waar kan ik kwalitatieve actualiteit vinden?
- spaarfrits
- Full Member

- Contacteer:
Re: waar kan ik kwalitatieve actualiteit vinden?
Idd of de minder recente tijdschriften uitlenen.
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
Zo geven kranten de feiten altijd juist weer, behalve als het over iets gaat waar je toevallig zelf iets van afweet.MoreOrLess schreef: ↑13 oktober 2019, 18:53 Als ik kijk wat Eos publiceert over het vakgebied waarin ik zelf beroepshalve actief ben, dan valt mij steeds op wat voor kemels van fouten ze maken.
Ik lees het als leek, en ik vind het interessant om over nieuwe technologieën en ontdekkingen te lezen. Als daar al eens een fout of een verkeerd verband of iets ongenuanceerds in staat, so be it; ik vind dat niet erg en het is onvermijdelijk. Mij komt Eos als heel degelijk over, maar dat is dus een subjectieve indruk. Ze nemen ook veel over van Scientific American en hebben een prominente adviesraad. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ik van de eerste pagina tot de laatste alleen maar bullshit zit te lezen. Wetenschap en innovatie zit vol subjectiviteit. De ene expert zegt dit, de andere spreekt dat tegen... Bij Eos zie ik genoeg nuance. Ik blijf het met plezier verder lezen.MoreOrLess schreef: ↑13 oktober 2019, 18:53
Als ik kijk wat Eos publiceert over het vakgebied waarin ik zelf beroepshalve actief ben, dan valt mij steeds op wat voor kemels van fouten ze maken. Onwaarheden of halve waarheden. Verbanden die er met de haren bijgetrokken zijn. Het is soms echt te gek voor woorden.
Ik kan daardoor Eos niet als een serieus magazine zien, want ik ga er van uit dat dit dan ook bij andere vakgebieden zo is.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
Zeker in GENT bij de PERSGROEP wekelijks op VRIJDAGNAMIDDAG.(14u-17u)
Aan de hand van zelfgekozen kranten- en tijdschriftenartikelen wordt de actualiteit van de voorbije
week uitvoerig besproken. De Persgroep bestaat méér dan twintig jaar !
ldc.dehorizon, F. Lousbergkaai 12, 9000 Gent.
Aan de hand van zelfgekozen kranten- en tijdschriftenartikelen wordt de actualiteit van de voorbije
Bij De Morgen kan je voor 10 euro per maand de artikels lezen.
Doet iemand beter van prijs of ongeveer even goed ?
Doet iemand beter van prijs of ongeveer even goed ?
flow schreef: ↑14 oktober 2019, 11:33 Zeker in GENT bij de PERSGROEP wekelijks op VRIJDAGNAMIDDAG.(14u-17u)
En is zelfs eigenaar van Spaargids
Je kunt alle artikels van De Morgen lezen op dezelfde manier als die van De Tijd.
Edit: gecorrigeerd: het is artikels, niet artikelen.
Edit: gecorrigeerd: het is artikels, niet artikelen.
Laatst gewijzigd door Yaris op 27 oktober 2019, 17:14, 2 keer totaal gewijzigd.
ik vergeet dat truukje altijd
Je vraagt je af waarom ze dat achterdeurtje nog niet gedicht hebben.
Of is de betalende versie nog uitgebreider?
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
omdat ze ofwel te lomp zijn, ofwel omdat ze spaargids niet lezen
het is inderdaad raar
het is inderdaad raar
Het dossier over bv. klimaatverandering kon je deze week niet lezen op deze manier. Voor de rest is het hetzelfde als voor abonnees volgens mij.
VRT.net is mijn bron tegenwoordig.
westerse media zijn woordvoerders van de misdadige belangen van koloniaal Europa en Europese veroveraars in andere continenten, V.S. https://www.dewereldmorgen.be/community ... rheersers/
Uit welke eeuw kom jij? Anno 2019 wordt Europa veroverd en gekoloniseerd door immigranten uit andere continenten.
bij Aljazeera (Qatar), rt (Russia today), en www.presstv.com van Iran zijn interessant om een ander standpunt te krijgen,
ook interessant :www.globalresearch.ca en in frans :www.investigaction.net ,
in engels:www.theintercept.com
https://www.dewereldmorgen.be/community ... anschluss/
https://www.dewereldmorgen.be/community ... chen-zijn/
ook interessant :www.globalresearch.ca en in frans :www.investigaction.net ,
in engels:www.theintercept.com
https://www.dewereldmorgen.be/community ... anschluss/
https://www.dewereldmorgen.be/community ... chen-zijn/