Wat met CERA?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Wat met CERA?
ja dat zelfde netto was een jaar terug aan het meehuilen met de geldwolven.patrick1 schreef:Lees eerst het artikel, nogmaals http://www.netto.be" onclick="window.open(this.href);return false;
en nu zijn ze ineens kritisch ?
staat wel meer onzin in sommige artikels.
anderzijds als ze waarschuwen ja oke maar waarom pas nu ??
omdat de staats waarborg in het gedrang komt

daar in de vlaanders was ooit nog eens L&h
vraag maar aan jean luc , waarom bacob samen ging met dexia.
och ja het sluiten van de campings , vakantie domeinen , vakantie huizen van die zuil allemaal toeval ( bacob - dexia) ??
als het over van den Lanotte gaat zijn ze in Roeselaere snel als het over Jean luc gaat opvallend stil.
en we wisten niet , waar en wanneer het nog gehoord dit verhaal.
op de afschriftjes staat nochthans duidelijk aandeel.
Estate Guru believer.
Mijn voorspelling is uitgekomen.
Deur blijft dicht in 2013.
Hopelijk dit jaar wel interest want anders zullen ze voor eeuwig de deur mogen dicht doen.
http://www.cera.be/nl/Nieuwsberichten/2 ... oging.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Cera gebruikt ons kapitaal om risico volle KBC-aandelen aan te kopen. Kapitaal waarop ze 0% interest (aan ons) betaalt.
Ze rekenen op ons cooperatief begrip.
Wat een dikke zever toch allemaal.
Deur blijft dicht in 2013.
Hopelijk dit jaar wel interest want anders zullen ze voor eeuwig de deur mogen dicht doen.
http://www.cera.be/nl/Nieuwsberichten/2 ... oging.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Cera gebruikt ons kapitaal om risico volle KBC-aandelen aan te kopen. Kapitaal waarop ze 0% interest (aan ons) betaalt.
Ze rekenen op ons cooperatief begrip.

Wat een dikke zever toch allemaal.
ge hebt wel in september voor 5 euro naar plopsaland mogen gaan 

Als heel kleine vennoot is dat plopsareisje mij niet gegund geweest.
Enkel mensen die veel verlies hebben geleden mochten gaan.
't was hen van harte gegund.
Enkel mensen die veel verlies hebben geleden mochten gaan.
't was hen van harte gegund.
Ik ben Arcopar en Cera venoot. Door Arcopar heb ik redelijk wat kortig op brandverzekeringen DVV gekregen. Niet dat die de volledige inleg kunnen compenseren. Van Cera heb ik nog nooit van een voordeel gebruik gemaakt. Dus nu dat er geen dividend is zou ik wel willen uitstappen. Ik voel me in de zak gezet door VDK spaarbank en Cera (nu kbc). Mijn beleggersprofiel was tot voor enkele jaren defensief. VDK en cera hebben mij dus een verkeerd product aangesmeerd. Hebben mij nooit advies gegeven om uit te stappen. Cera zal ook wel de volgende jaren zijn vennoten verhinderen om volledig uit te stappen. Op een staatswaarborg moeten we zeker niet rekenen? Het zijn aandelen, of we dat nu wisten of niet het maakt niet uit. We zijn in de val gelopen van een kantoorhouder die ons een product verkocht heeft waar hij het meest aan kon verdienen. Er zullen wel rechtszaken tegen o.a. VDK komen, ik ga daar niet aan mee doen. Ik reken op een volledige compensatie door mijn bank. Cera was wel de laatste C.V. waar ik in zit.