wanneer gaan de banken weer open?
wanneer gaan de banken weer open?
er zijn veel winkels open,ik begrijp niet dat nog geen datum is voor opening van banken,het is toch eenvoudig 'sociaal distancing' te organiseren.
Ik ben van mening dat ouderen of mensen die niet kunnen of niet willen digitaal bankieren nu moeilijk of geen toegang hebben tot hun geld.
Ik ben van mening dat ouderen of mensen die niet kunnen of niet willen digitaal bankieren nu moeilijk of geen toegang hebben tot hun geld.
-
anonymous
Re: wanneer gaan de banken weer open?
Je kan nog steeds naar de bank hoor. Bellen en een afspraak maken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook na heropening van de banken zul je er alleen op afspraak terecht kunnen. Schakel over op online bankieren, janu. Jij was het die een Argenta kantoor zocht waar je je uittreksels kon printen. Je verrichtingen in een kantoor moeten doen is echt niet meer van deze tijd.
Laatst gewijzigd door Yaris op 30 april 2020, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan ook gewoon geld afhalen aan het loket. Bankbedienden zijn trendsetters, ze zitten al 30 jaar achter plexiglas.
Ik verwacht dat het binnen afzienbare tijd niet meer mogelijk zal zijn om geld aan een loket af te halen. Daar zijn bankautomaten voor. Oudere klanten zullen zich moeten aanpassen of buitengebonjourd worden.
Oei een zwak punt raken na een paar weken.Yaris schreef: ↑30 april 2020, 19:19 Ook na heropening van de banken zul je er alleen op afspraak terecht kunnen. Schakel over op online bankieren, janu. Jij was het die een Argenta kantoor zocht waar je je uittreksels kon printen. Je verrichtingen in een kantoor moeten doen is echt niet meer van deze tijd.
Foei voor uw olifant geheugen.
Estate Guru believer.
"je kan nog steeds naar de bank hoor. Bellen en een afspraak maken.'"
het is alleen voor essentiële verrichtingen,
"Schakel over op online bankieren, janu'
Ik heb online bankieren bij ING maar hun 2 automaten in Leuven zijn verschrikkelijk of werken niet,voor 2 overschrijvingen van spaar- naar zichtrekening heeft me 1 uur geduurd.letters te klein,lijnen dicht bij mekaar,dat zeer moeilijk is te drukken met een vinger,moet ongeveer 20 keren proberen, bij bedrag invullen voor een overschrijving heb ik een fout gemaakt en kon niet verbeteren,als ik druk op delete komt punten en dus kan ik geen overschrijving doen,na veel zoeken heb ik gezien dat met een pijl wel kon delete,
Ik vind dat ouderen en mensen die niet kunnen of willen online gaan moeten ook recht hebben om in kantoor hun bankzaken te regelen
het is alleen voor essentiële verrichtingen,
"Schakel over op online bankieren, janu'
Ik heb online bankieren bij ING maar hun 2 automaten in Leuven zijn verschrikkelijk of werken niet,voor 2 overschrijvingen van spaar- naar zichtrekening heeft me 1 uur geduurd.letters te klein,lijnen dicht bij mekaar,dat zeer moeilijk is te drukken met een vinger,moet ongeveer 20 keren proberen, bij bedrag invullen voor een overschrijving heb ik een fout gemaakt en kon niet verbeteren,als ik druk op delete komt punten en dus kan ik geen overschrijving doen,na veel zoeken heb ik gezien dat met een pijl wel kon delete,
Ik vind dat ouderen en mensen die niet kunnen of willen online gaan moeten ook recht hebben om in kantoor hun bankzaken te regelen
-
SamBG
Wen alvast maar aan "internetbankieren"... Kantoren zullen verdwijnen, vlugger dan dat wij dachten... Bekijk de ontwikkelingen mbt de agentschappen die nog de moeite doen een kantoor open te houden.
Bankkantoren zijn duur en onnodig. Nu de bedrijfswereld door de coronacrisis heeft ervaren dat veel gedaan kan worden door telewerken en teleconferenties, zullen ook gesprekken met beleggingsadviseurs die nu nog in het bankkantoor plaatsvinden in de toekomst meer en meer op afstand gebeuren.
-
SamBG
Kille en koude analyse... mss de nabije toekomst.
In het algemeen: groot probleem voor het 'middenkader': overbodige chefs die zo maar wat rondlopen en nu hun nutteloosheid bevestigd zien. Ze waren steeds een rem op het thuiswerken. Heb dat als programmeur mogen ondervinden.Yaris schreef: ↑30 april 2020, 20:29 Bankkantoren zijn duur en onnodig. Nu de bedrijfswereld door de coronacrisis heeft ervaren dat veel gedaan kan worden door telewerken en teleconferenties, zullen ook gesprekken met beleggingsadviseurs die nu nog in het bankkantoor plaatsvinden in de toekomst meer en meer op afstand gebeuren.
En wat gaan ze doen met al die dure hallen en gebouwen ?
Hamburgertenten van maken ?
-
anonymous
Geld afhalen is toch een essentiële verrichting dus mag je je gerust verplaatsen naar de bank.
Dus oudere mensen of mensen die niet digitaal bankieren kunnen perfect aan hun geld, dat was toch je vraag?
Goe bezig , voor de .....
Sommigen snappen het nooit.
Estate Guru believer.
-
SamBG
Doe eens zelf een voorstel. Wat kan volgens jou de economie vooruit helpen?