Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

wat bij DB ni kan... kan wel bij AXA !

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
15 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
danob

wat bij DB ni kan... kan wel bij AXA !

• Citeer

Bericht door danob » 31 maart 2009, 11:15

Lees hier wat ik vandaag per mail ontving ivm rente op mijn I-plus-welcome-rek bij AXA.
Dit bewijst toch dat DB een loopje met ons allen neemt, want AXA geeft wel vanaf 1 april de maximum toelaatbare 3% tot einde van de gegarandeerde periode, en tevens laten ze de aangroeipremie doorlopen.
Nogmaals het bewijs dat DB ons allen een loer draait !, en toch wel correct van AXA, mag ook gezegd worden.

mail: 31/03/2009:
Beste heer ...,
De tarieven bij AXA zijn gekend.  Er zullen verschillende tarieven worden toegepast volgens de actie waarop is ingetekend.
In uw geval is het volgende van toepassing :

U hebt gestort op 15/10/2008 en is de valuta 16/10/2008 + 6 maand

De basisrente :
Vanaf 16/10/08 tot en met 31/03/2009 hebt u een basisrente van 4,25%
Vanaf 01/04/2009 t.e.m. 16/04/2008 krijgt u een basisrente van 3% (max. toegestane wettelijke basisrente volgens KB van 7 december 2008)
Vanaf 17/04/2009 zijn de 6 maanden voorbij en zal de basisrente wijzigen naar 2%

Aangroeipremie :
Vanaf 16/10/08 tot en met 16/04/2009 hebt u een AP van 1% (AP was gewaarborgd voor de periode van 6 maand)
Voor stortingen vanaf 01/04/2009 mogen er wettelijk geen AP meer worden uitgekeerd en zal deze dus vervangen door een getrouwheidspremie (GP)

Conclusie
Vanaf 16/10/08 tot en met 31/03/2009 hebt u een basisrente van 4,25% + 1% AP
Vanaf 01/04/2009 t.e.m. 16/04/2008 krijgt u een basisrente van 3% + 1% AP
Vanaf 17/04/2009 basisrente 2% + 0.50% GP op jaarbasis

Indien u nog vragen hebt, kan u me steeds op onderstaande gegevens contacteren.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

Re: wat bij DB ni kan... kan wel bij AXA !

• Citeer

Bericht door paul » 31 maart 2009, 11:32

AXA zit in een veel confortabeler situatie dan DB : bij DB was de oorspronkelijk beloofde termijn van 4,25+1 1JAAR bij AXA slechts 6 maanden.

Bij AXA kost het hen in casu slechts een tweetal weken een hogere intrest.

Blijft hoe dan ook het feit dat DB wel perfect voor het nog resterende saldo van 1 jaar vanaf 1 april ook hun 3 +1 had kunnen  betalen.

Praktisch probleem is dat er vanaf 1 april slechts 1 intrest meer per rekening mag toekgekend worden.
Ik vraag mij af hoe AXA dat  gaat regelen vanaf 1 april sommige klanten
3+1 andere 2,..

Iets ander is dat vanaf 1 april er geen minimumbedrag meer mag verplicht worden, in dat geval gaat landbouwkrediet met 1 van hun boekjes in overtreding.

Ik moet zowel van DB als van AXA niet veel hebben.

Een tweetal weken geleden heb ik een brief om de aanvraag van een AXA rekening  definitief af te sluiten in hun brievenbus gegooid, nadat ik online het saldo op nul had gezet. Ik had geen zin om een half uur aan te schuiven en naar hun preek te moeten luisteren.
Na 2 weken heb ik nog steeds de verworven intresten van AXA niet ontvangen, en is mijn rekening nog niet afgesloten.
Heeft er nog iemand ervaring met de traagheid van afsluiten van de rekeningen o.a. bij AXA.
Ik heb de laatste tijd ondervonden, als men dreigt met de ombudsdienst der banken of zoiets, dat plots alles wel in orde komt.
Laatst gewijzigd door paul op 31 maart 2009, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
yezzer
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer yezzer
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door yezzer » 31 maart 2009, 15:37

paul schreef:
.../....

