Wat is jouw nettovermogen?
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Wat is jouw nettovermogen?
Grappig, die censuur. Het sterreke is een 'o'Orakel van Brakel schreef: ↑19 juli 2023, 19:11 De rijke die ik ken zijn zelfstandig (geweest) maar niet alle zelfstandige die ik ken zijn rijk. Verre van zelfs. Mijn vriendin is zelfstandig verpleegster. Doet achterlijk veel uren, werkt zichzelf fysiek naar de kl*ten en houdt er amper iets aan over. In haar plaats zou ik in loondienst gaan.
Een kleine garnaal die rijk wordt van beleggen moet nog geboren worden.
Als je inflatie of iets meer kan verwezenlijken als opbrengst wees blij.
Ga als vb hierbij geven in de seventies een levensverzekering van 2.000.000 BF kon men makkelijk 3 a 4 huizen met kopen.
Nu eind van de jaren 2010 2018 (uitbetaling) waren die 6 nulletjes nog 47000 € m.a.w nog een auto mee te kopen.
En dan rijk worden van beleggen......
Verkopers her en der van producten gaan bovenstaande niet graag lezen.
Een eigen stulpje is het belangrijkst, de rest is spielerei.
Grapjes he 5.000.000 tot 10.000.000 appels, peren, €uro, £ pond , $ dollars. Bf.
Was te simpel om overal € te vermelden.
En wat echt in bezit heeft niemand zaken mee. (en zijn geen lid van die 15 hoor)
Mijn dochter is wel perfect op de hoogte.
In plaats van te bluffen zou men veel beter eens denken aan successie planning.
Dat is pas het grote geheim bij velen hier op forum.
Waarom geen poll wat al aan successie gedaan.
Op een forum over vermogen bluffen en de kinderen mogen spoorzoekers worden.
Doe het anders om.
Niet bluffen maar actie.
Laatst gewijzigd door burgundy op 19 juli 2023, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
11% bruto niet mis he per jaar. (inflatie wat bij benen, hè)
Brengt alvast al meer op dan mijn sr + etf + fondsen.
Alvast al een pak beter dan een staatsbon of termijn rekening.
En de crowdfunding aanbieders moeten een nieuwe euro richtlijn volgen. (het zoveelste lachertje)
Estate heeft dit al in orde.
Estate Guru, doen jullie dat echt? Dat ziet er maar een louche site uit. En die bedrijven moeten het dubbele betalen van wat anderen aan de bank moeten betalen, 11%! En het is nog meer waarschijnlijk (commissie platform).
Als je alle bespaartips van op dit forum nauwgezet opvolgt kom je snel aan >10 M.
Als je alle bespaartips van op dit forum nauwgezet opvolgt kom je snel aan >10 M.
-
anonymous9433
Burgundy is niet echt een betrouwbare bronBarryke schreef: ↑20 juli 2023, 01:54
Estate Guru, doen jullie dat echt? Dat ziet er maar een louche site uit. En die bedrijven moeten het dubbele betalen van wat anderen aan de bank moeten betalen, 11%! En het is nog meer waarschijnlijk (commissie platform).
Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Van beleggen ALLEEN zul je niet rijk worden, dat is waar. Maar een combinatie van hard werken, zuinig leven, beleggen en veel geduld hebben is bijna een garantie op een financieel welstellend leven.
Het kan natuurlijk ook 'zij, de gebakken lucht verkoopster' zijn 
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
Of gebiedende wijs:
Zij(t) de gebakken lucht verkoper!
-
anonymous9433
Dat is hijzelf al …Orakel van Brakel schreef: ↑21 juli 2023, 12:14 Of gebiedende wijs:
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
En hij wil dat jij die taak overneemt.m-peeters schreef: ↑21 juli 2023, 13:43Dat is hijzelf al …Orakel van Brakel schreef: ↑21 juli 2023, 12:14 Of gebiedende wijs:
Zij(t) de gebakken lucht verkoper!![]()
Dus gebiedende wijs.
-
anonymous9433
Het is ikke zullen doen mijn bestOrakel van Brakel schreef: ↑21 juli 2023, 13:49En hij wil dat jij die taak overneemt.
Dus gebiedende wijs.![]()
'Helft van Belgische gezinnen heeft meer dan 242.000 euro vermogen, daarmee zijn we op twee na rijkste van eurozone.'
HBVL heeft het wel over cijfers per gezin. Groot verschil met per capita natuurlijk. De Gidsers in de poll zitten veelal in de bovenste helft ...
HBVL heeft het wel over cijfers per gezin. Groot verschil met per capita natuurlijk. De Gidsers in de poll zitten veelal in de bovenste helft ...