poll :wanneer een nieuwe federale regering
Re: poll :wanneer een nieuwe federale regering
Wordt hier al lachend een geheim verraden ? (is het de bedoeling van het regime om tot nader order geen nieuwe regering op de been te brengen) ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
cd&v gaat zich bezinnen, waarom de kiezer op de verkeerde heeft gekozen.
Een tip
- Kris Peeters buiten de partij zetten
-arco uit hun eigen zak betalen
- het giromeisje buitenzwieren
- beke ontslaan
-acv buitengooien, want die hebben kritiek op hun
Een tip
- Kris Peeters buiten de partij zetten
-arco uit hun eigen zak betalen
- het giromeisje buitenzwieren
- beke ontslaan
-acv buitengooien, want die hebben kritiek op hun
Neeje, niet een beke ontslaan, iedereen ontslaan behalve de kuisvrouw..............................iemand moet diene boel uitmesten

het volgende stond op smoelenboek als reactie op iets van de smoelenboek van cd&v
"OPLOSSING ARCO
Met deze wil ik iedereen bedanken die het ARCODOSSIER op een snelle en gerechtvaardigde manier opgelost hebben .
Hieronder een aantal genomineerden :
Raad Van State , Europese Commissie , Parlementaire onderzoekscommissie en Europees Hof Van Justitie die alle gerechtelijke onderzoeken tot het bot onderzocht hebben om de Arcogedupeerden 100% te vegoeden . (duidelijk geen wereldvreemden)
Ook alle politieke Partijen vooral CD&V die ons met draagkracht hebben ondersteund om ons spaargeld te recupereren via Staatswaarborg en waarborgfonds .
Ook dank aan de vereffenaars vooral Swiggers die nu genoeg overheeft om de arcogedupeerden te vergoeden
Gelukkig dat Swiggers de Arcostatuten niet veranderd heeft om een deel van hun bezit buiten de vereffening te houden. Ook de belastingbetaler mag zich gelukkig prijzen want Belfius , Beweging.net en de staat winnen bij
deze vereffenning . ( van graaicultuur is hier zeker geen sprake) Ook Dhr. Develterre moet ik danken voor de verandering van naam ACW
werd Beweging.net (klinkt veel beter) dat verdiend een beweging naar Europa .
Ten laatste bedank ik ook Befius (BACOP , DEXIA) die ons ten alle tijden met woord en daad hebben bijgestaan i.v.m. ons arcospaargeld.
Nogmaals “ DANK AAN ALLEN “.
Nu is het wachten op de verkiezingen zodat we onze volkse Politieke leiders nog eens een extra duwtje in de rug kunnen geven !
Een arcogedupeerde"
"OPLOSSING ARCO
Met deze wil ik iedereen bedanken die het ARCODOSSIER op een snelle en gerechtvaardigde manier opgelost hebben .
Hieronder een aantal genomineerden :
Raad Van State , Europese Commissie , Parlementaire onderzoekscommissie en Europees Hof Van Justitie die alle gerechtelijke onderzoeken tot het bot onderzocht hebben om de Arcogedupeerden 100% te vegoeden . (duidelijk geen wereldvreemden)
Ook alle politieke Partijen vooral CD&V die ons met draagkracht hebben ondersteund om ons spaargeld te recupereren via Staatswaarborg en waarborgfonds .
Ook dank aan de vereffenaars vooral Swiggers die nu genoeg overheeft om de arcogedupeerden te vergoeden
Gelukkig dat Swiggers de Arcostatuten niet veranderd heeft om een deel van hun bezit buiten de vereffening te houden. Ook de belastingbetaler mag zich gelukkig prijzen want Belfius , Beweging.net en de staat winnen bij
deze vereffenning . ( van graaicultuur is hier zeker geen sprake) Ook Dhr. Develterre moet ik danken voor de verandering van naam ACW
werd Beweging.net (klinkt veel beter) dat verdiend een beweging naar Europa .
Ten laatste bedank ik ook Befius (BACOP , DEXIA) die ons ten alle tijden met woord en daad hebben bijgestaan i.v.m. ons arcospaargeld.
Nogmaals “ DANK AAN ALLEN “.
Nu is het wachten op de verkiezingen zodat we onze volkse Politieke leiders nog eens een extra duwtje in de rug kunnen geven !
Een arcogedupeerde"
Hopeloos geval. Ze zullen het nooit leren. Zeer leerrijk artikel in De Tijd van zaterdag. Ze zijn enkel bekommerd om de stem van de bevolking, niet om zijn belang (ogen openende reactie van Fournier). Laten zich na de nederlaag rondrijden in 'luxe auto's'. IJdele nietsnutten. Dat Chiro meisje is een trut.
https://www.tijd.be/dossiers/verkiezing ... 34598.html
Toegevoegd:
Er zijn nu meer details bekend geraakt op welke manier de tsjeven de kar willen keren:
'De werkgroep zal niet alleen de campagne onder de loep nemen (hoe men de boer bedriegt), maar ook de verhouding met het middenveld (men denke daarbij aan het steeds meer dissidente ACV), de organisatie en ten slotte ook de ideologische positie van de partij.'
Wat dus niet ter sprake komt zijn de noden van de kiezers. Amaai !
https://sceptr.net/2019/06/cdv-zal-werk ... derzoeken/
https://www.tijd.be/dossiers/verkiezing ... 34598.html
Toegevoegd:
Er zijn nu meer details bekend geraakt op welke manier de tsjeven de kar willen keren:
'De werkgroep zal niet alleen de campagne onder de loep nemen (hoe men de boer bedriegt), maar ook de verhouding met het middenveld (men denke daarbij aan het steeds meer dissidente ACV), de organisatie en ten slotte ook de ideologische positie van de partij.'
Wat dus niet ter sprake komt zijn de noden van de kiezers. Amaai !
https://sceptr.net/2019/06/cdv-zal-werk ... derzoeken/
zal nog even deze poll bovenhalen
zelf heb ik aangeduid dat er nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit nog een regering komt ( tot aan de volgende verkiezingen )
ik denk dat ik gelijk ga hebben
zelf heb ik aangeduid dat er nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit nog een regering komt ( tot aan de volgende verkiezingen )
ik denk dat ik gelijk ga hebben
Paul, dat wordt spannund ! Zou niet graag in hun plaats zijn. Wat is de uiterste termijn ? Nieuwe poll ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Jammer, we hadden anders een nieuwe regering kunnen vragen aan Sinterklaas.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
43 % vond in juni 2019 al dat er geen nieuwe regering zou komen tot de volgende verkiezingen
de parlementariërs hebben naar spaargids geluisterd
de parlementariërs hebben naar spaargids geluisterd