Waarheen_met_25_000_euro_spaargeld
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Waarheen_met_25_000_euro_spaargeld
http://netto.tijd.be/sparen_en_beleggen ... &utm_term=" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Waarheen_met_25_000_euro_spaargeld
Heb het ook gelezen. Belangrijke variabele in het artikel is dat het over een 55-jarige vrouw gaat. En dan stellen ze natuurlijk allemaal redelijk risicovrije producten voor.
Reacties op het artikel gaan dan weer vollop voor goud... alsof dat niet sterk gaan fluctueren.
Ikzelf (32 j) zou gaan voor een mix tussen fondsen, beetje goud, en tak21/spaarrekening.
Reacties op het artikel gaan dan weer vollop voor goud... alsof dat niet sterk gaan fluctueren.
Ikzelf (32 j) zou gaan voor een mix tussen fondsen, beetje goud, en tak21/spaarrekening.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Bucksenraeke
- Jr. Member

- Contacteer:
Ik zou gaan voor:
- 70% spaarboekje + tak21, streefrendement 3%,
- 10% beleggingsfondsen in obligaties of een verzameling langlopende obligaties, streefrendement 5%
- 20% beleggingsfondsen aandelen, streefrendement 10%
Totaal streefrendement 4,5%/jaar
- 70% spaarboekje + tak21, streefrendement 3%,
- 10% beleggingsfondsen in obligaties of een verzameling langlopende obligaties, streefrendement 5%
- 20% beleggingsfondsen aandelen, streefrendement 10%
Totaal streefrendement 4,5%/jaar
Aandelen met een hoog dividendenrendement, momenteel zijn er genoeg.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Waar ga jij een verzameling langlopende obligaties kopen met een streefrendement van 5 % ?
Ik bedoel hierbij natuurlijk met een zekere veiligheid.
Voor zo'n tip zou ik geld geven
Waar ga jij een verzameling langlopende obligaties kopen met een streefrendement van 5 % ?
Om te beginnen kun je een stuk(je) aan een goed doel schenken !
Verder kun je het beleggen in kasbons "lokale projecten" van een grote Belgische (staats)bank zo wordt je geld gebruikt om lokale scholen, ziekenhuizen enz. te bouwen en te financieren.
Zo doe je met je geld iets nuttigs voor de omgeving waar je woont en werkt, en goede scholen voor onze kinderen, en goede ziekenhuizen in je eigen omgeving, daar kun je toch alleen maar blij mee zijn !
Doe iets nuttigs met je geld !
Verder kun je het beleggen in kasbons "lokale projecten" van een grote Belgische (staats)bank zo wordt je geld gebruikt om lokale scholen, ziekenhuizen enz. te bouwen en te financieren.
Zo doe je met je geld iets nuttigs voor de omgeving waar je woont en werkt, en goede scholen voor onze kinderen, en goede ziekenhuizen in je eigen omgeving, daar kun je toch alleen maar blij mee zijn !
Doe iets nuttigs met je geld !
Mobistar is er zo één maar zoals steeds zijn er geen zekerheden in beleggen. Het hoge dividend van Mobistar is in dalende lijn en de koers daalt mee. Vandaag al - 9,69 %. Zelfs een hoog dividend is dus geen absolute zekerheid.johanna schreef:Aandelen met een hoog dividendenrendement, momenteel zijn er genoeg.
Aandelen met hoog dividend:JulusCesar schreef:- 10% beleggingsfondsen in obligaties of een verzameling langlopende obligaties, streefrendement 5%
Waar ga jij een verzameling langlopende obligaties kopen met een streefrendement van 5 % ?![]()
volgens onze regering en hun begroting geeft belgacom volgende jaren een superdividend, lijkt al een veilige keuze en misschien stijgt de koers nog ook= extra winst,
zo zijn er nog, ELIA, GBL, RWE, ... niet veel zoekwerk voor nodig
Obligatie high yield via fondsen zijn ook redelijk goed gespreid, fidelity high yield, pictet high yield, BGF global high yield bonds,...
ook simpel te vinden, maar geen enkel rendement is zeker, tenzij dat van termijnrekening.
Misschien toch niet slecht Belgacom als slapende belegging.