waar kan ik kwalitatieve actualiteit vinden?
Re: waar kan ik kwalitatieve actualiteit vinden?
Als je meer wilt weten over de ideeën vann Janu: één adresjanu schreef: ↑27 oktober 2019, 18:04 westerse media zijn woordvoerders van de misdadige belangen van koloniaal Europa en Europese veroveraars in andere continenten, V.S. https://www.dewereldmorgen.be/community ... rheersers/
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Die "dewereldmorgen' komt om een of andere reden ook vaak boven in mijn Google Nieuws.
Ik heb dat nog niet geband omwille van de entertainmentwaarde.
Maar verdomme toch... Er wordt daar toch regelmatig of altijd geschreven door mensen die al lang de grond niet meer geraakt hebben met 1 van beide voeten.
Wie daar dingen leest moet begrijpen dat hij een boek over de apenplaneet of 'leven op Mars in 2250' aan het lezen is.
Maar verdomme toch... Er wordt daar toch regelmatig of altijd geschreven door mensen die al lang de grond niet meer geraakt hebben met 1 van beide voeten.
Wie daar dingen leest moet begrijpen dat hij een boek over de apenplaneet of 'leven op Mars in 2250' aan het lezen is.
Ach, dat denken die mensen omgekeerd ook van de sjarels die doorbraak of sceptr schrijvenhaelewyn schreef: ↑30 oktober 2019, 11:24 Die "dewereldmorgen' komt om een of andere reden ook vaak boven in mijn Google Nieuws.

Hier nog wat kwaliteit: Amerikaanse duivenliefhebber wil 1,4 miljard euro geven voor huis met duiventil in Vlaanderen
Ik kijk al uit naar de volgende update over zijn portfolio op Seeking Alpha. Fully invested in Belgian Pigeons!
Ik kijk al uit naar de volgende update over zijn portfolio op Seeking Alpha. Fully invested in Belgian Pigeons!
Jahh .. Het mijne is te koop. Een duivenkot achteraan is rap gezet !
vandaag moet je betalen en voor de lucht die we al inademen denk ik dat je je realiseert dat als je kwaliteit wilt, dat kwaliteitsnieuws is, je moet betalen om je te abonneren