of vind je het nu misschien het ideale ogenblik om Dexia aandelen te kopen?Massa schreef:en voor zover ik basiseconomie begrijp koop je je aandelen best als ze laagstaan, niet als ze de hoogte inschieten/ingeschoten zijn.
Het is niet omdat de koers laag is, dat het goedkoop is. Het kan ook gewoon waardeloos zijn ... (en blijven!)