waarde symboolkleuren
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
waarde symboolkleuren
hello iedereen , in de rubriek 'sparen' - 'spaarrekeningen' zit achteraan ( volledig rechts ) een infoknop en bijhorend driehoekje .
Waarom zijn die soms zwart of soms rood
Kunnen die eventueel nog andere kleuren hebben
en met welke bedoeling ?
oprechte dank , EddyV
Waarom zijn die soms zwart of soms rood
oprechte dank , EddyV
Re: waarde symboolkleuren
Als er een
staat dan wilt dit zeggen dat er speciale voorwaarden verbonden zijn aan deze spaarrekening om de rentevoet te krijgen. Dan kan je best even op het driehoekje klikken zodat je de voorwaarden kunt lezen.
Bv.: er moet een minimumbedrag gestort worden, een rentevoet is slechts 6 maanden geldig, ...
Als er een
staat dan zijn er geen verdere speciale voorwaarden.
staat dan wilt dit zeggen dat er speciale voorwaarden verbonden zijn aan deze spaarrekening om de rentevoet te krijgen. Dan kan je best even op het driehoekje klikken zodat je de voorwaarden kunt lezen.Bv.: er moet een minimumbedrag gestort worden, een rentevoet is slechts 6 maanden geldig, ...
Als er een
staat dan zijn er geen verdere speciale voorwaarden.vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Misschien is het een goed idee om dit standaard ergens te vermelden in het overzicht van de spaarrekeningen.
bedankt voor de snelle en duidelijke uitleg . EddyV
Nu het hier toch over gaat (ik vroeg het mij al even af maar ik vond het de moeite niet om er een nieuw topic voor te openen):
waarom staan sommige regels in het vet? Da's mij ook niet echt duidelijk...
waarom staan sommige regels in het vet? Da's mij ook niet echt duidelijk...
Dat zijn gewoon links waar je op kan klikken
Dat zijn "gesponsorde" links. Zonder reclame is de site niet leefbaar en wij willen er alles aan doen om spaargids gratis te blijven aanbieden voor de leden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
ok, geen probleem daarmee hoor. Het was mij alleen nog niet opgevallen dat dat links waren. ThanksVaganzza schreef:Dat zijn "gesponsorde" links. Zonder reclame is de site niet leefbaar en wij willen er alles aan doen om spaargids gratis te blijven aanbieden voor de leden.