Ik moet zowel van DB als van AXA niet veel hebben.

.../....

Ik heb de laatste tijd ondervonden, als men dreigt met de ombudsdienst der banken of zoiets, dat plots alles wel in orde komt.

Was die uitspraak maar waar van die ombudsdienst....en i.v.m. de andere uitspraak (omtrent DB): er zijn er hier nog !

Ik ben bij DB in het geval van de Intensiv + waarbij 4,25 +1  voor 12 maanden gegarandeerd was.
Ondanks verschillende telefoons, brieven & mails, zowel naar hun cliëntendienst, naar hun PDG enz is het gewoon tegen windmolens vechten: ge loopt met uwe kop tegen de muur. Dank u Reynders & C°!
Ook het dossier simultaan overmaken aan de ombudsdienst brengt tot nog toe geen enkele vooruitgang of resultaat op, en zoals het er naar uitziet zal dat zo ook blijven: ik belde zelf die ombudsdienst op 27/3 op, en ze moeten zelfs nog een dossierbeheerder aanstellen om al de DB klachten te groeperen.  Dus koester niet al te veel valse hoop. Je krijgt weliswaar lectuur van de banken terug als je klachtenbrieven schrijft, maar ze blijven steeds blijft rond de pot draaien en zich verschuilen achter die nieuwe wetgeving ipv de klant een voorstel te doen om die klant te kunnen behouden.
En dat zal inderdaad ook wel zo bij AXA het geval zijn denk ik, hoewel ik voor u het tegendeel hoop natuurlijk.
De nieuwe wetgeving heeft blijkbaar als hoofddoel een massale terugkeer naar de grootbanken op touw te zetten....
Ja man, ik kak daar op!
Laatst gewijzigd door yezzer op 31 maart 2009, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

weetjes
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer weetjes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door weetjes » 31 maart 2009, 20:15

ikzelf en mijn twee kinderen hebben een rekening gehad bij AXA ,wij hadden het geluk dat onze zes maanden om was eind maart 2009, ieder van ons is naar zijn eigen AXA kantoor gegaan om een definitieve afsluiting en twee dagen nadien was ons geld gestort op een andere bank met alle intresten.
dus wij zijn content van AXA wat ik niet kan zeggen van DB;en nu komen ze met de E-saiving vandaag 2.40%+ 60% dat is ook maar 3% in totaal zodat ze binnen enkele weken die basis terug naar 2.25% durven brengen; mij vangen ze niet meer en mijn intensieve laat ik tot mijn jaar om is en wegwezen

elewout
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer elewout
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door elewout » 1 april 2009, 21:35

danob schreef: Lees hier wat ik vandaag per mail ontving ivm rente op mijn I-plus-welcome-rek bij AXA.
Dit bewijst toch dat DB een loopje met ons allen neemt, want AXA geeft wel vanaf 1 april de maximum toelaatbare 3% tot einde van de gegarandeerde periode, en tevens laten ze de aangroeipremie doorlopen.
Nogmaals het bewijs dat DB ons allen een loer draait !, en toch wel correct van AXA, mag ook gezegd worden.

Beste heer ...,
De tarieven bij AXA zijn gekend.  Er zullen verschillende tarieven worden toegepast volgens de actie waarop is ingetekend.

De basisrente :
Vanaf 01/04/2009 t.e.m. 16/04/2008 krijgt u een basisrente van 3% (max. toegestane wettelijke basisrente volgens KB van 7 december 2008)
Vanaf 17/04/2009 zijn de 6 maanden voorbij en zal de basisrente wijzigen naar 2%

Aangroeipremie :
Vanaf 16/10/08 tot en met 16/04/2009 hebt u een AP van 1% (AP was gewaarborgd voor de periode van 6 maand)
Voor stortingen vanaf 01/04/2009 mogen er wettelijk geen AP meer worden uitgekeerd en zal deze dus vervangen door een getrouwheidspremie (GP)

Conclusie

Worden deze percentages ergens vermeld in de intrestvoorwaarden van Axa ( nu van toepassing), vermeld in hun website.
Ik vind enkel nog 2 + 0,5 terug op hun I plus-voorwaarden na 1/4 .
http://www.axa.be/pdfs/tarieven_sparen_nl.pdf

Stortingen begin maart 2009 zouden dus volgens de mail van danob tot begin september 2009 nog 3 + 1 opbrengen ...

Wordt enkel in de mail bevestigd maar nergens op hun website of zo?

Iemand nog verdere info in dit verband? Als het zo is verwondert het me dat Axa nog naar de betrokken Iplus welcome spaarders geen brief verstuurd heeft om te melden hoe betrouwbaar zij wel zijn in vergelijking met de anderen.

elewout
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer elewout
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door elewout » 1 april 2009, 21:41

Bijkomed vraagje aan danob.

Komt de mail van een lokale axa-agent of komt deze van de hoofdzetel?

Ik stel vast dat je via de website enkel een mail kunt versturen naar de lokale bankagent.

Indien deze van een lokale agent komt is toch enige twijfel mogelijk.

Iemand de bevestiging van de hoofzetel?

RaVen

• Citeer

Bericht door RaVen » 2 april 2009, 14:41

Ik heb maandag een pakket aangevraagd voor een CE-rekening, en dit woensdag gekregen o_0 Ik ga het wel niet meer terugsturen nu de rente naar 2,4+0,6 gaat zakken, dan open ik liever bij deutsche bank!

Campzie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Campzie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Campzie » 2 april 2009, 14:43

RaVen schreef: Ik heb maandag een pakket aangevraagd voor een CE-rekening, en dit woensdag gekregen o_0 Ik ga het wel niet meer terugsturen nu de rente naar 2,4+0,6 gaat zakken, dan open ik liever bij deutsche bank!

Bij CE heb je dan wel de "garantie" dat als de rente op termijn terug stijgt, je weer kan genieten van de allerhoogste rente. Maar idd momenteel is de kloof zeer klein tussen CE en de rest.

w00ha
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer w00ha
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door w00ha » 2 april 2009, 18:39

RaVen schreef: Ik heb maandag een pakket aangevraagd voor een CE-rekening, en dit woensdag gekregen o_0 Ik ga het wel niet meer terugsturen nu de rente naar 2,4+0,6 gaat zakken, dan open ik liever bij deutsche bank!
als je nu stort heb je toch al zeker die 1% getrouwheidpremie, samen met de 2,4% basis is dat 3,4%...is toch de moeite dacht ik.

david78
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer david78
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door david78 » 2 april 2009, 19:15

elewout schreef:
danob schreef: Lees hier wat ik vandaag per mail ontving ivm rente op mijn I-plus-welcome-rek bij AXA.

Beste heer ...,

De basisrente :

Aangroeipremie :

Conclusie

Worden deze percentages ergens vermeld in de intrestvoorwaarden van Axa ( nu van toepassing), vermeld in hun website.
Ik vind enkel nog 2 + 0,5 terug op hun I plus-voorwaarden na 1/4 .
http://www.axa.be/pdfs/tarieven_sparen_nl.pdf

Stortingen begin maart 2009 zouden dus volgens de mail van danob tot begin september 2009 nog 3 + 1 opbrengen ...

Wordt enkel in de mail bevestigd maar nergens op hun website of zo?

Iemand nog verdere info in dit verband? Als het zo is verwondert het me dat Axa nog naar de betrokken Iplus welcome spaarders geen brief verstuurd heeft om te melden hoe betrouwbaar zij wel zijn in vergelijking met de anderen.

Het klopt dat de AP blijven lopen tot hun looptijd van 6 maanden is afgemaakt. Ik heb dat langs meerdere kanalen gecontroleerd en ook de bank van de post zal haar AP laten lopen tot de termijn 6 maanden is. Met andere woorden, had je gestort op 31/3 dan loopt die premie tot 1/10. (zie ook: https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... l#msg44605)

fiston
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer fiston
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door fiston » 2 april 2009, 19:54

In november 2008 heb ik een sterspaarrekening geopend bij Record. 4.25 interest gegarandeerd voor een jaar na storting. Nu bieden zij 3procent + 0.70???( staat zo te lezen in hun pdf tarieflijst, denk dat dit wettelijk 0.75 moet zijn?) getrouwheid tot november 2009. Na november 2009 wordt deze rekening dan automatisch een Record beleggingsrekening. ( niet meer interessant) Maar kom,  ik ben wel tevreden met de geste die ze doen ...

Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Vaganzza » 2 april 2009, 21:04

fiston schreef: Nu bieden zij 3procent + 0.70???( staat zo te lezen in hun pdf tarieflijst, denk dat dit wettelijk 0.75 moet zijn?)
Bekijk hier even de volledige uitleg van de nieuwe spaarregeling.

Daar ga je o.a. zien dat ze mogen afronden naar de lagere tiende percent.
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!

danob

• Citeer

Bericht door danob » 3 april 2009, 09:52

elewout schreef:
Bijkomed vraagje aan danob.

Komt de mail van een lokale axa-agent of komt deze van de hoofdzetel?

Ik stel vast dat je via de website enkel een mail kunt versturen naar de lokale bankagent.

Indien deze van een lokale agent komt is toch enige twijfel mogelijk.

Iemand de bevestiging van de hoofzetel?
Via lokaal agentschap. Had half maart geïnformeerd naar de voorwaarden, en men had mij gezegd dat pas 30 of 31 maart hun standpunt zou bekend zijn.
Ik heb het nu toch op papier, dus ga ik toch van uit dat dit "verworven" is.

In je vorig bericht, elewout, staat dat er mogelijks een gegarandeerde AP is voor stortingen tot 31 maart.... hangt af van de voorwaarden van het openen van de rekening want de %% in mijn geval zijn promotarieven die enkel gelden gedurende 6 maanden te rekenen vanaf de eerste storting op die rekening. Welke tarieven er van toepassing waren in maart weet ik niet precies.

Ben tevens ook verwonderd dat er verder geen externe communicatie hieromtrent komt vanuit axa, want dit is toch wel een beduidend verschil met de flauwe excuses waarachter DB zich wegsteekt (dat ze zogezegd geen 3% kunnen geven...) om op die manier miljoenen euro's op te strijken op de rug van de kleine spaarder

Drommel

Re: Bij AXA kan nog veel meer !

• Citeer

Bericht door Drommel » 3 april 2009, 12:21

Ik stel vast dat AXA nog meer kan.

Ik lees op hun website dat zij op de de I + rekening 2 % basisrente garanderen voor de volgende 6 MAANDEN.

Bij ALLE andere banken kan de basisrente op elk moment aangepast worden.
De ECB heeft de rente verlaagd. Dus binnen enkele dagen moeten alle banken hun rentes van 2.40 %  wel verlagen of zij " verkopen " met verlies !!!
Dus ik pak mijn voorzorgen en transfereer naar AXA.

In augustus hebben wij immers Japanse rentetoestanden van 0.25 % of zo op de spaarrekening (gezien de mogelijke deflatietoestanden op dat moment)
en dan een reële rente van 2 % ....

kiwi
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer kiwi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kiwi » 8 april 2009, 21:51

paul schreef: Praktisch probleem is dat er vanaf 1 april slechts 1 intrest meer per rekening mag toekgekend worden.
Ik vraag mij af hoe AXA dat  gaat regelen vanaf 1 april sommige klanten
3+1 andere 2,..
De tekst van het KB luidt:
d) per spaardeposito is, op hetzelfde ogenblik, slechts één basisrentevoet van toepassing;

Nu weten we wat er met "spaardeposito" wordt bedoeld. Het betekent enkel dat er op één bepaald moment geen verschillende basisrente meer mag zijn voor een bedrag waarvan een deel onder en een deel boven een bepaalde grens ligt.
(Het heeft dus niets te maken met één intrest per "rekening" of voor iedereen hetzelfde tarief.)
Voor de rest is, zoals aangetoond door o.a. Axa, ongeveer 'alles' (bvb. tijdelijke promoties voor bepaalde klanten) toegelaten.
Nogmaals het bewijs dat het KB niet beoogt wat een aantal degoutante mensen ons hebben proberen wijs te maken. Wie gelooft die mensen nog?
Laatst gewijzigd door kiwi op 8 april 2009, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

15 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy